Okopcona na czarno końcówka tłumika 1.3 "93

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Pytanie jak wyżej, zauważyłem że końcówka w starym tłumiku była okopcona na czarno.

Przy wymianie tłumika na nowy ze starego wyleciało coś czarnego, jakby węgiel, ale możliwe że to z początkowego tłumika bo się posypał, nowy tłumik miał czystą końcówkę,

po miesiącu, może dwóch znów końcówka okopcona....

Nie wiem czy to jest normalne w 1.3 benzyna ?
  
 
Okopcona koncowka wydechu chyba jest normalnym zjawiskiem w kazdym aucie

W koncu spaliny nia wychodza, a one czyste raczej nie sa nigdy

-----------------
passionford.pl
  
 
Miałem Primere, nie przypominam sobie aby tam była okopcona na czarno...

A może się myle.. nie wiem,
w każdym razie lubi sobie podebrać oleju troszke, wiec może to od tego ?
  
 
jak masz opcje to sprawdz lambde, sczytaj kody z kompa
ELO
  
 
Cytat:
2007-08-11 19:42:26, Kleryk-UK pisze:
jak masz opcje to sprawdz lambde, sczytaj kody z kompa ELO



niestety nie mam takiej możliwości
  
 
po kodach nie zawsze pokaze ze lambda jest walnieta, pokaze jak jej nie bedzie...taka ulomnosc tego kompa. odepnij sonde i zmierz(na pracujacym silniku) jakie ma napiecie miedzy czarnym i szarym przewodem. powinno byc 0,1-0,7V. u mnie komp pokazal 0 bledow a lambda miala zakres 0,01-0,19 czyli martwa. objaw ten sam okopcona koncowka i wieksze spalanie.
  
 
Markus gratuluje obeznania uzytkowego.
Sam jeszcze nie sprawdzalem ale u mnie spalania duzego ani osmolenia nie ma na szczescie (mam inne problemy ).
Chyle czola
ELO
  
 
a 0,12 v to jeszcze dobra czy już zła?
  
 
No przeciez napisal ze powinnno sie napiecie wachac od 0.1 do 0.7V zaleznie od predkosci obrotowej silnika tak mi sie daje.
Pozdrawiam!!!
  
 
u mnie w 1.3 zaczela sie robic okopcona po wywaleniu kata kiedys.