Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2007-08-08 23:10:54
Moje 2.0 daje rade >>>> http://pl.youtube.com/watch?v=GzI7fDSCLtI Fakt, umiejętności to podstawa, ale duzym momentem i zeszperowanym napędem jest dużo łatwiej i większe prędkości przy drifcie można robić. Da się driftować niskobudżetowym autem ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2007-08-08 23:11:56 ] |
![]() Pieczyniak Audi A4 (i? Omega A ... Ełk/Poznań | 2007-08-09 00:01:07 Moim zdaniem B gorzej sie składa w zakrętach niż A
A dla szefera i tak mam pełen respekt za to co robi. Co do GT to mam wszystkie numery od pierwszego włącznie. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2007-08-09 00:23:58
testowałem obie "trzylitrówki" i rzekłbym, że to Be była bardziej przewidywalna. "A" ze szperą jest bardziej "fun" ale trzeba do niej, że tak to ujmę, "pewniejszej ręki i nogi", inaczej sponiewiera ![]() No ale ze mnie żaden drifter, bliżej mi do tego z czerwonej beemki z "pośmiej się" ![]() |
![]() Pieczyniak Audi A4 (i? Omega A ... Ełk/Poznań | 2007-08-09 20:55:11 i masz racje że A jest bardziej wymagająca co zreszta widać gdy A i B przejezdząja parami ten sam zakręt.
Dlatego też wolę A bo lepiej się ślizga niż B Po prostu jedne auta jeżdża berdziej efektowniej inne mniej np zwykła S13 lepiej ciagnie w zakręt niż jakaś mocna beemka. |
![]() AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2007-08-12 20:54:52
..Normalnie nie moge juz tego czytać ![]() |
![]() autoseba Jeep Wrocław | 2007-08-14 12:32:49 Dla zainteresowanych
Biturbo X25XE - projekt niskobudżetowy |
![]() szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2007-08-15 00:16:46 Pieczyniak
Nie winikam w GT i nie bede opowiadac calej historii, ten kto ma wiedziec ten wie..... Jak chcesz driftowac 4fun to kup omege A lub B 3.0 i zespawaj dyfer wywal wszystko i lataj. Jak stwierdzisz ze juz masz za malo mocy pod maska to wtedy mysl o przerobkach a nie odwrotnie co w polsce jest dosyc popularne. Zawieszenie: Z przodu mega mocny stabilizator z tylu tez + sprezyny i na maksa utwardzone zawieszenie. Maks negatyw z przodu i wieksza zbieznosc wtedy auto jest bardziej przewidywalne (mowie o omedze B). Odrazu kup fotel "kubla" i 4pkt. pasy. Jezeli chcesz startowac w przyszlym sezonie w Polsce to wymagania: Kombinezon ognioodporny z FIA (min. 1500zl.) Kubelek z FIA (min 1tys.) 4pkt. pasy FIA (min 800zł.) Pozadny kask nie wiem czy z FIA ale z 300-500zl. min. koszty teningu 1dzien. to okolo 500zl. nie licze tutaj dojazdu i opon tylko samo paliwo na driftlota. Jak bedziesz chcial miec wiecej mocy to 4x pomnoz to co myslisz ze wydasz, a pewnie i tak troche jeszcze zabraknie. Aha i zdrac nam tajemnice kto ma R6 biturbo i ma ciagle problemy bo ja moge wsiac w Omege pojechac nad moze wrocic i wiem ze nic nie padnie, wiec jezeli mowisz o mnie to wpierw sie ugryz w jezyk zanim cos nabazgrasz Aha za 6tys. to sobie mozesz kupic ale trupa ktory sie rozpadnie po 1 zakrecie. ZANIM bedziesz chcial latac NAJPIERW doprowac auto do idealnego stanu, czyli jak nie patrzec 15tys to same auto. [ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2007-08-15 00:21:07 ] |
![]() szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2007-08-15 00:24:00
Bardzo fajny projekt tylko wyobraz sobie teraz ze ten silnik ma pracowac na 6tys. obrotow z zerowym praktycznie chlodzeniem (auto przeciez leci w poslizgu co znacznie utrudnia chlodzenie) w dodatku v6 lubi sie grzac, ja tego sobie nie wyobrazam. Podstawa to chlodzenie a w V6 nie ma na to miejsca. |
![]() Pieczyniak Audi A4 (i? Omega A ... Ełk/Poznań | 2007-08-15 10:53:04 Szefer nie czepiaj się calibry biturbo bo to jest sprzęt do czego innego a gość tylko podał link dla zainteresowanych beż zbędnego tłumaczenia
Dzieki za podanie kosztorysu uczestnictwa ( kombinezon i reszta ), bo nie myślałem że juz w przyszłym roku wprowadzął takie zmiany w regulaminie, no ale cóż, będzie trzeba się przystosować. Wiem co mnie czeka do zrobiena w aucie i ile to kosztuje, przynajmniej na początek nie rozbierając silnika. Na razie zbieram kapitał bo niestety akurat Ja mogę liczyć tylko na siebie a znaleść sponsora nie jest łatwo ale ... zobaczymy. Co się da chcem zrobić sam bo warsztaty też ładnie zdzierają. A ogólnie to widzę że nikt nie wierzy w ten projekt |
![]() admeen LOB MEMBER już nie hybrid :) Gdańsk/Elbląg | 2007-08-15 11:41:55
Tylko jakbys delikatnie to ujmujac nie zauwazyl, tytul tego topicu mowi o czyms innym.
Pozostaje jedynie gorzko zaplakac. |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2007-08-27 20:40:46 ups [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-08-27 21:14:51 ] |
![]() KlakierOMA Opel Omega 3000 Jastrzębie Zdrój | 2009-03-31 14:54:44 Ciekawy projekt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2009-03-31 15:18:58 Szkoda, ze projekt z forum umarl...
ale mozesz rozpoczac nowy ![]() Prawdopodobnie szpera juz jest fabrycznie... Wiec start przyzwoity ![]() |