Chłodniczka nagrzewnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jak w escorcie wymienić chłodniczkę nagrzewnicy bez wyciągania nagrzewnicy-czy jest w ogole taka opcja?
silnik 1.8 Diesel 1997
ps. pytanie zadaje grzecznosciowo w imieniu kol. Jacka,ktory nie ma mozliwosci pisania na forum...
Pozdrawiam i dziekuje w imieniu Jacka!

[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2007-11-07 13:57:30 ]
  
 
Wymiana chłodniczki zajmuje kilka godzin, trzeba zdemontować kokpit. Poszukaj było już to opisane nie raz.


[ wiadomość edytowana przez: lukasino dnia 2007-11-07 11:04:33 ]
  
 
No więc nie wiem jak w dieselku ale w MKV Xr3i myślałem że się z powodu wymiany potne. Robota do zrobienia ale jak masz gdzie. Ja to robiłem w zimie, przed blokiem i nie polecam. Do zdemontowania cała deska rozdzielcza. Sprawdź od strony silnika jak połączone są kroćce nagrzewnicy z giętkim przewodami na ciecz chłodzącą. Umnie to właśnie to okazało się przyczyną. Woda lała się do środka, ale z przedziału silnika po kroćcach. Zmiana cybanta pomogła, okazało się to jednak dopiero po zdemontowaniu nagrzewniczki.
  
 
Ja wymienialem,wyjecie zajelo mi ok 2 godzin (jest moja fotorelacja gdzies na forum-sa i fotki,co gdzie i jak). Deski nie trzeba zdejmowac-wystarczy ja odkrecic i lekko odsunac.
  
 
Dzieki-znalazlem juz Twoja fotorelacje-Jacek jest happy
  
 
Wydaje sie ze jest duzo roboty,jednak sie tylko wydaje.Wi3ekszosc srubek jest na wierzchu.Najgorsze w tej calej robocie to odpiac przewody od nagrzewnicy.Reszta to pikuś.Deski nie trzeba demontowac,tylko odsunac ja ok 5 cm.