Tical - Łada 2107 racing / rally - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A jakie one mają wymiary i ile ważą? Jaka cena zestawu? Można fotkę z bliska na grzyba?
  
 
głodny nowości
  
 
Lada zyje jeszcze jak by ktos mial watpliwosci
Niestety nie za wiele sie nowosci podzialo, bo nie mialem na nia czasu..ale juz niewiele brakuje zeby wyjechala na ulice. Narazie robi dystanse rzedu kilkunastu metrow z garazu i do niego








  
 
progress jakis


  
 
Dalej z tym monologiem








  
 
O kurde! Ile na to poszło rur? Nie znam się totalnie na klatkach, bo zawsze była poza moim zasięgiem finansowym, ale nie przesadzasz z tym? Ile to będzie ważyć!!!

DEx
  
 
Hmm...jeszcze nie mierzylem ile dokladnie rur, bo ma dojsc skos do nadkoli tyl i poprzeczka do mocowana pasow...waga podejrzewam ze 45-50 kg..jak skoncze to dokladnei policze .Co do przesady to powiem Ci tak...gdyby auto bylo na ulice, track day, kjs to taka klatka nie byla by potrzebna, ale ze zamierzam tez jezdzic w gorskich i jakichs szybszych supersprintach to mysle ze taka klatka to niezbedne minimum...nie jest jakos przesadnie rozbudowana , bo rezygnowalem jeszcze z wielu wzmocnien
  
 
troche jak moja
  
 
Cytat:
2009-05-31 15:26:22, mwarchalowski pisze:
O kurde! Ile na to poszło rur? Nie znam się totalnie na klatkach, bo zawsze była poza moim zasięgiem finansowym, ale nie przesadzasz z tym? Ile to będzie ważyć!!! DEx


Jeszcze brakuje ze 2 rury . A Tical tu nie przesadza z niczym, ta klatka to takie rozsądne podstawowe minimum. Poza załącznikową podstawą dodane są tak w skrócie krzyze w drzwiach (zamiast jednej rurki), pałak pod deska, i dodatkowy element przekątny, którego jeszcze nie ma .

Można by jeszcze wsadzić drugie tyle rur - kżyz w dachu, krzyz w pałaku głownym, kzyz z tyłu, tylna rozporka, wzmocnienia przednich pałakow, zastrzały do nadkoli itd


Cytat:
2009-05-31 19:06:05, 3zeR_MDS pisze:
troche jak moja


Trzeba przyznać że Siekierka u Ciebie zastosował bardzo rozsądny kompromis pomiędzy masą a bezpieczeństwem. Zbytnio innej klatki wymyślić się nie da, zakładając że auto z jednej strony nie będzie służyc tylko do kręcenia się wokół pachołkow na placu, a z drugiej strony WRC to też nie jest .
  
 
klatka była ogólnie mojej inwencji, a miała być dużo lżejsza, tylko za namową siekiera dodaliśmy parę elementów, a masę zaoszczędziłem gdzie indziej
  
 
panowie jeśli można spytać - jaki jest orientacyjny koszt wspawania takiej klatki (z robocizną)
  
 
2400
  
 
Sorki za jakosc zdjec..robione na szybko telefonem



Trzeba zejsc troche z wagi na szybach :]




Łada dostanie maske od 2105..na zdjeciach narazie pozyczony stalowy odpowiednik...docelowo bedzie z wlokna




  
 
Cholera, zostawić na chwile garaż otwarty i już pół łady wyniosą
  
 






  
 
czemu nie dales tego zastrzału miedzy mocowaniami do tylnych nadkoli tylko tak wysoko?
  
 
Bo...nie bedzie tej poprzeczki prawdopodobnie a to co jest w tej chwili to poprzeczka mocowanie pasow kierowcy .
  
 
nie no wiem ze mocowanie pasow tylko sie zastanawiam czemu odrazu nie polaczyles 2 w 1 wlasnie z usztywnieniem poprzecznym tylnej czesci
  
 
Aa...bo jak by ta poprzeczka na pasy byla bezposrednio elementem poprzecznym usztywnienia nadkoli to by mi pasy nie dosiegly
  
 
tak to sobie ogladam i zaluje ze mnie srodki trwale i pieniezne ograniczaja
dla mnie cacy kontynuluj