Jak Wam pokazują wskaźniki paliwa? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dobra dobra..to dodam wiec ze moj wskaznik pokazuje full jednoczesnie swieci sie rezerwa, po 5 km spada do polowy a po nastepnych 5km pokazuje ze jest pusto [caly czas swieci sie rezerwa], a w rzeczywistosci jade na LPG a paliwa zostalo moze za 3zl
  
 
A ile jest paliwa jak zaświeca się rezerwa? Nie czasami 10l? Bo u mnie naprawdę długo trzeba jeździć na rezerwie, żeby zaczął przerywać chociaż trochę (raz mi się zdarzyło na starej pompie paliwa).
  
 
Cytat:
2007-11-16 19:17:06, Jeden_Osiem_D pisze:
Wybaczcie troche na lewo ale podepne sie pod ten temat, interesuje mnie czy jest mozliwość zamontowania świecącej kontrolki rezerwy, tzn. np diody led która by zaświecała się gdy w baku prawie pusto, tak jak jest w nowszych autach. Może ktoś z Was wie cos na ten temat? Oczywiscie bez ingerencji w pływak i bak paliwa.



Elo,

z tymi czujnikami przy pompie paliwa to dziwna sprawa. Sam zakładając kontrolki obawiałem się, że będę musiał brać się za pompę w celu wstawienia czujnika. Odziwo miałem od nowości pompę z czujnikiem!

Sprawdź ile kabli odchodzi od pompki, jeśli 5 masz czujnik, 4 niestety go nie posiadasz. Jeśli masz 5 kabli to przewód idzie w wiązce do skrzyneczki, reszta to już kosmetyka



Cytat:
2008-09-30 20:29:45, deathrider_85 pisze:
A ile jest paliwa jak zaświeca się rezerwa? Nie czasami 10l? Bo u mnie naprawdę długo trzeba jeździć na rezerwie, żeby zaczął przerywać chociaż trochę (raz mi się zdarzyło na starej pompie paliwa).



Wg książki 8 litrów w baku i lampka się zapala, w praktyce różnie to bywa


Wracając do tematu. U mnie zwykle po zalaniu do pełna wchodzi jeszcze kilka litrów po kilku ostrych zakrętach
Do połowy spada całkiem powoli, później do 1/4 w szaleńczym tempie, trochę jazdy, następnie kontrolka i aż ponad kreskę czasem schodzi
W bagażniku zawsze wożę pełny kanisterek 5L



  
 
kwestia nie tylko escorta, civika tankuje czesto gesto do pelna, i tam pierwsza polowa leci piekielnie wolno, az sie chce jechac, po czym od polowy opada juz na tyle szybko ze odrazu sie humorek psuje i wychodzi na jaw jak to nieekonomiczny jest 1.4 z klima ;D
  
 
Mam podobnie. Najlepsze było na początku jak kupiłem essiego zatankowałem do pełna zrobiłem 15 km a tu 3/4 na wskaźniku ale potem się uspokoiłem bo wskazówka z czasem przestała wariować, ale potem dalej się zaczęło i tak jest do dziś.
  
 
no to mój oszukuje i widzę, że nie jestem sam ostatnio wymieniałem pompę paliwa - wskaźnik na rezerwie więc pomyślałem, że chociaż bak będzie lżejszy, a tu Zonk - po wylaniu wszystkiego wyszło mi, że w baku miałem jeszcze jakieś 17 litrów a w normalnym użytkowaniu jak mam jakąś 1/4 baku to jadę już powoli na stację i znowu wlewam mu do pełna i wychodzi tylko coś ok 20 - 25 litrów. ostatnio zalałem do pełna i w bagażnik trafił baniaczek z 5l w zapasie - wyjadę wszystko i chociaż dowiem się ile km mogę zrobić na baku ze spokojem
 
 
U Mnie jest tak zawsze jak tankuje do pelna ( zdarza sie to zporadycznie) to do wskaznik pokazuje podad max przejade jakies 150km i zaczyna sie ruszac pozniej juz do polowy szybciej a jak juz przekroczy polowe podzialki to wirnik;p ostatnio zeby zrobic 140Km to musze tankowac za 70pln;/ a najciekawiej jak wchodzi na czerwone pole czasem zrobie 5 km i sie dlawi a czasami 50km:| ale wiem ze jak sie dlawi to jeszcze jakos dociagne nawet te 5 km do stacji
  
 
bo trzeba lac jak jest pol do pelna i tak w kolko to wtedy nie koroduje zbiornik
  
 
Witam Witam
Dobry Temat bo sam sie nad tym zastanawiałem u mnie tez jest wskaznik raczej orientacja i nie ma kontrolki rezerwy a czy moge dac to nawet jeszcze nie zagldałem OPIS DZIALANIA wskażnika
PROSTY PRZYKŁAD TRASA KRAKÓW-JAROSŁAW 230 KM pelny bak spali 13-15 litrów spdanie o jedna kreska powrót ta sama liczba KM spalanie to samo wskazówka od połowy spada o 2 kreski czyli pod czerwone pole nie i od tego momentu moge jeszcze duzoooo jeździc ile dokładnie to nie wiem zawsze mi szkoda jezdzic do końca co by syfu nie ciagnał
  
 
ja juz nie pamietm kiedy to mialem do pelna zatankowanego... ale chyba przed swietami tak zrobie u mnie zanim osiagnie pulap 1/4 zbiornika kreska spada dosc realnie jak na spalanie mojego zarloka... na 1/4 sie zawesza na troce dluzej a pozniej siup... ponizej zera w mgnieniu oka... a jak juz jest daleko daleko ponizej skali... dalej sobie jezdze ;P ostatnio udalo mi sie przejechac w trasie okolo 60 km... przed wyjazdem odpalam silnik... wskaznik ponizej skali i nawet sie na zakretach nie podnosil... i tak nerwowo jechalem do domu majac swiadomosc ze na zimnym silniku startowalem a pali normalnie okolo 15 ale ku mojemu zdziwieniu... dojechalem do domciu a nastepnego dnia jeszcze do cpnu dojechalem bez przypalu... wiec nie wiem... rezerwa wydaje mi sie ogromna i do tego zaczyna sie po przejsciu wskazowki ponizej 1/4 zbiornika... inna sprawa ze nie kapuje co sie dzieje z kontrolka rezerwy czy jest pelny czy jest pusty pomaranczowa lampka daje po oczach... ale ku mojemu zdziwieniu miga jak stan paliwa jest miedzy norma a rezerwa... pare razy mgnie i zaczyna sie dojezdzanie resztek...