Nie odpala ... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pompka ma dwa lata wiec to raczej odpada zwłaszcza ze na gazie tez nie pali...
mysle o akumulatorze chociaz kreci zdrowo i dosc dlugo... zielony tez raczej nie ale sprawdze
  
 
Cytat:
2005-08-01 22:45:34, lukaszenty6 pisze:
pompka ma dwa lata wiec to raczej odpada zwłaszcza ze na gazie tez nie pali... mysle o akumulatorze chociaz kreci zdrowo i dosc dlugo... zielony tez raczej nie ale sprawdze


A co ma wspólnego pompa benzyny z odpalaniem na gazie
  
 

Cytat:
A co ma wspólnego pompa benzyny z odpalaniem na gazie



a jak na gazie to nic
  
 
moze coś z iskrą nie tak
  
 
No to ja miałem tak jak Ty nie palil, albo bardzo ciężko było go uruchomić i do tego z czasem podczas jazdy zaczęło go dusić.Przyczyną był elektro zawór benzyny.Tak benzyny dobrze czytasz było na nim zwarcie przez co ani gaz ani bezyna nie paliła. Sprawdzić to tak odłaczyć zasilanie z tego zaworu i odkręcić go czyli tak jakby był był na benzynie i powinien odpalic od kopa jeśli to to ja tak miałem a szukałem przeróżnych rzeczy kalbe, świece, nawet aparat zapłonowy wymieniłem od znajomego i nic ale się udało wieć sprawdź to nawet gość który jest mechanikiem był zaskoczony.
  
 
Miałem podobny problem kiedys, lekarstwem okazała się wymiana kostki w stacyjce.
  
 
A ja sie podlacze moj z kolei rano odpala na gazie i na benzynie z dotyku natomiast na rozgrzanym na benie ok jak rano a na gazie trzeba go krecic nawet do 30sek
  
 
Witam! A miałes takie akcje wcześniej? Czy może niedawno zalożyles gaz? Bo jesli to drugie to spróbuj gdy jest rozgrzany odpalić go na gazie depcząc na gaz. Ja np. odkąd założyłem gaz tak mam ale gdy jest ciepły to mu depnę do połowy gaz i pali normalnie tak jak na benie. <<>>
  
 
Podepne sie, bo nie wiem zabardzo co moglo sie stac. Mianowicie:
nie wszedł mi bieg, nie zauwazylem tego i dalem dosyc ostro w gaz. Po tym zaczal chodzic prakycznie jak na wolnych obrotach, zaswiecila sie kontrolka oleju i zgasl. Nie udalo mi sie go odpalic, kontrolka cisnienia oleju ciagle sie swieci. Nie bylo zadnego stukniecia, wlaniecia, jebniecia, nic.
Czy ktos ma jakikolwiek pomysl?
  
 
co oznacza "jak na wolnych obrotach"?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
jak na luzie to znaczyc mialo Przestal reagowac wogole na gaz. I strasznie wali od niego benzyna...
  
 
No i jak tam problem?
Bo z tego co Julo opisał, to nie jest to obrócenie panewki, ani tego typu rzeczy.
Moim zdaniem ma zatkany filtr odśrodkowy i oprócz tego jakąś lipę z gaźnikiem.
Co inni na to?
  
 
a ja na to: peknieta platynka od aparatu zaplonowego
Po wymianie owej zcesci silnik zaczal gadac, ale tlko polowicznie - na 2 garach. Dowlokl sie do doktora na 2 koniec miasta no i z tego co wiem,. to popychacz zaworowy sprawny byl wlasciwie tylko 1 i cos tam jeszcze z rozrządem było pop[ierdzielone, ale nie jakos tragicznie. Ogolnie - na jutro ma byc
  
 
a ja mam dziwny problem... od jakiegoś czasu tak jest, ze silnik ma momenty ze pali bez problemu, a innym razem mozesz krecic i nic zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku jak nie pali to z popychu pali odrazu, nie gaśnie, trzyma obroty, nie szarpie, tylko z odpalaniem ma czasajmi problem odpalam na gazie
  
 
Cytat:
2006-05-09 13:50:16, cendra pisze:
a ja mam dziwny problem...

może braknie napięcia dla zapłonu ? bo rozrusznik się przyciera (stąd duży pobór prądu)
  
 
no i teraz zamarł na amen, zmieniony jest palec, zielony kabele, kopułka jest ok, cewka wymieniana byla i wymiana modułu pomogła ale po 2 dniach znowu to samo. panowie co robic
  
 
cewke w aparacie kolega sprawdzil? bo mialem identycznie... palil kiedy chcial i co zmieniłem jakis element to na krotko pomagało... wymienilem przewody, cewke zaplonowa, kopółke, palec, moduł... a przyczyna byla ta mala cewka w aparacie. nadpalona raz miala przejscie a raz nie...
  
 
Witam! Mam taki problem, zauwazylem ze moj DF nie chce palic po deszczu. Mozna nim krecic ale on nawet nie zaskoczy. Wiecie moze przez co tak sie dzieje ???
  
 
Wymień przewody wys. napięcia, zobacz kopułkę i palec. Powodzenia
  
 
Ja bym zaczął od wymiany kabli wysokiego napięcia. (jeśli te co masz są stare oczywiście) Najlepiej na produkowane przez zakład w Ełku.