Nowy skrzydlaty ESiór. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dajcie dobre namiary na standard zderzaków i dikładki.
  
 
tak czytam i czytam i niewiem co tu nabazgrac
po pierwsze nie dziw sie ze sie nie podoba bo to nie tuning.forum.pl
Tutaj ludzie to fani escorta i wiekszosc z nich preferuje orginalny wyglad z ewentualnie delikatnymi zmianami i szanuje ich za to
oczywiscie sa tez tacy ktorzy poszli troche dalej i wychodzi im to ale malo kto tu robi auto naprawde "hardcore"
Ja lubie mocny tuning (stylistyczny) ale tez kilka zeczy w twoim aucie nie podoba mi sie.
Na temat mojego pompowoza tez byly rozne komentarze i nie raz sie zapieniłem (az trzeba bylo poł watku usunac )
teraz wiem ze to nie bylo złosliwe a czlonkowie tego klubu udowodnili to podczas glosowania w Konkursie,wiem ze mnie szanuja i ogromniaste dzieki im za to
Nie bulwersuj sie bo tylko sobie wrogow narobisz
tez nie wiem jak ci sie udało zyskac 25KM w taki sposob ale to szczegol
Ogolnie rzecz biorac szacunek z mojej strony za prace!
  
 
Cytat:
2007-11-28 12:08:30, Milcu pisze:
dajcie dobre namiary na standard zderzaków i dikładki.


szukaj po allegro,
a tak btw.. na innym forum pisałes ze masz gwint
  
 
Witam.

Ja na wstepie chcialem sie zapytac gdzie przerabiaja tak ECU?

Silnik Nissana jest bardziej podatny na przerobki od Zetec-a, a mimo to z elektroniki wycisnelismy jedynie 11KM na piggybacku SMT6. dodatkowe 12 na walkach i 2 na usunieciu EGR. Dopiero wtedy mozna powiedziec ze z 90-konnej jednostki osiagnie sie ok 115KM.

Dlatego chce wiedziec wszystko na temat tego chipu, bo poki co mnie nie przekonales.

Co do stylu przebudowy Essa - masz albo za duzo albo za malo chromu, takie to ni pies ni wydra...... Tylny zderzak z "podwojna odbytnica" tez mi nie lezy... Zwolennikiem Lambo Doors jestem, ale niestety takie auta jak Escort czy Golf III maja za wysokie drzwi ze zbyt gruba rama, zeby wygladalo to dobrze. Mam wrazenie, ze lewitujesz w strone francuskiej szkoly tuningu wiec "grubo, barokowo i dosadnie", a skoro tak to przerobka jest poki co miekka...
  
 
Quattro
nie wiesz jak to jest?
tu +5% tam +10% i mamy 115
  
 
akurat Kainek ja pytam na powaznie... troche juz siedze w tym temacie...
  
 
Cytat:
2007-11-28 11:00:25, Milcu pisze:
obecnie elektronika jest na tyle rozwinięta że nie ma potrzeby grzebania w silniku. Oczywiście jest to na krótką metę ponieważ seryjne części szybko się zużywają. Jednak dotyczy to tylko wyczynowców i zapalonych rajdowców - do których nie należę. Szkoda mi samochodu. Grzebanie i wymienianie podzespołów konieczne jest w samochodach o silnikach bez sterowania elektronicznego. Samochód został poddany "prostemu" zabiegowi polegającemu na skasowaniu oprogramowania (nie było problemu z plombami :>) i wgraniu nowego, zmodyfikowanego programu przez złącze diagnostyczne silnika. Dodatkowo doszło do podmianki chipa - jak wszyscy zapewne wiedzą - elementu komputera, w którym zapisane są parametry pracy silnika. Jednak przy obecnej pogodzie i zimnym powietrzu lekko się dusi. Muszę pomyśleć o rozwiązaniu tego problemu.



10/10
sie dusi sie bo żeś mu za duzo tych tuningowych rezystorów napchał i mu gardle staneły


  
 
Zderzaki mi się nie podobają, ale widzę, że kolega ma progi Zendera... Co więc stało się z tylnym zderzaczkiem Zendera i z grillem? Czy tylko progi były?
  
