Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2007-08-10 21:20:44 Ba malo tego td jest szybsze od 1,616V!!!
ale na pewno wiesz o co mi chodzi Moca radze sie nie rajcowaj tylko momentem !!! Pozdrawiam!!! |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-08-10 21:29:06 A czy usunołeś te błedy co wtedy wyszły po ich zczytaniu |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-08-10 21:35:28 A takie magiczne urzadzonko można samemu zrobić koszt to góra 5 zł i pózniej nagrac aparatem lub telefonem te błędy. |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2007-08-10 21:59:14
Pozdrawiam!!! |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2007-08-11 00:46:36
Ooooooo, nieźle. Ciekawe zatem, dlaczego civic VTI z momentem 150-160 Nm miażdży golfa TDI z momentem 220 Nm. |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2007-08-11 00:47:59
Ja bym wolał odwrotnie. Racjować się mocą i momentem, a nie każdym z osobna. Po cholerę mi wysoki moment, jak mocy brakuje i charakterystyka tego momentu przypomina kwadrat na wykresie. Najlepszy przykład to te wszystkie diesle. Na dole nic, na górze nic, jedynie co nieco po środku. [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2007-08-11 00:53:02 ] |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-08-11 18:43:24
to już kwestia doboru przełożeń i obrotów, gdybyś przejechał się tym golfem wiedział byś jak dobrano tam przełożenia biegów i jak szybko trzeba je tam na światłach zmieniać. Jednak prawdą jest to że na światłach żądzi moment a nie moc. Mój brat ma ibize 90ps/240 Nm i miażdzy moje 130 konne corrado na starcie, nieważne że moge je rozbujać do 240km/h bo itak niema gdzie |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-11 18:53:08
...czyli wiedza podworkowa w pigulce jak czytam takie stwierdzenia,ze moc=Vmax a moment to przyspieszenie to smiech cisnie mi sie na usta. skad Ty to wiesz z autoswiata? 9tys w zetecu? haha. do autora watku - masz bardzo dobry silnik 1.8 130KM. jesli chcesz nieco poprawic jego osiagi zacznij od sprawdzenia jego stanu i wyprowadzenia serii. nastepnie na 1 ogien wylot - policzony baran i reszta. polerka kanalow w glowicy, dolocie, mozesz sprobowac z wieksza przepustnica i przeplywomierzem - z tym,ze spalanie znacznie wzrosnie. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 18:56:50 ] |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-11 19:06:19 . [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:08:10 ] |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-08-11 19:06:57
Biorąc pod uwagę że w silniku benzynowym po przekroczeniu pewnej granicy obrotów moment obrotowy gwałtownie spada a moc wyrażona w koniach mechanicznych pnie się do góry, muszę powiedzieć maćku że mało wiesz o tych sprawach |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-11 19:11:19
wiesz kolego, mysle,ze wiem na pewno wiecej od Ciebie. moze na poczatek - klik - poczytaj sobie troche o mocy i momencie a pozniej bedziemy sie targowac kto wie wiecej a kto mniej bo widze,ze poki co to Ty nic nie wiesz |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2007-08-11 19:17:40
Tez jak przedmowca mysle ze wlasnie Ty piszesz to co wszyscy mowia daj barana daj polerke kanalow tylko ze polerka sama w sobie nic nie da bo jest to zabieg wykanczajacy po powiekczaniu kanalow w glowicy!!! A auto swiata prosze sie nie czepiac bo to pozadna gazeta i na pew2no nie napisze ze polerka kanalow da przyrost mocy!!! w zadnym autoswiecie nie napisza tez ze mozna miec turbo za 2000!!! Co za bzdura ze diesel na dole nie ma nic??!!! Nowoczesny diesel ma nax moment w granicach 2000 i spadek jest przy ok 3500 i nie ma sensu krecic wyzej!!! Moc jest zalezna od momentu i obrotow przy ktorych ten moment mamy zworu nie pisze bo po co Ci to ale skoro zwiekszamy moment w dolnych granicach obrotow ( o to mi chodzilo w tym ze napsalem ze moment rosnie a moc max nie) to i moc w dolnych granicach sie powiekszy ale nie moc max ktora jest uzyskiwana przy wysokich obrotach!!! Pozdrawiam!!! |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-11 19:23:16
cheesus o co Ci chodzilo z tym dieslem? bo ja nic nie wspominalem o dieslu.a turbo za 2000 to juz wogole nie rozumiem skad Ci sie nagle wzielo. nie wiem dlaczego uzalezniasz poszerzanie kanalow w glowicy z ich polerka? w przypadku delikatnych zmianw silniku nie ma sensu ich poszerzac, a polerka zawsze poprawi przeplyw. piszesz,ze moc jest zalezna od momentu, wiec jak to mozliwe ze moment rosnie a moc juz nie?i nie krzycz tak. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:38:00 ] |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-08-11 19:24:31
poczytaj dokładniej, a potem komentuj kolego, sam sobie odpowiedziałeś na tą zagadkę. Jeśli uważasz że silnik o mocy 150 koni i 180Nm ma lepszą sprawność przyśpieszania od silnika 110 konnego 280 Nm to Ci wspułczuje Bez obrazy kolego ale poczytaj jeszcze ciutke [ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2007-08-11 19:26:49 ] |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-11 19:27:32
a czytales post KriSSo troche nizej? przeczytaj go jeszcze raz i sprawdz jak malo wiesz pozwole sobie przytoczyc:
[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:28:27 ] |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-08-11 19:29:52 to może chcesz się zmierzyć z 90 konną ibizką maćku? |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-11 19:34:05 chetnie, jak bedziesz w Kato daj znac |