[126p] Moje 650 i 800 - Strona 12

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
850
  
 
Darek Ty się za chwilę już w klasie do 903 ccm nie zmieścisz
  
 
W Kielcach jest do litra to jeszcze trochę zostało
  
 
No popatrz i sie nie pochwali co ma w motorwni , pewnie ma zawory z kryptonitu
  
 
Nie wpadles na to ze jak ktos wpakował kupe godzin pracy i jeszcze wiecej kasy to nie bedzie pisal gotowego przepisu na taki wynalazek??
Z reszta po cholere CI taki silnik jak rozpedzasz swoja 690tke do prawie 160 na torze
  
 
Spokojnie - jak się zbiorę to powrzucam kilka fotek z budowy silnika a póki co opis jest kilka stron wstecz co tam pogrzebane jest. Z drugiej strony na pewno nie wszystkie szczegóły pojawią się na forum, co nie znaczy, że trzymam je tylko dla siebie...

EDIT:
Co do pojemności technicznie do ogarnięcia jest 890 jednak postawiłem na 850 w pierwszej kolejności co by przekonać się o żywotności i tak dość ekstremalnego rozwiertu.


[ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2010-10-18 23:38:28 ]
  
 
Darek ten filmik na YT to w przyspieszeniu jest wrzucony prawda??
  
 
Czemu tak przód skacze ??
  
 
Przy 60 KM tak od mocy podnosi.
  
 
Kielce SuperOes

Co do zawiasu niestety albo stety poszedł w dół: krótsze springi, resor bardziej doklepany z dodatkowym piórem. Przypuszczalnie podskakiwanie autka jest spowodowane zbyt sztywnym resorem co zostanie poprawione, lub betonowy amorem z tyłu, lub podbijaniem na odbojach zawieszenia. Zawias był robiony w przeddzień imprezy i nie było czasu na testy. Stety bo na poprzednim zawiasie pewno zaliczyłbym rolke ze dwa razy

Co do prędkości w szykanie, fakt wygląda na przyspieszone i takie jest również moje pierwsze wrażenie - niemniej jednak policzyłem sobie prędkość na wejściu i mi wyszło 115-120km/h co daje 33m/s
  
 
Cytat:
2010-10-18 23:33:30, dommel pisze:
EDIT: Co do pojemności technicznie do ogarnięcia jest 890 jednak postawiłem na 850 w pierwszej kolejności co by przekonać się o żywotności i tak dość ekstremalnego rozwiertu.


ekstremalny pod wzgledem miejsca w bloku czy pod wzgledem cylindrow?
To na garbowych cylindrach/tlokach jest?
  
 
Pod względem mocy w stosunku do serii bo teraz jestem na poziomie 250% - pytanie co na to blok i wał korbowy. Tłoki 84mm z BMW, cylindry aluminiowe na zamówienie robione.
  
 
ja nawet nie śmiałem przypuszczać że to przyspieszone, po prostu nie widziałem jeszcze w Polsce dwóch cylindrów na bloku z malucha co by tak gnały jak 4 cylindry 1.1!

Jak dla mnie masakra strasznie mi się to podoba...
jestem również pełen podziwu dla trwałości elementów silnika i tylu imprez ile na jednym motorze przejeżdżasz!
Szacun!!
  
 
Cytat:
2010-10-20 23:36:13, CEHU pisze:
dwóch cylindrów na bloku z malucha co by tak gnały jak 4 cylindry 1.1!



Mysle ze nie doceniasz 2 cylindrówek
  
 
nie to że nie doceniam...

Po prostu aż dziw bierze i aż miło się na to patrzy!
  
 
SHOWTIME - dla porządku:
- rozwiert do pojemności 850ccm (842)
- wał o skoku 76mm (by Kopi)
- korbowody Skoda 1.3
- tłoki 84mm by K-S (BMW)
- cylindry aluminiowe na zamówienie
- wałek 656
- głowica i zasilanie z rozwalonej 662, ssące CC700, wydech seria, powiększone kanały (1xMikuni)




















  
 
darek: nie myslales o tym zeby radius grzybka zaworow zmniejszyc?, mysle ze tu masz jeszcze pole do popisu w sprawie poprawienia napelniania cylindrow
  
 
Dzięki za komentarz. Wszystkie uwagi mile widziane!

Dolot tak, wydech nie - jak pisałem głowica z poprzedniego motoru i akurat w kwestii zaworów jest pole do popisu. W pandzie są zawory na trzonkach 7mm i troszkę bardziej zoptymalizowane.
  
 
darku dobrze widzę, że jest złożony bez uszczelki pod głowicą?
  
 
dobrze