Panowie z Krakowa pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z uszczelką pod pokrywą zaworów była zmieniana ale chyba niechlujnie i znowu się poci sam już nie wiem do kogo w Krakowie pojechać żeby mi zrobił to dobrze moze przy okazji uszczelkę pod misą by zmienił tylko ze tam będę miał kombinacje z nagwintowaniem otworu w bloku bo ponoć gwint jest zerwany i też sie poci. KOgo polecacie kto zna się na rzeczy już nie chodzi mi o kase tylko żeby to było solidnie zrobione - oczywiście nie ASO, bo tam to przeginają z cenami.
  
 
Uszczelkę dałeś oryginalną GM czy jakąś od pana Miecia ?
No i z tego co się dowiadywałem, bo i mnie to czeka nie wolno dawać silikonu jak to niektórzy mechanicy robią bo po jakimś czasie zacznie puszczać.

Gdy byś był z 3city to bym ci dał namiary na mechaniora albo sam bym ci ją wymienił
  
 
Dzięki potryk za propozycję wymiany. Dziś zamówiłem oryginalną uszczelkę GM w Opel Center. Koszt ok 150 zł - trudno za tamtą dałem ze 3 razy mniej ale pewnie chińska od wujka Miecia. Juz umówiłem się na zmianę u dobrego mechaniora - kolega z pracy mi polecił. Z tego co się dowiadywałem od tego mechanika nie wolno kłaść uszczelki na silikon tak jak pisałeś. TA która mi teraz przecieka była montowana z silikonem na 100% bo pamiętam jak koleś się chwalił że dał jeszcze silikonu i że teraz nie ma bata że puści. Nie chce mi się do niego jechać i dopominać się ze zmaścił robote i ze mi dalej cieknie bo to nie o to chodzi i nie mam na to czasu. Ten mechanik do którego jade powiedział że jak mu przywioze uszczelkę oryginał co już ją zamówiłem bo nie mieli, da mi rok gwarancji na robocizne.
  
 
Potryk co do silikonu to powiem ci ze sa rozne szkoly ja osobiscie przerobilem obie i powiem uczciwie ze opcja z silikonem jest w moim przypadku lepsza, kupilem nowa uszczelke GM pod pokrywe zaworow i zalozylem oczywiscie odtluszczajac wszytko po kolejii i puszczala, kupilem podrobe zalozylem na silikon i nic nie puszcza, i jest gitarowo a dodam ze zanim zalozylem na silikon wyminialem ze 3 razy uszczelke i zawsze to samo po 3 tysiach pocila sie jak swinia a tak nie ma problemu Pozdro i fajowo ze jestes juz wsrod nas bo dawno zes sie nie odzywal
  
 
Cytat:
2007-09-18 18:28:59, sebanek pisze:
Potryk co do silikonu to powiem ci ze sa rozne szkoly ja osobiscie przerobilem obie i powiem uczciwie ze opcja z silikonem jest w moim przypadku lepsza, kupilem nowa uszczelke GM pod pokrywe zaworow i zalozylem oczywiscie odtluszczajac wszytko po kolejii i puszczala, kupilem podrobe zalozylem na silikon i nic nie puszcza, i jest gitarowo a dodam ze zanim zalozylem na silikon wyminialem ze 3 razy uszczelke i zawsze to samo po 3 tysiach pocila sie jak swinia a tak nie ma problemu Pozdro i fajowo ze jestes juz wsrod nas bo dawno zes sie nie odzywal



Zobaczymy, ja zakładam bez silikonu i po 1000 km jadę dokręcać albo sam to zrobie i zobaczymy czy mi się spoci, jak narazie ciesze sie jazdą z zalanymi olejem świecami, niebawem wymieniam.....
Pozdrawiam
  
 
Panowie ale to nie wszystko dziś wgapiałem się w silnik i okazało się że oprócz uszczelki kapie z boku od strony akumulatora na wysokosci wałków rozrządu gdzie są takie gumowe zaślepki. Właśnie spod nich też leci. Kurde obawiam sie że to coś powazniejszego. Czy trzeba rozbierać silnik żeby zmienic tam jakieś uszczelki bo pewnie są tam jakies simmeringi.
  
 
Cytat:
2007-09-18 18:28:59, sebanek pisze:
Potryk co do silikonu to powiem ci ze sa rozne szkoly ja osobiscie przerobilem obie i powiem uczciwie ze opcja z silikonem jest w moim przypadku lepsza, kupilem nowa uszczelke GM pod pokrywe zaworow i zalozylem oczywiscie odtluszczajac wszytko po kolejii i puszczala, kupilem podrobe zalozylem na silikon i nic nie puszcza, i jest gitarowo a dodam ze zanim zalozylem na silikon wyminialem ze 3 razy uszczelke i zawsze to samo po 3 tysiach pocila sie jak swinia a tak nie ma problemu Pozdro i fajowo ze jestes juz wsrod nas bo dawno zes sie nie odzywal




A ja powiem tak.
We Wrocku są dostępne trzy rodzaje uszczelek:

1. korkowa - takie moczę w oleju przed założeniem /przynajmniej 3 godziny/ i żadnego silikonu niepotrzeba, wystarczy odpowiednio dociągnąć przy przykręcaniu, nie na siłe, z wyczuciem

2. gumowa - i tutaj stanowczo polecam silikon

3. nie pamiętam jak to się nazywa /ma kolor jasnobrązowy, nie jest sztywna tak jak korek/, ale to mieszanina korka i gumy, silikon rozpuszcza to gówno stanowczo nie polecam nie wytrzymuje więcej niż 3-4 tys. km

Jak widać trzeba przeżyć żeby wybrać odpowiedni wariant

Ogólnie i Potryk i Sebanek mają rację

[ wiadomość edytowana przez: Slawekp dnia 2007-09-23 21:27:43 ]
  
 
mayday411 - Słuchaj, polecam dwa serwisy - SAS Styła znajdujący się na Żmujdzkiej 8, troche sobie policzą, ale dobrze zrobią, bądz NSR - serwis obok, bliżej głównej również mają dobrą opinie, robiłem u nich też, troche mniej wezmą ale ich specjalizacja to jednak BMW...
  
 
Dzięki Panowie uszczelka zmieniona, kupiłem nową oryginalną droga jak cholera, ale wydawała się solidniejsza - jakas taka grubsza od podróbka. Narazie gitara. Wydaje mi się że naprawde ważne przy zmienie tej uszczelki jest przygotowanie powierzchni. dzięki za namiar na dobry warsztat może sie kiedyś przyda. Pozdrawiam.