[Przypal] Rs na 1/8 mili w Katowicach - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bo ze spinaniem, to pewnie i moją cebre byś zjadł..
  
 
no sie wie, ale ze spinaniem sie!!
  
 
a właśnie muszę spinery założyć na moje stalówki bo se kupiłem
  
 
Dobra panowie odkopuje Kotleta , a widze ze dosc zywa dyskusja wynikla
Escort niestety polegl a mianowicie buda i powstala fiesta z motorownia od essiego z moimi modami i strojeniem atko dosc zwawo sie napedza.
Auto generuje deklarowana moc na hamowni a nie z fusow 184 km 207 Nm.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bfa15d9d4f28f54.html

Reszta pod linkiem na forum fiesty pozdrawiam
Ps. A mowi ludzie ze nie da sie motora z RS podniesc na mocy a to jeszcze nie koniec.
http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=38799&postdays=0&postorder=asc&start=0

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2009-10-01 22:09:19 ]
  
 
pogratulowac tylko zostalo dokonan na N7A
  
 
Napędza się toto, napędza
  
 
Tak czytam ten wątek i zastanawiam się kto z was sciga sie w wyścigach i ma jeszcze czelność kłócić się ze jego RS jest najlepszy...

RS2000 seryjnie 150KM/198NM a zacznijmy od tego że mało który jest zdrowy i ma te 150KM
RS2000 kol.Przypal ma wg wykresu 150KM i 202NM więc trochę ponad serie...
Ja mam u mnie ponad 190KM , dokładnie to 192KM i 245NM i sądzicie że mam mocniejsze auto to go objadę? Sądzę że dostałbym takie baty od Przypala RSa ze by mi się wstyd zrobiło... RS waży coś ponad tonę, BMW waży ponad 1,5 tony...

Takie gadanie, każdy się wymądrza bo konie się liczą... Panowie "Konie sprzedają samochody, ale wyścigi wygrywa moment obrotowy"
I jest jeszcze takie przysłowie "Po co koni kupa jak kierowca dupa"
A tak z ciekawości to chętnie ustawił bym się z jakimś zdrowym RSem na kresce żeby porównać maszyny... Jednego robię jak chcę ale to Powered by LPG
  
 
Cytat:
2009-10-02 14:29:35, ArekCLX pisze:
RS2000 seryjnie 150KM/198NM



wg DIN
150KM / 6000rpm
190Nm / 4500rpm
a tak na powaznie to
147KM i 187Nm

  
 
kolega przypal ma 184 konie arku i te konie naprawde robią robotę, wpadnij na południe to zobaczysz jak sobie toto radzi na drodze.
  
 
Cytat:
2009-10-02 14:29:35, ArekCLX pisze:
Tak czytam ten wątek i zastanawiam się kto z was sciga sie w wyścigach i ma jeszcze czelność kłócić się ze jego RS jest najlepszy... RS2000 seryjnie 150KM/198NM a zacznijmy od tego że mało który jest zdrowy i ma te 150KM RS2000 kol.Przypal ma wg wykresu 150KM i 202NM więc trochę ponad serie... Ja mam u mnie ponad 190KM , dokładnie to 192KM i 245NM i sądzicie że mam mocniejsze auto to go objadę? Sądzę że dostałbym takie baty od Przypala RSa ze by mi się wstyd zrobiło... RS waży coś ponad tonę, BMW waży ponad 1,5 tony... Takie gadanie, każdy się wymądrza bo konie się liczą... Panowie "Konie sprzedają samochody, ale wyścigi wygrywa moment obrotowy" I jest jeszcze takie przysłowie "Po co koni kupa jak kierowca dupa" A tak z ciekawości to chętnie ustawił bym się z jakimś zdrowym RSem na kresce żeby porównać maszyny... Jednego robię jak chcę ale to Powered by LPG




Powiem tak jak mialem rs-a to 325 kazde w krkowie ktore oczywiscie sie scigalo dostawalo choc nie powiem bo jedno bylo chyba najzdrowsze bo trzymal sie za mna a reszta to jakies padaki byly
Teraz mam Fieste i masa jak i moc poszla stanowczo w gore jak kolega nie patrzyl na wykres to teraz ma 184km i 207 Nm i na Gecocop wykrecilem 14.1 na 1/4 mili a po zalozeniu szpery to juz miezone bylo po Geco wyszlo 13.8 i do setki 5.4 wiec na wollnossaka maconego w garazu przezemnie to dla mnie bardzo dobry wynik i niestety teraz to 325,328,330i335 niestety dostaja wiec jest spora ruznica masy pozdrawiam i wzuce filmiki jak tylko je zmace

Ps. I bron Boze nie myslcie ze w jakis sposub sie wymadrzam panowie

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2009-10-02 20:56:28 ]
  
 
Przypal - dobrze pamiętam - Ty tam masz dół od 2,3 i regulowane kółka rozrządu ?
 
 
Cytat:
2009-10-02 21:35:30, michu07 pisze:
Przypal - dobrze pamiętam - Ty tam masz dół od 2,3 i regulowane kółka rozrządu ?



Źle pamiętasz.
  
