Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kowal00 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada Samara Warszawa | 2008-02-12 11:12:22 Witam,
Ponieważ moja samarka zaczyna się w kilku miejscach dezintegrować, co a)wygląda umiarkowanie pociągająco, b) grozi konfilktem z policją (szlag trafia od dołu drzwi kierowcy, co skutkuje ostrymi krawędziami, a wiemy, że to jedno z ulubionych haseł mistrzów z drogówki), c)pozostawione samo sobie może doprowadzić do rozpadu całości, w którą wsadzone jest trochę kasy i jeszcze więcej roboczogodzin ciężkiej pracy, zaczynam poszukiwania BLACHARZA. W Warszawie i niezbyt odległych okolicach. Dlatego proszę Was o podzielenie się namiarami na sprawdzone warsztaty. Moje wymagania: - rozsądny kompromis między jakością a ceną. Tzn.: nie obchodzi mnie czy tu i ówdzie zrobi im się jakiś zaciek, nie będę też z aptekarską dokładnością sprawdzał jakości polerki etc. Nie chciałbym natomiast po 3 miesiącach oglądać pękającej szpachli czy bąbli powietrza/rdzy. Chodzi po porstu o to, żeby cena uwzględniała fakt, że malujemy 15 letnią samarę, a nie rocznego civica Type-R. - chciałbym też, żeby człowiek był sensowny/elastyczny/normalny. Ostatnio lakierowałem cywilne swoje auto i szlag mnie trafiał jak słyszałem: panie, po co pan chcesz to lakierować, przecież to się nie opłaca! Ktoś z takim podejściem, kto wyrzuca klienta za bramę mnie nie interesuje. Bo każda inwestycja w samochód ma gwarantowaną ujemną stopę zwrotu. Robótka będzie duża - wymiana drzwi szt. 2, wymiana tylnej klapy, wymiana elementu blacharskiego okalającego przednią szybę, wstawienie reperaturek tylnych błotników, załatanie sporaśniej (15*25 cm) dziury w podłodze, wymiana błotnika przód, wyczyszczenie paru miejsc z rdzy i na koniec tryśnięcie tego wszystkiego na biało. Auto przyjedzie niemal gołe, ze zdjętą deską rozdzielczą, trzeba będzie tylko wyjąć szyby, klamki i lampy, zdemontować zderzaki. Będę wdzięczny za pomoc. mój priv: pkowalczyk@fnagro.pl pzdr, kowal |
Sp4rkY SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2'110-2 1,5 MPI Siedliszcze [LUB.] | 2008-02-12 11:22:35 |
kowal00 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada Samara Warszawa | 2008-02-12 11:32:23 Tak, przeszukałem CAŁE forum. I jeśli tylko wyszukiwarka działa poprawnie, nic nie znalazłem... |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2008-02-12 21:19:59 Za malowanie całej fury zapłacisz ok 3tysie minimum jak będize mało szpachlowania i nic spawania. Za to co chcesz zrobić to kupisz 4samary
Kup migomat i sam się baw - wyjdzie tyle co półtorej samary |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2009-05-22 22:31:30 Z tego co widać trzeba maskę, błotniki 2x, lampy kierunki 2x, zderzak, przedni pas, chłodnice i pewnie jeszcze pare drobiazgów. Koszt części myśle 1tys zł minimum w używkach. Samemu blachy nie zrobisz bo podłużnice na bank dostały i trzeba by je klepnać. Malować pewnie też sam nie będziesz a to 3 elementy po 300zł/szt minimum. Myśle ze żaden warsztat nie zejdzie poniżej 3tys zł za przód a średnio będą chcieli 4tysie. Czy na tip-top czy nie to i tak jest whuj roboty, głównie blacharskiej. Żeby to zrobić jakoś rozsądnie cenowo to skombinować wszystkie graty i zawieść cały zestaw jakiemuś emerytowi blacharzowi do szopy daleko za warszawe i neich klepie to 2 miesiące a potem sam sobie tryśniesz trzema sprejami po 30zł/szt. Ale taki plan minimum to i tak koszt drugiego zdrowego samochodu... |