[126p] Moje 650 i 800 - Strona 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ciężko ją dojrzeć ale jest miedź 0.3mm
  
 
Cytat:
2010-10-21 23:35:04, dommel pisze:
Ciężko ją dojrzeć ale jest miedź 0.3mm



Bo kto nie ma miedzi ten w domu siedzi
  
 
jak się dobrze przyjrzeć to widać uszczelkę silnik robi mega wrażenie...
  
 
nagraj przyspieszenie ze startu jestem ciekawy jak wskazówka zapierdziela

[ wiadomość edytowana przez: MaciekMaC dnia 2010-10-22 22:21:34 ]
  
 
a czemu nuie na pandzie ten silnik składałeś? - zostałą panda przy 650?
  
 
skoro uwagi mile widziane to Ci przypomne o gaźniku keihin z pompka przyspieszającą
  
 
Dommel masz ten zestaw do pomiaru AFR ?
  
 
Co tu gadać, męski silnik kuwa
  
 
Robi wielkie wrażenie jak to auto jezdzi z tym silnikiem

A powiedz jak rozwiązałeś obieg oleju, bo chyba nie ma filtra odśrodkowego, bo nie ma frezów na wale?
Olej czyści tylko zewnętrzny filtr ?
  
 
Zasadziliśmy wczoraj G-techa z Cichym do autka i zrobili kilka pomiarów 0-100km/h. No cóż najlepszy wynik to 10,52s, pozostałe oscylowały w granicach 11-11,5s – zdecydowanie poniżej oczekiwań :/

@MaciekMaC - licznika niestety nie nagram bo nie działa, ale planuję dodatkowo weryfikację w oparciu o GPS-a to może jakieś dane z przyspieszenia się pojawią. Apropos może ktoś ma w Krakowie GPS-a o wysokiej częstotliwości odświeżania?

@tadzik128 – panda została w 650 i raczej się do 850 nie wybiera. Może jak powstanie kiedyś kolejne 850 to zasilanie będzie rozdzielone… ale to śpiewka przyszłości i w szczegóły nie warto teraz wchodzić

@Pomarańcza – nie zapomniałem i nawet zanabyłem Keihina z Cross-a bez przepustnicy podciśnieniowej. Co prawda bez pompki przyspieszającej, ale wynalazki w stylu FCR są zbyt kosztowne. Pierwsze testy lipa, a do kolejnych się muszę przygotować technicznie i psychicznie (strojenie Mikuni przy tym to był pikuś)…

@malyglod – mam AFR, obecnie oscyluje w okolicach 12

@KrauzeR – filtr oleju zewnętrzny pełnego przepływu, co trzeba więcej
  
 
Rozwiert dolotu - 37-36mm


  
 
Mógłbyś mnie troszkę pokierować jak się pobawić z ustawieniem gaźnika Keihin ? Z tego co kojarzę testowałeś kiedy jeden z takich gaźniczków.

Posiadam model taki jak na zdjęciu i mam problem z regulacją albo źle dobrane są dysze - od jutra zaczynam walkę, ale zawsze lepiej sugerować się opinią osoby, która miała styczność z takimi gaźniczkami

[ wiadomość edytowana przez: shabat dnia 2010-10-28 18:51:57 ]
  
 
Sorki ale nie wiem co to za gaźnik a z moim Keihinem na razie do ładu nie doszedłem - twarda sztuka
  
 
domelu kto ci robił celindry jaka firma
  
 
Partia cylindrów być może będzie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy - więcej info na priva.
  
 
http://allegro.pl/super-alu-cylindry-do-fiat-126p-800ccm-i1349176323.html

Czy to to samo co Ty masz, bo zdjęcie Twoje?
  
 


Podpis pod zdjęciem konkretny
  
 
Dobrze że nie sikały
  
 
Hehe to były lata... niestety ostatni skok nie był tak efektowny :/

  
 
co się z wami dzieje, że tak kasujecie te maluchy?