Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-10-18 10:39:21 850 |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2010-10-18 11:01:32 Darek Ty się za chwilę już w klasie do 903 ccm nie zmieścisz |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-10-18 11:44:51 W Kielcach jest do litra to jeszcze trochę zostało |
Karcio86 fiat 126p Poznań | 2010-10-18 15:12:11 No popatrz i sie nie pochwali co ma w motorwni , pewnie ma zawory z kryptonitu |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-10-18 23:33:30 Spokojnie - jak się zbiorę to powrzucam kilka fotek z budowy silnika a póki co opis jest kilka stron wstecz co tam pogrzebane jest. Z drugiej strony na pewno nie wszystkie szczegóły pojawią się na forum, co nie znaczy, że trzymam je tylko dla siebie...
EDIT: Co do pojemności technicznie do ogarnięcia jest 890 jednak postawiłem na 850 w pierwszej kolejności co by przekonać się o żywotności i tak dość ekstremalnego rozwiertu. [ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2010-10-18 23:38:28 ] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-10-19 00:21:33 Darek ten filmik na YT to w przyspieszeniu jest wrzucony prawda?? |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2010-10-19 08:11:59 Czemu tak przód skacze ?? |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2010-10-19 08:40:58 Przy 60 KM tak od mocy podnosi. |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-10-20 06:34:09 Kielce SuperOes
Co do zawiasu niestety albo stety poszedł w dół: krótsze springi, resor bardziej doklepany z dodatkowym piórem. Przypuszczalnie podskakiwanie autka jest spowodowane zbyt sztywnym resorem co zostanie poprawione, lub betonowy amorem z tyłu, lub podbijaniem na odbojach zawieszenia. Zawias był robiony w przeddzień imprezy i nie było czasu na testy. Stety bo na poprzednim zawiasie pewno zaliczyłbym rolke ze dwa razy Co do prędkości w szykanie, fakt wygląda na przyspieszone i takie jest również moje pierwsze wrażenie - niemniej jednak policzyłem sobie prędkość na wejściu i mi wyszło 115-120km/h co daje 33m/s |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-10-20 16:28:11
ekstremalny pod wzgledem miejsca w bloku czy pod wzgledem cylindrow? To na garbowych cylindrach/tlokach jest? |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-10-20 19:50:10 Pod względem mocy w stosunku do serii bo teraz jestem na poziomie 250% - pytanie co na to blok i wał korbowy. Tłoki 84mm z BMW, cylindry aluminiowe na zamówienie robione. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-10-20 23:36:13 ja nawet nie śmiałem przypuszczać że to przyspieszone, po prostu nie widziałem jeszcze w Polsce dwóch cylindrów na bloku z malucha co by tak gnały jak 4 cylindry 1.1!
Jak dla mnie masakra strasznie mi się to podoba... jestem również pełen podziwu dla trwałości elementów silnika i tylu imprez ile na jednym motorze przejeżdżasz! Szacun!! |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-10-20 23:45:36 nie to że nie doceniam...
Po prostu aż dziw bierze i aż miło się na to patrzy! |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-10-20 23:50:01 SHOWTIME - dla porządku:
- rozwiert do pojemności 850ccm (842) - wał o skoku 76mm (by Kopi) - korbowody Skoda 1.3 - tłoki 84mm by K-S (BMW) - cylindry aluminiowe na zamówienie - wałek 656 - głowica i zasilanie z rozwalonej 662, ssące CC700, wydech seria, powiększone kanały (1xMikuni) |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2010-10-21 00:14:38 darek: nie myslales o tym zeby radius grzybka zaworow zmniejszyc?, mysle ze tu masz jeszcze pole do popisu w sprawie poprawienia napelniania cylindrow |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-10-21 00:23:17 Dzięki za komentarz. Wszystkie uwagi mile widziane!
Dolot tak, wydech nie - jak pisałem głowica z poprzedniego motoru i akurat w kwestii zaworów jest pole do popisu. W pandzie są zawory na trzonkach 7mm i troszkę bardziej zoptymalizowane. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2010-10-21 21:48:14 darku dobrze widzę, że jest złożony bez uszczelki pod głowicą? |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2010-10-21 23:08:33 dobrze |