Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bobo_ssj Sympatyk FEFK Mazda 3 / Escort mk4 ... Radomsko | 2007-08-11 19:55:42
hehe to może zacznę już zakłady przyjmować dyskusja trochę bez sensu |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2007-08-18 00:36:18
Nom, czyli ważny jest przebieg momentu, jego wartość, moc oraz przełożenie skrzyni biegów. Dlatego nie piszmy banialuków, że rządzi jedynie moment, bo jak już wcześniej napisałem - vti z momentem 160 miażdży golfa z momentem 220.
To coś cienki ten correk, bo ja taką ibizę miażdżę Clio 1.4 16v (100 PS) z momentem 127 Nm przy 3750 rpm.
No więc problem w tym, że na dole nic, bo 2000 rpm dla diesla to nie jest żaden dół, tylko zakres średnich obrotów, coś jak 3500 rpm dla benzyny. Jak potrzeba dieslem z 2 biegu odejść z prędkości 20 km/h to stoi w miejscu. Zatem idzie w przedziale 2000 rpm do 3500-4000 rpm - porażka, zero elastyczności. W każdym razie, spoko .. nie o elastyczności wątek stanowi. |