Jaki tlumik?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moj koncowy juz sie lekko przytyka co czuje wyraznie np na 4 biegu.
Tak sie wlasnie zastanawiam na co sie skusic, mialby byc porownywalnie cichy do "oryginalnego" i z jakas niewadzaca koncoweczka.
Pytanie do Macka z Agmy juz wyslalem.
Jak patrze w cenniki to mi sie jezyk jezy... Jezdze na IzaWicie - za 2 aluminiowane tlumiki 180zl.
  
 
a jaki koszt oryginału?
nie wiem a pewnie jak pytasz to masakra (jak cena innych części)
pozdrawiam wicio
  
 
Piszac "oryginalnego" mialem na mysli poprostu najtansze krajowe bez aspiracji tuningowo estetycznych oferowane do Espero - np z IzaWitu.
  
 
powiem ci tak ze ja mam niestety jeszcze moje tlumiki na gwarancji (poprzedni wlasciciel wymienil) ale jak tylko mi sie skonczy albo padnie na 100% wymieniam na el-teca proponuje odwiedzic ich strone www.el-tec.pl ja zagadalem z wlascicielem i wyegocjowalem na przyszlosc az 30% znizke zycze powodzenia a moze wynegocjujemy takowa znizke dla wszytskich klubowiczow???
  
 
no no faktycznie wyglądaja zachęcajaco.......
  
 
przypominam iż Ulter jako jedyny proponuje tylne tłumiki gotowe do montażu. To dzięki m.in. mojej akcji przy aktywnym udziale Ola W mamy możliwośc zamówienia gotowca montażowego...
ULTER
Ceny są od 340 do 500 - w zależności ile i jakie końcówki..



[ wiadomość edytowana przez: MaciekGT dnia 2003-06-20 22:07:51 ]
  
 
Macku, czyzby te z Agmy byly nie gotowe do montazu?
Maciek z Agmy twierdzi ze oferuje obliczone do wszystkich naszych 3 pojemnosci osobno a w Ulterze proponuja tradycyjnie jeden uniwersalny. Jak sie do tego ustosunkowac?
  
 
Cytat:
2003-06-21 10:03:51, Ptaszyna pisze:
Macku, czyzby te z Agmy byly nie gotowe do montazu?
Maciek z Agmy twierdzi ze oferuje obliczone do wszystkich naszych 3 pojemnosci osobno a w Ulterze proponuja tradycyjnie jeden uniwersalny. Jak sie do tego ustosunkowac?


Te z Agmy są na pewno lepiej dobrane pod względem technicznym ale o ile wiem to Maciek nie ma form na gotowce a jedynie robi puszki. Rury i mocowania sam musisz sobie dospawać...
  
 
Odpowiedz z el-tec'a:

"Witam serdecznie!

Niestety nie mamy takich gotowych tłumików, możemy zrobić taki na zamówienie, ale potrzebujemy do tego samochód.

Wysłać pocztą możemy jedynie takie standardowe tłumiki montażowe, ale w Espero o ile pamiętam - potrzebny jest taki z oddaloną końcówką o około 40 cm i montażowy może nie pasować.

nasze tłumiki nie będą głośniejsze w środku samochodu, wykonane są ze stali nierdzewnej, więc przeżyją baaaardzo długo.

Bardzo chętnie udzielimy rabatu na nasze wydechy dla członków klubu, powiedzmy w granicach 15%.

Ceny tłumików zamieszczone są w sklepie na naszej stronie www.el-tec.pl

Od cen może Pan odliczyć 15%.
proponuję albo wizytę u nas, albo namówienie na wydech i podesłanie do nas jednego z klubowiczów z okolic Warszawy - wtedy zrobimy dwie szt. jedną dla Pana i drugą dla niego.

pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie naszymi produktami

Wojtek Lutomski".
  
 
No to ja moge sie postarac podjechać i zrobic co trzeba...
Przydałby się jednak ktos jeszcze dla towarzystwa.... w związku z tym oddam swój stary tylny tłumik w dobre ręce..
  
 
Ale nadal czekam na odpowiedz z Agmy i przyznam, ze wolal bym wziac od Macka.