 
Nie doczytałem całego wątku więc mam trochę tyłów...
Co do tych wszystkich cyferek oznaczających konie to nie powiem robią one swoje ale wiadomo że więcej nadrabiamy momentem obrotowym...
Yeżu nie chcę by ktoś mnie tutaj źle zrozumiał, Furka Przypala daje radę bo świadczą o tym czasy i wyniki i chętnie bym przejechał się na Południe zobaczyć to na własne oczy ale u nas na kujawach i pomorzu też są wózki które dają radę... Ja po zakupie BMW czułem się panem szosy, w końcu przesiadka z essa 1.4 8v na bmw 2.5 24v to konkretna zmiana ale jak dostałem baty od Citroena AX 1.4GTI to zrzędła mi mina... Niewiem jak ma się masa AXa 1.4 ale AX 1.1 ważył 690kg więc prawie tona mniej niż BMW... Złapałem go dopiero jak miałem ponad 120km/h na zegarze...
Rozmiary opon, waga, moment obrotowy i kierowca robią różnicę... Tak jak niżej było napisane, da się wygrać z dużo mocniejszym wozem, zależy od kierowcy

  
 
Cytat:
2009-10-02 21:45:27, ArekCLX pisze:
Tak jak niżej było napisane, da się wygrać z dużo mocniejszym wozem



fiesta to potwierdza
  
 
ArekCLX- Tak jak kolega pisze da sie i duzo swiadczy tez od kierownika bo sa tacy co maja hohoho konikow a jezdzic nie umia i nie wykorzystaja tego i wszystko ma swoja cene niestety. Ale Jezdzilem osobiscie M5 to taka by mi spasowala ale to nie do ogarniecia auto jak wszystko wyloczysz

michu07- Co do dolu jest 2.0 tylko tuleje sa z Nissana i wal robiony i wazony, A kolka tak wlasnego wymyslu sa i dosc hardkorowo sa ustawione

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2009-10-02 22:03:54 ]
  
 
Cytat:
2009-10-02 21:59:45, Przypal pisze:
michu07- Co do dolu jest 2.0 tylko tuleje sa z Nissana i wal robiony i wazony, A kolka tak wlasnego wymyslu sa i dosc hardkorowo sa ustawione [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2009-10-02 22:03:54 ]



priv
 
 
Cytat:
2009-10-02 21:59:45, Przypal pisze:
ArekCLX- Tak jak kolega pisze da sie i duzo swiadczy tez od kierownika bo sa tacy co maja hohoho konikow a jezdzic nie umia i nie wykorzystaja tego i wszystko ma swoja cene niestety. Ale Jezdzilem osobiscie M5 to taka by mi spasowala ale to nie do ogarniecia auto jak wszystko wyloczysz



M5 jak i każde auto jest do ogarnięcia ale to wiadomo kwestia wprawy... Ja na początku miałem problem ogarnąć swoje auto a o wszystkich anty ślizgach nie mam co marzyć... Mogę to włączyć jedynie w swojej podświadomości i staram się mieć to włączone...
Są tacy którzy ///M5 przegrają z polonezem a są i też tacy którzy poldkiem objadą M5.
Kierowca to najważniejszy moduł w całym aucie i każdy z nas wie o tym doskonale...

Odbiegliśmy trochę od tematu Twego wozu więc już nie mieszam w temacie... Życzę Ci bezpiecznej szybkiej jazdy no i oczywiście najwyższego podium! POZDRAWIAM
  
 
Duże znaczenie ma kierowca, bo nie wierzę, że jak miałeś RS'a to robiłeś jak chciałeś BMW 325, bo nawet jeśli mogłeś z nimi wygrać, to raczej dość symbolicznie, no chyba, że kierowcy słabi, albo auta naprawdę zajeżdżone.
  
 
Cytat:
2009-10-02 23:52:57, deathrider_85 pisze:
Duże znaczenie ma kierowca, bo nie wierzę, że jak miałeś RS'a to robiłeś jak chciałeś BMW 325, bo nawet jeśli mogłeś z nimi wygrać, to raczej dość symbolicznie, no chyba, że kierowcy słabi, albo auta naprawdę zajeżdżone.



rajder wiem że wierzysz w BMW, (z resztą ja po troszę też) ale 325 naprawde nie jedzie... Ciężkie są okropnie to jedno, drugie że większość wypluwa po 170kuca na hamowni. Katalogiem mają coś 7.9 do setki więc zdrowy RS spokojnie robi taką betkę Co innego z 328... Bo to już inna baja dopiero grubo modzony RS takiego zrobi.
  
 
Cytat:
2009-10-03 00:25:34, yezXR3i pisze:
rajder wiem że wierzysz w BMW, (z resztą ja po troszę też) ale 325 naprawde nie jedzie... Ciężkie są okropnie to jedno, drugie że większość wypluwa po 170kuca na hamowni. Katalogiem mają coś 7.9 do setki więc zdrowy RS spokojnie robi taką betkę Co innego z 328... Bo to już inna baja dopiero grubo modzony RS takiego zrobi.



Właśnie wiem, że są to ciężkie samochody i faktycznie jakoś koło 8s mają do 100 . Do tego ładna E36 325 jest nie do znalezienia, strasznie dużo padlin. Lepiej kupić 323 mocy katalogowo mniej, a jeździ jak 325 i mniej spala.
328 to już inna bajka, ale też rewelacja żadna. Zdrowy CRX II gen V-tec potrafi takiej becie skopać tyłek.
W bety aż tak nie wierzę, ale mają to coś -> RWD .