Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 00:22:07 Witam Wszystkich serdecznie. Miło mi być w Gronie FEFK. Dobrze być wsród swoich. Moja maszynka to FE MK VII z 1996 roku. Silniczek 1.6 16v z modyfikacją, dzięki czemu moc wzrosła do 115KM jednak przedkłada się to na spalanie w krakowskich realiach dnia codziennego - korki, korki i jeszcze raz korki. Spala mi średnio ok. 12l./100kilo. Wiadomo, że jeśli się pociśnie musi zjeść więcej. Krótka charakterystyka pojazdu:
Ford Escort 1.6 16V / 115 km / granatowy 1996 rok NA ZEWNĄTRZ: - lusterka sztywne, srebrne M-2, - spoiler na tylnej klapie - RS, - progi boczne - RS, - system zderzaków od AS Design Car Spoiler ( przedni podcinany przeze mnie gdyż miałem spory problem z jazdą po Krakowie ), - podwójny wydech WM Sport, - obniżone zawieszenie o 40mm - sprężyny JAMEX'a, - opony i obręcze - 195/50 R16 - RS, - opony przód: Pirelli P6000 Sport, - tył: Matador Elite 2, - system LAMBO DOORS. ŚRODEK: - białe zegary, - sportowe pedały, - drążek zmiany biegów, - dźwignia hamulca ręcznego, - kierownica trzyramienna, Obecnie autko przechodzi modyfikację wnętrza wg mojego własnego pomysłu i oczywiście wykonania. Planuję modernizację całego wnętrza samochodu po najmniejszą nawet śrubkę Jednostka grająca to: radio SONY Xplod z serii GT SERIES - model CDX-GT 300S 50Wx4 ze wspaniałymi systemami: BBE MP, EQ3 (stage2) oraz systemem PRE SUB 100dB+. Głośniki: PRZÓD: - 2x Infiniti 2x60 Watt; TYŁ: - 2x standard Ford - połączone szeregowo z przodem, - 2x JBL 2x210 Watt; - kondensator mocy z dwiema zwrotnicami; - okablowanie HAMA - własne wykonanie, W planie mam również włożenie do samochodu głośnika basowego orac piecyka nie zapominając o Sykaczkach. Razem z Bratem jesteśmy zapaleńcami Fordzika. Łukasz posiada ES MK V - SS (Srebrna Strzałka) - Ford Escort Niemcy 1.3 z 1994 roku. Cóż Ford - nothing more nothing less pozdrawiam Wszystkich [ wiadomość edytowana przez: Milcu dnia 2007-11-28 00:22:58 ] [ wiadomość edytowana przez: Milcu dnia 2007-11-28 00:25:20 ] |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2007-11-28 00:34:36 ze tak spytam skąd 25kucy? |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-28 00:36:52 Witaj.
Napisz coś jeszcze może o tej modyfikacji silnika, bo przyrost mocy rzędu 30% to zapewne już mocniejsze dłubanie było Może jakieś foto? Wątek przenoszę Ci do Tuningu, myślę żę to najodpowiedniejsze miejsce, będziesz mógł go ciągnąć w miarę postępu prac. Miłego siedzenia na forum, W |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2007-11-28 01:02:14 hmm.. pali tyle co moje 2.0 |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 02:42:48 No pali, pali swoje musi połknąć ale na pewno pali mniej niż ja
pzdr dla ESów Kraków-Fadom. |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-11-28 06:13:46 Hehe napewno te 25km potwierdzone na hamowni jest |
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2007-11-28 09:42:42
jak to w którym miejscu - jak sa zamknięte |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 10:21:25
Znaleźli się, specialiści - designerzy. pewnie szkolił was sam Pinifiarina co? jednym sie podoba drugim nie. Kazdy robi ze swoim ESem to co mu sie podoba i na co do stac, nie jest tak? pzdr dla prawdziwych fachowców i uskrzydlonych |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2007-11-28 10:35:17 jak sam napisales jednym sie podoba drugim nie wiec co sie pienisz? koles wyrazil swoje zdanie i tyle...nie wszystkim sie (s)podoba twoje autko i musisz z tym jakos zyc ;]
powiedz lepiej czy zdradzisz swoje pod-maskowe zmiany bo cos czuje ze nikt nie wierzy ze udalo ci sie zwiekszyc moc o 25km... |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 10:41:54
No z pewnością urok lambo doors byłby lepszy dzięki twoim felgom - ranty cudowne. |