 
Cytat:
2007-11-28 12:44:45, Jacekm_ pisze:
Zderzaki mi się nie podobają, ale widzę, że kolega ma progi Zendera... Co więc stało się z tylnym zderzaczkiem Zendera i z grillem? Czy tylko progi były?



progi sa kolego RS
  
 
Cytat:
2007-11-28 12:46:31, Milcu pisze:
progi sa kolego RS


RS miał inne, progi są zender RS line mk7/mk6
  
 
W to wszystko co widzę na zdjęciach, wierzę, ale w silnik niestety nie, nie widze wykresu z hamowni, albo chociażby otwartej maski.
Daj wykres i wszystkim opadną kopary, a nie uciekasz od tematu i marudzisz ze się ludziom drzwi nie podobają, chyba nie uwierzyłeś komuś kto ci to montował ze wstawienie czegoś co ma podnieść moc na zasadzie zmienionych map wtrysku lub innych czarów w silniku N/A daje 25KM ? Bo skądś tą pewność o mocy musisz mieć.

[ wiadomość edytowana przez: Hex dnia 2007-11-28 15:28:19 ]
  
 
Cytat:
2007-11-28 15:27:22, Hex pisze:
W to wszystko co widzę na zdjęciach, wierzę, ale w silnik niestety nie, nie widze wykresu z hamowni, albo chociażby otwartej maski. Daj wykres i wszystkim opadną kopary, a nie uciekasz od tematu i marudzisz ze się ludziom drzwi nie podobają, chyba nie uwierzyłeś komuś kto ci to montował ze wstawienie czegoś co ma podnieść moc na zasadzie zmienionych map wtrysku lub innych czarów w silniku N/A daje 25KM ? Bo skądś tą pewność o mocy musisz mieć. [ wiadomość edytowana przez: Hex dnia 2007-11-28 15:28:19 ]



Skoro kolega nie zna się na progach to skąd może wiedzieć coś o silniku (tylko zgaduję - bez obrazy)

Wrzuć wykresy i szepnij słowo co i jak, a będziesz miał spokój w wątku i podziw w naszych oczach.
  
 
och, ach jak łądnie, jak gustownie i wogóle fajnie, oryginalnie i calkowicie sympatycznie...

tylko to jedno pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi skąd wiesz ze MOC Twego autka to 115 PS? Juz wiemy jak go podkręciłeś teraz tylko pytanie skąd akurat ta konkretna wartość??
  
 
Cytat:
2007-11-28 15:37:08, DarasBB pisze:
Skoro kolega nie zna się na progach to skąd może wiedzieć coś o silniku (tylko zgaduję - bez obrazy)



dziwna analogia. ja akurat o 'progach' (rozumiem,ze mowisz o tych plastikowych), dokladeczkach, lampeczkach, chrumiku etc nie mam zielonego pojecia, a o silniczkach conieco wiem

co do mocy to wydaje mi sie,ze kolega policzyl to tak:

rambo doors +10KM
wydech typu double-trouble umieszczony analnie +5KM
system zderzaków od AS Design Car Spoiler +3KM / sztuka
'sportowe' nakladki na pedaly - 4KM

i jak w pysk strzelił 115KM




[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-28 15:55:23 ]
  
 
to ja bym mial 300KM
tak na serio do dajcie juz spokoj bo chyba widzicie ze 25KM spadlo z nieba
  
 
Cytat:
2007-11-28 16:00:50, POMPA pisze:
... tak na serio do dajcie juz spokoj bo chyba widzicie ze 25KM spadlo z nieba



nie damy!

;P
  
 
a mnie powalił na kolana. tak trzymaj i nie przejmuj sie nimi. po prostu z zazdrości tak piszą
  
 
Cytat:
2007-11-28 15:53:53, maciek701 pisze:
dziwna analogia. ja akurat o 'progach' (rozumiem,ze mowisz o tych plastikowych), dokladeczkach, lampeczkach, chrumiku etc nie mam zielonego pojecia, a o silniczkach conieco wiem co do mocy to wydaje mi sie,ze kolega policzyl to tak: rambo doors +10KM wydech typu double-trouble umieszczony analnie +5KM system zderzaków od AS Design Car Spoiler +3KM / sztuka 'sportowe' nakladki na pedaly - 4KM i jak w pysk strzelił 115KM [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-28 15:55:23 ]



Nie piłem do Ciebie Maćku tylko do autora wątku

Obliczenia wydają sie poprawne. Prawie jak na maturze
  
 
Jak dla mnie to zderzaki są za duże, chyba że kolega planuje jakieś body kity ( wzór cosworth ) i glebe... Ogólnie nie chce krytykować, bo sam ideału nie posiadam a moje lexy też mają wielu przeciwników, pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-11-28 11:00:25, Milcu pisze:
... (wyciete) Jednak przy obecnej pogodzie i zimnym powietrzu lekko się dusi. Muszę pomyśleć o rozwiązaniu tego problemu.



kable wysokiego napięcia sobie wymień i świece przy okazji