TURBO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mogę kupić cały zestaw turbo z MK4 robił już ktoś takiego swapa, że do MK6/MK5 czyli silnika RS 2000 wkładał turbo od MK4 ?

czy to podejdzie ?


[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-13 07:30:32 ]
  
 
wyszukiwarka
  
 
szukałem i nie mogłem znaleźć
  
 
temat powinien brzmiec trubo do silnka RS 2000... czy cos w tym stylu... do 1.8 130KM prawdopodobnie podejdzie

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
RS2000 jest odporny na uturbianie - temat wałkowany niejednokrotnie. Odpuść sobie albo kup silnik od xr3i 1,8 130KM
  
 
ale wydaje mi sie ze rs 2000 byl z turbo ... a moze mi sie wydaje ,..
  
 
Cytat:
2007-08-22 10:09:30, majes pisze:
mogę kupić cały zestaw turbo z MK4 robił już ktoś takiego swapa, że do MK6/MK5 czyli silnika RS 2000 wkładał turbo od MK4 ? czy to podejdzie ?

Gdzies na FKP czytalem, ze Lepiej zapodac dol z silnika ze Scorpio 2.3l, czy jakos tak, bo sa kompatybilne z RS2000. Mialbys wtedy wieksza pojemnosc skokowa i mocy wiecej. Poszukaj na ten temat, bo moge potwierdzic, co prawda tylko z lektury roznych for Fordowskich, ze uturbianie RS2000 mija sie z celem...

KLIK do FiestaKlubPolska

Znalazłem, czytaj post Pieska...

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2007-08-26 18:45:53 ]
  
 
No i kolejne odgrzebanie otoz mam okazje tanio kupic turbo z kolektorem i intercolerem z mk4 i dowiedzialem sie ze kolektor pasuje do 1.6 16v mkVI jakim jezdze i jedyna przerobka do zainstalowania jest zamocowanie intercolera. Moje pytanie to czy to sie oplaca zakladac czesc prawie 10 lat starsza?? Ponoc silnik 1.6 16v jest bardzo wytrzymale na uturbianie czy to prawda??
  
 
Cytat:
2007-10-14 23:29:17, mgborg pisze:
No i kolejne odgrzebanie otoz mam okazje tanio kupic turbo z kolektorem i intercolerem z mk4 i dowiedzialem sie ze kolektor pasuje do 1.6 16v mkVI jakim jezdze i jedyna przerobka do zainstalowania jest zamocowanie intercolera. Moje pytanie to czy to sie oplaca zakladac czesc prawie 10 lat starsza?? Ponoc silnik 1.6 16v jest bardzo wytrzymale na uturbianie czy to prawda??



to zalezy co rozumiesz przez 'bardzo wytrzymale' bo to pojecie wzgledne. moim zdaniem powinienes odpuscic. prosciej,szybciej i pewnie taniej wyjdzie swap na RS2000. i mysle,ze efekt tez bedzie lepszy w sensie mocy wiecej. bo ile chcialbys dmuchnac do seryjnego 1.6? poza tym to nie jest takie hop, trzeba jeszcze zapewnic smarowanie turbinie, przerobic wydech i dolot, i czyms to wystroic.. ehh mnie by sie nie chcialo
  
 
mgborg proponuje zapoznac sie głebiej z tematem bo iQ to nie jedyna przerobka uwiez

Turbo w ZETEC / CVH

[ wiadomość edytowana przez: daras84 dnia 2007-10-15 12:18:55 ]