El-tec wlasnie odpisal, ze trzeba by do nich podjechac na okolo 2 godziny.
  
 
ja tam obstaje przy el-tecu i polecam go jak zawsze... maciek zaloz sobie jakis ladny z podwojna koncowka
  
 
Przed chwilka rozmawialem z Mackiem z Agmy, umowilismy sie ze przyjade do niego we wtorek albo srode w przyszlym tygodniu.
Na miejscu dospawana bedzie odpowiedniej dlugosci koncowka i mocowanie.
W wyborze utwierdzily mnie tlumiki ktore widzialem godzine temu u J. - aluminiowane i cholernie drogie dzieki "wymyslnym" i ogromnym koncowkom.

Upust w Agmie dla klubowiczow:
1. ceny ze strony www z kompletnymi mocowaniami
2. ceny z www ale 15% niższe dla klubu bez mocowań
  
 
ptaszyna porownaj dokladnie ceny agmy z el-teciem wez pod uwage jakosc... tu masz aluminium a w el-tecu niedrzewke a ceny bardzo bardzo zblizone ja polecam el-teca
  
 
Nie, nie, zadnego aluminium a raczej blachy aluminiowanej, nigdy wiecej... No a przynajmniej z IzaWitem mam niemile doswiadczenie.
W Agmie jest oczywiscie nierdzewka/kwasowka, musiales zle przeczytac. Wiesz, nie mam prawie nic przeciwko ( no tylko tyle ze nie chce miec glosno i nie chce miec uniwersalnego tlumika ) El-Tecowi ale jakos wole "oddac" sie w rece Macka. Byc moze za jakis czas i na niego bede psioczyl ale pozyjemy zobaczymy, narazie postanowilem wyprobowac jego wyrob. Dzieki Pszczoua za sugestie.
  
 
ok ok kazdy robi to co lubi ja MackowiGT o el-tecu mowilem jak sie spotkalismy pierwszy raz jak mi padnie tlumik to na 100% wymienie go na el-teca a tek apropo mackuGT czekam na fotki i opinie jak zalozysz tlumik
  
 
No i stało się wczoraj urwała mi się opaska podtrzymująca ostatni tłumik, dodatkowo końcówka jak to przy gazie cała skorodowana i w związku z tym mam pytanie :
Czy te tłumiki z Ultera i Izawitu i może jeszcze jakieś innej firmy są dużo głośniejsze od oryginału......zastanawiam się nad kupieniem jakiegoś ładnego i niedrogiego tłumika i proszę o opinie użytkowników nieoryginalnych wydechów.
  
 
Tlumiki IzaWitu sa przedewszystkim tanie, jak juz pisalem za oba aluminiowane i obejme dalem lekko ponad 180zl wiec sam tylny moze kosztowac w okolicach 90zl. Glosnosc sie nie zmienia natomiast po przebiegu niecalych 30kkm tylny tlumik mam juz przypchany a kiedy sie w niego stuka to cos w srodku lata wiec raczej nie polecam choc z 2 strony - za rownowartosc tego co zostawie w Agmie moglbym miec 4 takie tlumiki, no moze na to samo wychodzi...
  
 
Ja juz wiem co zrobie, żadny tam ulter czy agma (oni w trakcie montazu wysyłaja klientów do pobliskiego M1 i narażaja na kolejne wydatki ) - zakładam zwykły tylny tłumik do espero (po odpowiedniej modyfikacji - czytaj zlekka przesuniety do tyłu auta) i wspawuje mi tłumikarz ładna koncóweczkę i ta juz może byc ulterowska
  
 
Właśnie wróciłem z trasy Przemyśl Warszawa i niestety po drodze urwał mi się gumowy wieszak pod tylnym tłumikiem. ZDarza mi sie to już trzeci raz a przyczyną tego jest fakt iż dorabiany tł€mik ze stali (a nie aluminium) posiada oprócz sowje zwięskszonej masy długą grubą końcówkę. W sumie tłumik jest o tyle cięższy że tylny wieszak nie wytrzymuje i się urywa....
Dlatego też mocno zastanwaim się nad tym tylnym tłumikiem bo mam już dość buczenia przy prędkości 120-140 no i wiecznego naprawiania wieszaka....
Są dwa wyjścia, dorobić tłumik w Agmie albo Ulterze czy Eltecu a dodatkowym wieszakiem albo kupić oryginał i dospawać samą końcówkę - choć to może spowodować szybsze przepalenie tylnej ścianki seryjnego tłumika..

Pogadam z Maćkiem co radzi...