Classic Project. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A dla mnie za ciemno Śjakiś taki smutny ten samochód.
  
 
Cytat:
2008-01-19 09:44:00, admeen pisze:
Tunel mowi sam za siebie.



No po zdjęciu się domyślam, to było bardziej tak z zaskoczeniem i zapytaniem co Cię do tego pokusiło?

Apropo felg to na tych czarnych STEINMETZ'ach rzeczywiście fajnie wygląda, ale ATS'y bym zostawił "naturalne" bo moim zdaniem na czarno już nie mają tego czegoś, czarny optycznie pomniejsza i się wydają jakieś takie chude? Nie wiem czy dobrze to określiłem, ale bynajmiej moim zdaniem coś tam nie pasuje


-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."

[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2008-01-19 14:19:38 ]
  
 
Pokusilbym sie o dwa komplety kol
i nie mowimy tu o kolach lato zima
Jeden cultowy wzor ATS - tak jak powinno byc
a do tego cos w czarnym macie
bo auto faktycznie wyglada agresywanie i dobrze mu z tym

a gaz wkladaj jak najszybciej,
przy takiej pojemnosci to podstawa
  
 
Cytat:
2008-01-19 14:53:11, Pabelo pisze:
a gaz wkladaj jak najszybciej, przy takiej pojemnosci to podstawa



Nie do konca sie zgadzam, ze to podstawa....
  
 
i znooowu, ziew...

Admeen, gratki - auto kosior i ma się ku lepszemu, fajnie
  
 
  
 
Cytat:
2008-01-20 11:33:00, admeen pisze:



extra

ciekawe, czy w 3-city nie zaczną Was mylić...
...na forach zaroi się od ciekawych opowieści nt "znikającego punktu" i jego nowej skrzynki / tablic

w kwestii projektu napiszę tak: G0 ADMIN, GO!!!
  
 
Borsk juz za tydzien, wiec i prace posuwaja sie naprzod, niestety moja rola ogranicza sie w zasadzie do wsparcia duchowego z powodu sesji, ale zarwane noce maystra daja mysle wymierne efekty.

wiejska nowina niesie, ze w tym sezonie modne beda takie bransoletki


przyszla tez dlugo wyczekiwana paczka




akurat zbieglo sie w czasie


na wsi powiadaja, ze z czerwonymi bedzie szybsza


zdjecie nieaktualne, bo z tylu tez juz sa wiercone


bez tarczy i dystansu


nowe kolo ze sprzeglem


niestety, pojawila sie dwururka to i opowiesci o A z V8 zniknely


z dedykacja dla Brutala


do rozbierania bylem pierwszy


pod maska tez zajdzie kilka zmian, niestety tylko estetycznych


a tak prezentuje sie na dzien dzisiejszy, nowe halogeny chyba lepiej sie komponuja






  
 
Wszystko ładnie pięknie
Tylko po co ta guma Admeen w tym Ha & eRze, szkoda sprężyny męczyć.Lepiej dać po 2 podkładki nad i pod sprężyne (ja tak zrobiłem), bo rozumie że ma stać "w klina" i nie obcierać oponami o nadkola.
  
 
Cytat:
2008-02-09 10:06:09, SEBA-OMEGA pisze:
bo rozumie że ma stać "w klina" i nie obcierać oponami o nadkola.





o te wycięte i wyprofilowane nadkola... jedne z większych nie licząc porsche ... chyba się nie da obcierać

w klina... to chyba by założył wyższe sprężyny

myślę, że przy niskich springach tłucze dupką o podłoge i stąd gumy

pewnie do czasu aż utwardzi bądź wymieni amory
  
 
od razu lepiej to wyglada
powodzenia w dalszych pracach
  
 
A co się dzieje z konsolą środkową??
  
 
wystarczyly odpowiednie dystanse i auto wygląda jak 1 000 000 $

swoją drogą jaka jest grubOOść tego na tył ?? wygląda potężnie na jakieś 40mm +
  
 
Gumy to jak pisze dARTi, zeby tylkiem przypadkiem gdzies nie przytrzec, bo na H&R'ach zeszla troche nizej. A dystanse ? Fakt, z tylu teraz sa 40'tki, ale po tym jak do przodu zawedrowaly 20'tki, w drodze sa 60'tki na tyl

Z reszta, sami zobaczcie



Dzisiaj w koncu i na przodzie znalazly sie nowe sprezyny, wiec wyglada, co tu duzo mowic, zajebiscie, ale zaczynam sie bac co to bedzie podczas jazdy





Ilku, konsola niestety musiala byc wymieniona, bo ta poprzednia byla chyba czescia, ktora najchetniej modyfikowal jakis zapalony majsterkowicz, dla ktorego dzien bez srub i srubokreta w reku to dzien stracony





...jego rece rzezbily wszystko i we wszystkim



ale na szczescie to juz temat zamkniety
  
 
Widziałem na żywca jest dobrze, choć ja bym z tymi dystansami dał spokój. Temu auto prawie już nic nie brakuje!
  
 
Hej

Miód na moje serce Miło słyszeć taką opinię, ale co się narobiłem to moje.
Cytat:
Temu auto prawie już nic nie brakuje!


Dobrze powiedziane: prawie bo silnik wstawić trzeba mocniejszy i to koniecznie, ale nic na łapu-capu. Dalej spokojnie będziemy przeć do przodu. Głównie zależało nam na tym by Evo jak na razie ten sezon bezawaryjnie jeździło. Nadszedł czas cieszyć się jazdą nim
  
 
Powiem tak...jest nisko !

  
 
Jednym słowem.... Kosa jakich mało !
  
 
Dzisiaj rano bylismy z maystrem na hamowni



Rano bylo dosc wysokie cisnienie i w miare niska temperatura, wiec pomiar pokazal 174 KM, ale po wprowadzeniu warunkow optymalnych wyszlo to:

  
 
Całkiem przyzwoicie, widać, że zdrowe NE