Nowy skrzydlaty ESiór.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich serdecznie. Miło mi być w Gronie FEFK. Dobrze być wsród swoich. Moja maszynka to FE MK VII z 1996 roku. Silniczek 1.6 16v z modyfikacją, dzięki czemu moc wzrosła do 115KM jednak przedkłada się to na spalanie w krakowskich realiach dnia codziennego - korki, korki i jeszcze raz korki. Spala mi średnio ok. 12l./100kilo. Wiadomo, że jeśli się pociśnie musi zjeść więcej. Krótka charakterystyka pojazdu:

Ford Escort
1.6 16V / 115 km / granatowy
1996 rok
NA ZEWNĄTRZ:
- lusterka sztywne, srebrne M-2,
- spoiler na tylnej klapie - RS,
- progi boczne - RS,
- system zderzaków od AS Design Car Spoiler
( przedni podcinany przeze mnie gdyż
miałem spory problem z jazdą po Krakowie ),
- podwójny wydech WM Sport,
- obniżone zawieszenie o 40mm - sprężyny
JAMEX'a,
- opony i obręcze - 195/50 R16 - RS,
- opony przód: Pirelli P6000 Sport,
- tył: Matador Elite 2,
- system LAMBO DOORS.
ŚRODEK:
- białe zegary,
- sportowe pedały,
- drążek zmiany biegów,
- dźwignia hamulca ręcznego,
- kierownica trzyramienna,
Obecnie autko przechodzi modyfikację wnętrza wg mojego własnego pomysłu i oczywiście wykonania. Planuję modernizację całego wnętrza samochodu po najmniejszą nawet śrubkę
Jednostka grająca to:
radio SONY Xplod z serii GT SERIES - model CDX-GT 300S 50Wx4 ze wspaniałymi systemami: BBE MP, EQ3 (stage2) oraz systemem PRE SUB 100dB+.
Głośniki:
PRZÓD:
- 2x Infiniti 2x60 Watt;
TYŁ:
- 2x standard Ford - połączone szeregowo z przodem,
- 2x JBL 2x210 Watt;
- kondensator mocy z dwiema zwrotnicami;
- okablowanie HAMA - własne wykonanie,

W planie mam również włożenie do samochodu głośnika basowego orac piecyka nie zapominając o Sykaczkach.

Razem z Bratem jesteśmy zapaleńcami Fordzika. Łukasz posiada ES MK V - SS (Srebrna Strzałka) - Ford Escort Niemcy 1.3 z 1994 roku. Cóż Ford - nothing more nothing less
pozdrawiam Wszystkich



[ wiadomość edytowana przez: Milcu dnia 2007-11-28 00:22:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: Milcu dnia 2007-11-28 00:25:20 ]
  
 
ze tak spytam skąd 25kucy?
  
 
Witaj.

Napisz coś jeszcze może o tej modyfikacji silnika, bo przyrost mocy rzędu 30% to zapewne już mocniejsze dłubanie było

Może jakieś foto?

Wątek przenoszę Ci do Tuningu, myślę żę to najodpowiedniejsze miejsce, będziesz mógł go ciągnąć w miarę postępu prac.

Miłego siedzenia na forum,
W
  
 
hmm.. pali tyle co moje 2.0
  
 
No pali, pali swoje musi połknąć ale na pewno pali mniej niż ja
pzdr dla ESów Kraków-Fadom.
  
 
Napisz w końcu co masz z tym silnikiem wymodzone, bo każdy tu tylko na to czeka, dolot ? Wałki ? Jak tak to jakie. Zarzuć najlepiej wykresem z rolek, bo tak to wiesz
I takie osobiste pytanie, nie wstyd ci jak wysiadasz z tego samochodu ? Chodzi mi o drzwi. Ja bym się ze wstydu spalił.
  
