Jak podnieśc moc - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-08-11 19:29:52, on-driver pisze:
to może chcesz się zmierzyć z 90 konną ibizką maćku?




hehe to może zacznę już zakłady przyjmować
dyskusja trochę bez sensu
  
 
Widze ze to kolega maciek nie czyta dokladnie postow bo ja nie napisalem ze to Ty napisales o tym turbo tylko to ze to Ty napisales ze takie zec zy mozna sie dowiedziec z autoswiatu bo to nieprawda, powtarzam jeszcze raz samo polerowanie kanalow nic nie daje i powie Ci to kazdy pożadny tuner (chojnacki godula swiatek) i zadna firma tuningowa nie ma w ofercie samego polerowania kanalow nawet promotor ostatnio z tego zrezygnowal i napiosali ze zrezygnowali bo nic to nie daje gdy kanaly nie sa powiekszane
A tak serio to tez mysle ze temat staje sie nie odpowiedzia na zadane pytanie tylko licytacja kto wie wiecej i tko komu dopiecze.
Ja tez w to dalem sie wciagnac i z tego miejsca przepraszam tych ktorzy poczuli sie atakowani przeze mnie
Z dyskusji sie wylaczam bo wszystko co mialem powiedziec to napisalem i nic wiecej, zakonczmy spory a pomozmy koledze.
Tak jak juz napisano, doprowadz silnik do stanu prawie fabrycznego i ciesz sie ze i tak jestes szybszy od wielu innych
Jezeli podnosic moc to mysle ze tylko turbo bo to jerst rozwojowe a jak dasz policzony wydech i dolot to wydasz kupe kasy a jak sie okarze ze malo to co?? a w turbo jest inaczej no i ten cudowny dzwiek pssssssssssssst , jedna wada to.......... koszt i potem spalanie
Pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2007-08-11 18:43:24, on-driver pisze:
to już kwestia doboru przełożeń i obrotów, gdybyś przejechał się tym golfem wiedział byś jak dobrano tam przełożenia biegów.


Nom, czyli ważny jest przebieg momentu, jego wartość, moc oraz przełożenie skrzyni biegów.
Dlatego nie piszmy banialuków, że rządzi jedynie moment, bo jak już wcześniej napisałem - vti z momentem 160 miażdży golfa z momentem 220.

Cytat:
Mój brat ma ibize 90ps/240 Nm i miażdzy moje 130 konne corrado na starcie, nieważne że moge je rozbujać do 240km/h bo itak niema gdzie


To coś cienki ten correk, bo ja taką ibizę miażdżę Clio 1.4 16v (100 PS) z momentem 127 Nm przy 3750 rpm.

Cytat:
2007-08-11 19:17:40, dulin7 pisze:
Co za bzdura ze diesel na dole nie ma nic??!!! Nowoczesny diesel ma nax moment w granicach 2000 i spadek jest przy ok 3500 i nie ma sensu krecic wyzej!!!


No więc problem w tym, że na dole nic, bo 2000 rpm dla diesla to nie jest żaden dół, tylko zakres średnich obrotów, coś jak 3500 rpm dla benzyny. Jak potrzeba dieslem z 2 biegu odejść z prędkości 20 km/h to stoi w miejscu. Zatem idzie w przedziale 2000 rpm do 3500-4000 rpm - porażka, zero elastyczności.

W każdym razie, spoko .. nie o elastyczności wątek stanowi.