Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2014-02-14 14:50:56
|
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2014-02-19 09:19:38 Ok, gaźnik ogarnięty. Połączyliśmy niebieski z czerwonym, a zielone bezpośrednio do małego obiegu. Żółte do puchy filtra.
Wczoraj ustawiliśmy na miejscu chłodnice i zbiornik wyrównawczy - nie ma mocowań, bo zostały wycięte.... ale cały układ jest już spięty i czeka na zalanie płynem. Kolejne zadanie to odtworzenie układu paliwowego, czyli zamontowanie baku (potrzebujemy pływaka!!!). A potem hamulce, zawieszenie, elektryka, szyby, wnętrze..... ehhhh Aha - światła są na miejscu [ wiadomość edytowana przez: Leszek_Gdynia dnia 2014-02-19 09:31:41 ] |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-02-19 19:29:52 Najpierw turbo, a teraz z powrotem gaźnik. |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2014-02-24 15:55:57 Podbijam temat Kolejny element układanki dotarł do nas i w tym tygodniu będzie zamontowany w aucie. Tym samym bedziemy mieć już kompletne zasilanie bez butelki w paliwem pod maską
PS. Serdeczne podziekowania dla A13. [ wiadomość edytowana przez: Leszek_Gdynia dnia 2014-02-24 15:56:42 ] |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2014-02-26 14:11:44 Update:
1) pływak zamontowany w oryginalnym baku + bak zamontowany w fabrycznym miejscu. 2) przewody paliwowe wymienione i podpięte - auto gada. 3) układ zalany płynem chłodzącym 4) tylny most zalany olejem 5) zawieszenie tył - skręcone 6) hamulce tył - nowe cylinderki + nowe szczęki na miejscu (tarcza kotwiczna przystosowana pod szczęki bez samo regulatorów, a takich szczęk nie dostaliśmy i trzeba było trochę modzić - mamy nadzieje, ze będzie działać, ręczny trzyma) 7) musieliśmy naprostować mocowanie zderzaka tył, bo się wygięło przy wyciąganiu Łady z krzaków - w końcu Łada wygląda od tyłu równie pięknie co od przodu Plany na przyszłe spotkanie w warsztacie: - hamulce przód (poskładać, oczyścić) - zalać układ płynem i odpowietrzyć - domocować chłodnice A potem jeszcze zawieszenie, elektryka, szyby, deska rozdzielcza, kubły, pasy, etc. Ps. Zdjęć nie ma, bo nic spektakularnego się nie działo. |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2014-03-05 09:03:42 Update - tydzień 10:
1) przednie zaciski złożone 2) tarcze i zaciski zamontowane na piaście 3) jeden przewód elastyczny wymieniony 4) brak płynu hamulcowego, bo zabrakło jednej śruby łączącej cylinderek z przewodem elastycznym 5) przednie koła założone (2 dystanse wystarczyły), nic nie obciera 6) chłodnica porządnie umocowana Niestety wczoraj Łada kaprysiła i za nic nie chciała odpalić, było już późno i odpuściliśmy temat. Następny update za 2 tygodnie będziemy starali się ją ożywić, odpowietrzyć hamulce. Ps. Na pewno na tył wchodzą bez problemu sprężyny od Żuka a na przód od Nivy? Musimy mieć beton. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-03-05 10:30:33 Co do sprężyn od nivy, to na 100% pasują. Zuk Nie wiem. |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2014-03-05 12:32:55 Ok - sprężyny od Nivy na przód podejdą, ale które (przednie od Nivy czy tylne od Nivy)? |