 
Hehe napewno te 25km potwierdzone na hamowni jest
  
 
tez jestem ciekaw co z tym silniczkiem wykombinowales

a co do wygladu to nie wiem w ktorym miejscu te lambo doors' dodaja uroku essowi mk7 .. jak dla mnie to strasznie padacznie to wyglada

[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-28 09:29:43 ]
  
 
Cytat:
2007-11-28 09:28:09, maciek701 pisze:
tez jestem ciekaw co z tym silniczkiem wykombinowales a co do wygladu to nie wiem w ktorym miejscu te lambo doors' dodaja uroku essowi mk7 .. jak dla mnie to strasznie padacznie to wyglada [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-28 09:29:43 ]




jak to w którym miejscu - jak sa zamknięte
  
 
Cytat:
2007-11-28 09:28:09, maciek701 pisze:
tez jestem ciekaw co z tym silniczkiem wykombinowales a co do wygladu to nie wiem w ktorym miejscu te lambo doors' dodaja uroku essowi mk7 .. jak dla mnie to strasznie padacznie to wyglada [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-28 09:29:43 ]




Znaleźli się, specialiści - designerzy. pewnie szkolił was sam Pinifiarina co? jednym sie podoba drugim nie. Kazdy robi ze swoim ESem to co mu sie podoba i na co do stac, nie jest tak? pzdr dla prawdziwych fachowców i uskrzydlonych
  
 
jak sam napisales jednym sie podoba drugim nie wiec co sie pienisz? koles wyrazil swoje zdanie i tyle...nie wszystkim sie (s)podoba twoje autko i musisz z tym jakos zyc ;]

powiedz lepiej czy zdradzisz swoje pod-maskowe zmiany bo cos czuje ze nikt nie wierzy ze udalo ci sie zwiekszyc moc o 25km...
  
 
Cytat:
2007-11-28 09:42:42, skidmarks pisze:
jak to w którym miejscu - jak sa zamknięte



No z pewnością urok lambo doors byłby lepszy dzięki twoim felgom - ranty cudowne.
  
 
Cytat:
2007-11-28 10:41:54, Milcu pisze:
No z pewnością urok lambo doors byłby lepszy dzięki twoim felgom - ranty cudowne.



fajnie - auto z profilu mam 2 tydzień. ( i idą w polerkę)

A i jeszcze jedno weź sobie edytuj pierwszy post w swoim wątku i zmień tytuł - aby wypowiadali się prawdziwi specjaliści którzy będa tutaj słodzić.

p.s. szkoda ze nie widzisz pytań na temat silnika (moze to pomoze)
  
 
widze chlopie ze jestes dopiero drugi dzien a koniecznie chcesz zeby cie wszycy odtracili na samym poczatku jak sie zapisales do klubu to powinienes troche poczytac innych watkow i zobaczyl bys ze tu jest bardzo duzo osob dla ktorych tuning konczy sie na zderzaku od RSa i felgach 15" bo gleba nienadaje sie na nasze drogi, bo wieksze felgi nie nadaja sie na nasze drogi, bo kazda inna zmiana w nadwoziu to juz wiocha... wiec sie nie dziw ze sie nie podobaja im twoje lambo dorsy, zderzaki, tlumik na srodku. Kazdy ma inny gust poprostu:] popracujesz jeszcze troche nad autkiem, czyli zrobisz go bardzie extremalnie to drzwi beda napewno lepiej pasowac do calosci no i wtedy zdobedziesz wiecej sympatykow twojego autka, ale takze jeszcze wiecej przeciwnikow i komentatorow zbednych tuning to ciezka sprawa u nas
  
 
obecnie elektronika jest na tyle rozwinięta że nie ma potrzeby grzebania w silniku. Oczywiście jest to na krótką metę ponieważ seryjne części szybko się zużywają. Jednak dotyczy to tylko wyczynowców i zapalonych rajdowców - do których nie należę. Szkoda mi samochodu. Grzebanie i wymienianie podzespołów konieczne jest w samochodach o silnikach bez sterowania elektronicznego. Samochód został poddany "prostemu" zabiegowi polegającemu na skasowaniu oprogramowania (nie było problemu z plombami :>) i wgraniu nowego, zmodyfikowanego programu przez złącze diagnostyczne silnika. Dodatkowo doszło do podmianki chipa - jak wszyscy zapewne wiedzą - elementu komputera, w którym zapisane są parametry pracy silnika.
Jednak przy obecnej pogodzie i zimnym powietrzu lekko się dusi. Muszę pomyśleć o rozwiązaniu tego problemu.
  
