Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
0rzeL Honda Accord Coupe GŁOGÓW PL / LORSCH DE | 2007-11-11 14:50:27 ostatnio licytowalem kolektor z focusa st170 poszedl za 76euro, pasuje on do zeteca |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2007-11-11 15:00:50
Wiec chcesz tak daleko dac sonde, nie szkoda Tobie paliwa i nie równej pracy silnika gdy jest nie rozgrzany? |
dukat82 Sympatyk FEFK Escort katowice | 2007-11-11 15:22:33 jesli wiesz gdzie sie znajduje w 1,6 16v zeteku sonda to w tym samym miejscu bedzie w 4 2 1 wiec bedzie git |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2007-11-11 16:07:07 Akurat mam zeteca 1.6 16v i sonde mam prawie w tym miejscu co sa te dziury w tych dwu rurkach czyli na prawie srodku chłodnicy. A jak wstawisz dalej to bedzie juz pod silnikiem czy nawet jeszcze wyzsze chłodzenie bedzie miała. Nie chodzi tu o to bym sie czepiał, ale rozwaz ta kwestie na spokojnie, bo teraz spierdolic łatwo, a naprawic jak juz bedzie wszystko złozone to trudno. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-15 18:23:41 No i cos juz wiemy zdjęcia poglądowe sa ,priv do kolegii wysłany ,kurde trzeba działac |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-27 09:20:29 no to czekam n awynik z rolek
p.s dzisodlokuje karte |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-11-27 10:48:51 ma ktos fote kladu wydechowego od RSa?? jaka tam jest srednica? tam idzie przez caly uklad dwururka jak w calibrze 16V? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-27 13:58:59 a ja tam sobi ebede dłubał bo często praktyka jest inna niz teoria jak ni esprawdze to sie nie dowiem a teoretyzowac Macku mozesz i mnie nie przekonacie.sprawdze i bede wiedział co jest. |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-27 15:30:43
dokładnie nic dodac nic ując wiele osob nie tylko tutaj, ale tez wokol mnie wlasnie tak sie zachowuje Tu cos uslyszal, tam przeczytal opinie eksperta z autoswiata, a to kolega na budowie powiedzial, albo Tede w TVN zarymowal cos dzwoni tylko niebardzo wiadomo, w ktorym kosciele. a pozniej po hamowni depresja hehe. 90% motoryzacyjnych pasjonatow ma podworkową wiedze, w ktorej najczesciej brak jest zuplenie elementarnych podstaw. Swoje braki tlumacza najczesciej moim ulubionym stwierdzeniem: 'teoria czesto mija sie z praktyką'. Ja juz tez nie wchodze w takie dyskusje, bo nie ma to sensu, niedouczonych nigdy nie przekonasz bo jest ich ze 40x wiecej od tych ktorzy maja pojecie i czesto upieraja sie przy swoim co do tego nieszczesnego kolektora to moglbym tutaj na 3 strony postów napisac,dlaczego nie jest to najlepszy pomysl.. ale nie chce mi sie, bo obawiam sie,ze niewiele osob bym przekonal Powiem tylko, ze patrzac na liczne wzory opisujace kolektory i reszte ukl wydechowego skladaja sie na nie czynniki z praktycznie calego silnika - od glowicy przez dolot a w niektorych konstrukcjach nawet ksztalt korbowodow. Na tej podstawie dla mnie jasne jest,ze kolektor nie moze miec przypadkowych wymiarow (swiatla i srednicy rur,ich dlugosci i pojemnosci oraz sposobu laczenia). Bo gdyby tak bylo to po co te wszytskie samochodowe marki wydaja najwiekszy budzet na badania i osrodki rozwojowe? po co wogole zepsoly inzynierow calymi miesiacami licza te wszystkie glupie teoretyczne rzeczy, wlasciwosci poszczegolnych elementow silnika skoro to wszystko i tak mija sie z praktyką Niestety modyfikacje zespolu napedowego to nie to samo co wstawianie 17'' felg, tu nie wystarczy zdjac stara 16'' zalozyc nowa, przykrecic, pokrecic kierownica i zobaczyc czy nie obciera. A jak nie to jeszcze zawias