[Przypal] Rs na 1/8 mili w Katowicach - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
5,9s do setki, 14 sekund na ćwiare, 10 litrów na 100km, kilmatronic i inne bajery w limo z funkcją kilowania to nie rewelacja?
  
 
Cytat:
2009-10-02 20:51:44, Przypal pisze:
Powiem tak jak mialem rs-a to 325 kazde w krkowie ktore oczywiscie sie scigalo dostawalo choc nie powiem bo jedno bylo chyba najzdrowsze bo trzymal sie za mna a reszta to jakies padaki byly Teraz mam Fieste i masa jak i moc poszla stanowczo w gore jak kolega nie patrzyl na wykres to teraz ma 184km i 207 Nm i na Gecocop wykrecilem 14.1 na 1/4 mili a po zalozeniu szpery to juz miezone bylo po Geco wyszlo 13.8 i do setki 5.4 wiec na wollnossaka maconego w garazu przezemnie to dla mnie bardzo dobry wynik i niestety teraz to 325,328,330i335 niestety dostaja wiec jest spora ruznica masy pozdrawiam i wzuce filmiki jak tylko je zmace Ps. I bron Boze nie myslcie ze w jakis sposub sie wymadrzam panowie



Rozumiem ze jezdzisz na paradach (R88 przynajmniej z przodu?
  
 
Quattro- W tym momecie na Markgumach ze sredniej mieszanki ale mysle wlasnie kupic R888 toyo bo na szperze nawet uslizguja te co mam.
  
 
Markgum to się na śmietnik nadają.
Jeśli czysty asfalt to R888, jeśli płyty betonowe z syfem lub wilgotno polecam R1R - taki wybór jeśli chodzi o opony z homologacją drogową.
Jeśli nie potrzebujesz DOT-ów to, mam 4 sztuki slicka rajdowego Michelina w średniej mieszance na sprzedaż.
  
 
Cytat:
2009-10-03 00:25:34, yezXR3i pisze:
rajder wiem że wierzysz w BMW, (z resztą ja po troszę też) ale 325 naprawde nie jedzie... Ciężkie są okropnie to jedno, drugie że większość wypluwa po 170kuca na hamowni. Katalogiem mają coś 7.9 do setki więc zdrowy RS spokojnie robi taką betkę Co innego z 328... Bo to już inna baja dopiero grubo modzony RS takiego zrobi.


Zależy o jakiej 325 mowa? M50 czy M20 bo pojemności te same a różnica ponad 20KM oraz inny moment i przełożenia a przede wszystkim prędkości

M50B25 2.5 24v ma katalogowo 192KM 245nm momentu
M20B25 2.5 12v ma katalogowo 170KM momentu nie pamiętam ale rewelacji niema...

W przypadku budy serii 5 to wiadomo, nie jest to auto stworzone do wyścigów bo jest ciężkie oraz wielkie... E36 tez nie jest idealne do wyścigów ale zmodzone e30 z podkręconym silnikiem mało komu zostawi jakieś szanse...

BMW M5 także nie jest przeznaczone do wyścigów, driftów itp... Producent wypuszczając na rynek takie auto zakładał że jest to limuzyna, bardzo mocna limuzyna a nie driftowóz czy dragster
  
 
Co do BM-ek to sie zgadza i w M5 jest komfort i spora moc ten przycisk M na kierze miazga az slychac jak Vanosy inaczej pracuja miazga poprostu.

GrzEE- A co do oponek to fakt smietnik ale nie bylo ze tak powiem funduszu a trafily sie tanio , a co do twoich oponek to na Privia wyslij jaki rozmiar i za ile to mysle ze pujda a ja smigam na 13-tkach pozdro
  
 
Z oponami do 1/4 to rzeczywiście problem.
Ja tego slicka mam w 15, 16 lub 17. Niestety mniejszych nie mam.
Jednak jeśli coś mi wejdzie w ręce to zabiorę i się dogadamy.

P.S Jeśli kupisz już dobrego slicka, to popracuj nad ciśnieniami. Prawidłowymi ciśnieniami (metoda prób i błedów) urwiesz jeszcze z 0,2sek.
  
 
GrzEE-Tu masz racje co do cisnien bo sprawdzalem i na tym syfskim markgumie przy 1,4 bar w oponie wyszlo najlepiej bo puzniej mialem gorzej a na dragowych o mocnych sciankach daja 0.6 atmosfery i kleja zaje..... jak widzialem
A jak masz 15, to pujda jak chcesz sprzedac bo tu w kraku mam komu je polecic pozdro.