 
Cytat:
2007-11-28 10:58:13, pytlar pisze:
widze chlopie ze jestes dopiero drugi dzien a koniecznie chcesz zeby cie wszycy odtracili na samym poczatku jak sie zapisales do klubu to powinienes troche poczytac innych watkow i zobaczyl bys ze tu jest bardzo duzo osob dla ktorych tuning konczy sie na zderzaku od RSa i felgach 15" bo gleba nienadaje sie na nasze drogi, bo wieksze felgi nie nadaja sie na nasze drogi, bo kazda inna zmiana w nadwoziu to juz wiocha... wiec sie nie dziw ze sie nie podobaja im twoje lambo dorsy, zderzaki, tlumik na srodku. Kazdy ma inny gust poprostu:] popracujesz jeszcze troche nad autkiem, czyli zrobisz go bardzie extremalnie to drzwi beda napewno lepiej pasowac do calosci no i wtedy zdobedziesz wiecej sympatykow twojego autka, ale takze jeszcze wiecej przeciwnikow i komentatorow zbednych tuning to ciezka sprawa u nas



Ale po co negatywnie komentować. ja tego nie robie. owszem teraz zrobilem bo jednen mnie taki wpienil. ale bajdełej nie komentuje innych samochodów i nie mowie zlego slowa. ogladam i przemyslenia dla siebie zostawiam. po co psuc komus nerwy. a tak zejdzie sie jeden taki z drugim i bedzie wybrzydzal. prosze o uzasadnienei wszystkich negatywnych koment a nie puste zwroty. czekam na riposty.
  
 
Milcu, specem nie jestem, ale z tą elektroniką to nie wiesz co mówisz. To nie TDi. Ani nic na turbinie czy ze skomplikowaną elektroniką, nie da się zmianą oprogramowania wyciągnąć tyle mocy z tego silnika, więc nie martw się o bebechy, bo nic im nie będzie.

Faktem jest że tu większość nie lubi laminatu itp. Ale np. Pompa został przyjęty miło
  
 
ciekawe rzeczy kolego piszesz jaka firma ci to robiła;> samą elektroniką w silniku bez turbo zyskasz max 7% a nie 25% mocy, pozatym ciekawe jest tez ze EEC IV sie dało tak zrobic moim zdaniem lambodors wygladaja niezle, reszta troszke nie pasuje, zderzaki zbyt masywne i kanciate, moze badlook by cos pomógł, a no i brak gleby tez nie jest plusem, przydałyby sie tez łądniejsze i wieksze kółka.
  
 
Cytat:
2007-11-28 10:51:09, skidmarks pisze:
fajnie - auto z profilu mam 2 tydzień. ( i idą w polerkę) A i jeszcze jedno weź sobie edytuj pierwszy post w swoim wątku i zmień tytuł - aby wypowiadali się prawdziwi specjaliści którzy będa tutaj słodzić. p.s. szkoda ze nie widzisz pytań na temat silnika (moze to pomoze)



Nie chodzi o slodzenie. ale wypowiedzi sa takie ze swiadczy to o niewyobrazalnej wrecz wiedzy na kazdy temat. kazdy jest inny i ma co innego. widze ze tu sie ciezko dopuszcza nowosci. i nie uwazam ze lambo doors szpeca ESa. pytania widze, widze odpowiedz jest napisana.
  
 
Cytat:
2007-11-28 11:00:25, Milcu pisze:
Dodatkowo doszło do podmianki chipa - jak wszyscy zapewne wiedzą - elementu komputera, w którym zapisane są parametry pracy silnika. Jednak przy obecnej pogodzie i zimnym powietrzu lekko się dusi. Muszę pomyśleć o rozwiązaniu tego problemu.



Na ten cgip z allegro za 15 zł ?? czy na ten za 25 z "płynną regulacją mocy"

tylko mam nadzieje, ze od tej zmiany softu Ci nic nie kleknie w silniku.



ps. dla mnie wydech na środku, zderzaki z laminatu, lambo-doorsy i do calosci grill GHIA (srebrny) to porażka. Poprostu nie mój styl.............


oczywiscie wszystko ma swoj urok jak jest całosciowo dograne...... a nie na sposob: lambo + najdrozszy zderzak z plastiku itp........