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2007-11-28 10:51:09
fajnie - auto z profilu mam 2 tydzień. ( i idą w polerkę) A i jeszcze jedno weź sobie edytuj pierwszy post w swoim wątku i zmień tytuł - aby wypowiadali się prawdziwi specjaliści którzy będa tutaj słodzić. p.s. szkoda ze nie widzisz pytań na temat silnika (moze to pomoze) |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-11-28 10:58:13 widze chlopie ze jestes dopiero drugi dzien a koniecznie chcesz zeby cie wszycy odtracili na samym poczatku jak sie zapisales do klubu to powinienes troche poczytac innych watkow i zobaczyl bys ze tu jest bardzo duzo osob dla ktorych tuning konczy sie na zderzaku od RSa i felgach 15" bo gleba nienadaje sie na nasze drogi, bo wieksze felgi nie nadaja sie na nasze drogi, bo kazda inna zmiana w nadwoziu to juz wiocha... wiec sie nie dziw ze sie nie podobaja im twoje lambo dorsy, zderzaki, tlumik na srodku. Kazdy ma inny gust poprostu:] popracujesz jeszcze troche nad autkiem, czyli zrobisz go bardzie extremalnie to drzwi beda napewno lepiej pasowac do calosci no i wtedy zdobedziesz wiecej sympatykow twojego autka, ale takze jeszcze wiecej przeciwnikow i komentatorow zbednych tuning to ciezka sprawa u nas |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 11:00:25 obecnie elektronika jest na tyle rozwinięta że nie ma potrzeby grzebania w silniku. Oczywiście jest to na krótką metę ponieważ seryjne części szybko się zużywają. Jednak dotyczy to tylko wyczynowców i zapalonych rajdowców - do których nie należę. Szkoda mi samochodu. Grzebanie i wymienianie podzespołów konieczne jest w samochodach o silnikach bez sterowania elektronicznego. Samochód został poddany "prostemu" zabiegowi polegającemu na skasowaniu oprogramowania (nie było problemu z plombami :>) i wgraniu nowego, zmodyfikowanego programu przez złącze diagnostyczne silnika. Dodatkowo doszło do podmianki chipa - jak wszyscy zapewne wiedzą - elementu komputera, w którym zapisane są parametry pracy silnika.
Jednak przy obecnej pogodzie i zimnym powietrzu lekko się dusi. Muszę pomyśleć o rozwiązaniu tego problemu. |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 11:04:26
Ale po co negatywnie komentować. ja tego nie robie. owszem teraz zrobilem bo jednen mnie taki wpienil. ale bajdełej nie komentuje innych samochodów i nie mowie zlego slowa. ogladam i przemyslenia dla siebie zostawiam. po co psuc komus nerwy. a tak zejdzie sie jeden taki z drugim i bedzie wybrzydzal. prosze o uzasadnienei wszystkich negatywnych koment a nie puste zwroty. czekam na riposty. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-28 11:08:42 Milcu, specem nie jestem, ale z tą elektroniką to nie wiesz co mówisz. To nie TDi. Ani nic na turbinie czy ze skomplikowaną elektroniką, nie da się zmianą oprogramowania wyciągnąć tyle mocy z tego silnika, więc nie martw się o bebechy, bo nic im nie będzie.
Faktem jest że tu większość nie lubi laminatu itp. Ale np. Pompa został przyjęty miło |
Milcu Ford Escort Kraków | 2007-11-28 11:10:18
Nie chodzi o slodzenie. ale wypowiedzi sa takie ze swiadczy to o niewyobrazalnej wrecz wiedzy na kazdy temat. kazdy jest inny i ma co innego. widze ze tu sie ciezko dopuszcza nowosci. i nie uwazam ze lambo doors szpeca ESa. pytania widze, widze odpowiedz jest napisana. |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2007-11-28 11:10:40
Na ten cgip z allegro za 15 zł ?? czy na ten za 25 z "płynną regulacją mocy" tylko mam nadzieje, ze od tej zmiany softu Ci nic nie kleknie w silniku. ps. dla mnie wydech na środku, zderzaki z laminatu, lambo-doorsy i do calosci grill GHIA (srebrny) to porażka. Poprostu nie mój styl............. oczywiscie wszystko ma swoj urok jak jest całosciowo dograne...... a nie na sposob: lambo + najdrozszy zderzak z plastiku itp........ |