z 2cm nizej, przy okazji obowiazkowo hamulce na czerwono i potuningowane tu trzeba czegos wiecej. Jesli zabieracie sie za modyfikacje - czegokolwiek - trzeba najpierw WIEDZIEC GDZIE UDERZYC (czyli np tam, gdzie producent zaoszczedzil). A nie odbębniac po kolei obiegowe modyfikacje, bo to jest zwykla profanacja czyjejs przemyslanej konstrukcji. I przede wszystkim jesli chodzi o silniki wolnossące - wdrazac kolejne mody w raczej asekuracyjnym stylu - rewolucje zadko kiedy wychodza im na dobre [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-27 15:44:57 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-27 21:59:07 SŁODZICIE SOBIE PIEKNIE tak trzymac ,proponujęnapisac ksiązke hmmmm sorki kopiuj wklej bo naczytaliscie się czegoś w necie i teraz znawców gracie , a mnie to osobiscie małoobchodzi czy zyskam czy nie , musze sprawdzic ,a co do tego co piszecie to jesli ktos mysli ze wstawiam tylko kolektor po przeróbkach to sorki ,ale mało wiecie,coz okaze się na hamowni, kto miał rację, My robimy swoje a WY koledzy sobie teoretyzujcie |
dukat82 Sympatyk FEFK Escort katowice | 2007-11-27 22:33:59 witam po wnikliwym przeczytaniu wypowiedzi innych pasionatow forda stwierdzam ze cokolwiek by ktos nie zrobil w swoim aucie i bez uzycia firm i placenia po 1 tys 2 tys zeby cos zrobic przy aucie to i tak wyjdzie ze nic to nie daje i ten kto to robi niema bladego pojecia co robi ja ten kolektor robilem dla siebie a nie dla was albo na sprzedaz i tez nie opisuje swojego auta co w nim jest zrobione bo i tak zawsze sie ktos znajdzie bardziej obeznany w tej dziedzinie ktory obali cala mysl osoby ktora sadzi ze jej modyfikacje auta ktora sama wykonala sa daremne i to nie jedyna rzecz ktora zostala zrobiona w tym aucie i nie ostatnia ale po co to pisac najlepiej kupic sobie 2,0 z rs i wsadzic do eski.... w najblizszym czasie wybiore sie na rolki i zobaczymy jakie sa tego efekty jak dlamnie po jezdzie juz 2 dzien mam tylko pozytywne odczucia ale co ja moge wiedziec przeciesz nie jestem pan Swiatek , albo Holek oni sie urodzili tacy no nie .... |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2007-11-27 23:24:05 Moje mody z wydechem
Oj jak ja to kiedys zrobiłem w swojei gokardowej bryce, to wszyscy sie smiali, a ja sie cieszyłem swietnym głosem i moca od niskich obrotów. Silnik w tym czym co sie zwie reno 4 jest na gazniku 1,1 litra. To gówno prawie tak samo sie zbierało do 80km co essi, a jaka moc jeszcze była gdy sciagnełem alternator. Wiec ludzie te samochody co my mamy to mozna tuningowac na próbie prób i błedow. Jak ktos ma glowe ja kolega ze sam flansze sobie odrysował i załatwil wyciecie to pewnie myslał o krawedziach. Ciesze sie ze sady zostawiłes bo chyba spełniaja role. Wszystkim zycze owocnych modów |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-11-27 23:32:50 hmm no i kolejny watek pojdzie do zamkniecia bo sie tylko klutnie zaczynaja |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-11-28 11:00:14
dokłądnie, widze ze kolega podziela moje zdanie, dlatego od pół roku nie pisze na forum o modyfikacjach moich autek.. kto ma wiedziec ten wie reszta niech teoretyzuje dalej niestety sa pewni koledzy któży wiedzą wszystko najlepiej, i jak ich nie słuchasz to jestes głupek i niepotrzebnie ładujesz kase w tuning bo to i tak nic nieda... pozdro dla teoretyków i praktyków |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 11:13:38
Dołanczam się do Was. najpierw zostałem poproszony (jako nowy) o opisanie swojego autka. Opisałem. I teraz tego żałuję. Nazbierało się opinii specialistów... nic więcej nie dodaje od siebie. |