Turbo dla ubogich - zetec 1.8 105KM - konkrety - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koszty wiec pojdą ostro w góre, przez sterownik. A a ktoś umie to wystroić?
  
 
Bierzesz takie SMT, podpinasz zgodnie z instrukcja z PerfectPower (chociaz tam tez zdarzaja sie bledy) i jezdzisz, sprawdzasz odczyty z sondy (musi z koniecznosci kosztow wystarczyc waskopasmowa) i probujesz ustawic mape. Ale mam watpliwosci czy z EEC IV lub V SMT bedzie chcialo wspolpracowac.

PS. Wydaje mi sie, ze przy malych doladowaniach typu max 0.4 bar nie potrzeba sie bawic z elektronika.
  
 
dobra, jak będziecie to robić to ja też się piszę. Tylko ze ja mam xr3i więc 130PS fabrycznie. A co do turbienia to też zasięgałem pare informacji więc chętnie podpowiem jak będę wiedział A co do turbienia to wypadało by zacząc od remontu... Strojenie to poważna rzecz, ja proponuję wystroić świnką, w projectxs to ok 1500zł.

A co do małych doładowań to trzeba się bawić. Za uboga mieszanka, spalanie stukowe itd... Lepiej to wystroić niż żeby wybuchło
  
 
elektronika to obowiazek. Toradek przeciez w Zetecu jest czujnik polozenia wału korbowego albo mnie sie juz cos myli nie ma czegos takiego jak edis, komp steruje zaplonem a smt6 powinno styknąc do lajtowego doladowania.
  
 
Fordowskiego edisa spokojnie ogarnie Ecumaster i sa na to zywe dowody. Ma to np taki koleszka w fiescie zrobione tzn PumaRST a stroil mu moj ziomek Coobcio z wawy.Zadnych problemow nie bylo.Koszt to jakies 500pln za ecumastera + podejrzewam ze pare stowek za strojenie.
  
 
regulator cisnienia paliwa ten JC-tuning F1-Z jest uniwersalny tutaj znalazlem do tego modelu http://www.potn.co.uk/p1600169.htm
  
 
Cytat:
2007-12-11 19:56:14, rex pisze:
Fordowskiego edisa spokojnie ogarnie Ecumaster i sa na to zywe dowody. Ma to np taki koleszka w fiescie zrobione tzn PumaRST a stroil mu moj ziomek Coobcio z wawy.Zadnych problemow nie bylo.Koszt to jakies 500pln za ecumastera + podejrzewam ze pare stowek za strojenie.



ladnie hula mu ta fiescina.. wogole dobry projekt
  
 
Cytat:
2007-12-11 19:05:50, maciek701 pisze:
elektronika to obowiazek. Toradek przeciez w Zetecu jest czujnik polozenia wału korbowego albo mnie sie juz cos myli nie ma czegos takiego jak edis, komp steruje zaplonem a smt6 powinno styknąc do lajtowego doladowania.



No jest i nic Ci sie nie myli. Jest tez EDIS, tylko ze we wczesnych EEC jest on osobno w komorze silnika, natomiast w pozniejszych jest juz zintegrowany z ECU. To tak naprawde on wyzwala iskre, natomiast komp oblicza kat zaplonu. Dwa kluczowe sygnaly to PIP i SAW. Tak naprawde sterowanie sygnalem SAW wszystko by zalatwilo.

SMT6 oczywiscie styknie do lajtowego doladowania.

Rex czy na pewno Ecumaster dziala z 36-1? Czy moze u kolegi zmienia jedynie dawke paliwa?
  
 
wszystki u niego bylo regulowane lacznie z cisnieniem doladowania przez zaworek N75....teraz i tak zeteca uturbia wiec bedzie mozna sie na zywo przekonac
  
 
Czy znacie moze kogos kto zrobil by taki kolektor za cene mniejsza niz 2100zl

KOLEKTOR

[ wiadomość edytowana przez: bzikol dnia 2007-12-17 18:27:03 ]
  
 
MG Motorsport z Siemianowic Slaskich. IMHO sa jednymi z najlepszych w PL i na pewno zrobia to taniej niz za 2100 zl tylko,ze terminy dosc odlegle ... 2 miechy minimum.
  
 
ale wystarczy ci kolektor z escorta rs turbo...tyl ze dziury trzeba w glowicy przewiercic.Nie wiem po co wywarzac otwarte drzwi.Taki kolektor za 100 dostaniesz hehe
  
 
myślę że większe wtryski będą lepsze niż kombinowanie coś z kolektorem
Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2007-12-19 14:37:01 ]
  
 
Czas nie gra jak na razie roli zbieram czesci i podzespoly mysle ze wystartuje przed latem okolo czerwca wtedy bede w polsce
  
 
on-driver o jakich wtryskach ty mowisz to jest kolektor wydechowy a nie listwa wtryskowa no chyba ze sie nie zrozumielismy
  
 
miałem na myśli wcześniejsze posty
  
 
a więc co do wtrysków - do listwy zeteca wchodzą wtryski z nissana 200sx s14. Silnik sr20det i z sr20de też podchodzą. Tylko wtyczki trzeba przelutować. Ja właśnie jestem wtrakcie nabywania takiej listwy
  
 
aa to przepraszam
  
 
a może by tak zalożyć Kompressor dla ubogich ale z tego co widzę to jest to jakaś starsza gen. coś jak z corrado
  
 
wlasnie zastanawiam sie nad kompressorem do 2,0