Zetec 1.6 - modyfikacje - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a tak na marginesie - patrzcie co znalazlem na alledrogo:
chip_tun
no to co Panie&Panowie - tylko tuningować to koszt tylko 12.99 zł )

pozdro
kozi

[ wiadomość edytowana przez: mikawajos dnia 2007-11-29 10:36:11 ]
  
 
Cytat:
2007-11-28 18:48:54, bobas_sk pisze:
Jestem tego świadom, że jeśli chce kombinować przy silniku, to muszę zmienić układ wydechowy. Korzystając z okazji chciałbym sie dowiedzieć jakie będzie najlepsze rozwiązanie co do tych dwóch sugestii.



powracajac do tematu - zaczynasz od zlej strony. Jesli chcesz robic wydech to najpierw musisz miec pod co go zrobic. Bo w seryjnym silniku N/A zrobienie przelotu w najlepszym wypadku nic nie da. Napisz ile masz lub bedziesz mial w niedalekiej przyszlosci kasy na 'wyciaganie maxa' z tego 1.6. zaczalbym od najbardziej rozwojowego miejsca w kazdym N/A czyli glowicy. Mozesz zrobic tzw. GT (obróbka głowicy, zawory, polerka kanałów), w jednym z cenionych polskich garazy, wstawic ostre walki lub z zeteca 2.0 jak to niektorzy czynia i do nich dobierac cala reszte. Odelzenie kola zamachowego i dynamiczne wywazenie walu moze zwiekszyc szybkosc wkrecania sie silnika na obroty, choc to nie regula. Do tego wszystkiego, jesli beda fundusze mozesz zainwestowac w remap i lac lepsza benzyne to moze dac kolejne kilka KM. Po tym mozesz wywalic limiter i pojsc w obroty, wowczas trzeba wywazyc, odelzyc i wzmocnic jeszcze kilka bebechow. I dopiero gdzies w tym momencie mozesz zaczac niesmialo myslec o kolektorach, dolocie i wydechu. Pamietaj,ze kazda z tych modyfikacji, ktore tu opisalem to przyrost gora kilku KM. A na modyfikacje wydales juz dobre 4.000. A za 1500zl mozesz kupic dojechany komplet swapowy RS2000, za kolejne 2000 doprowadzasz go do ladu i masz 150KM na wejsciu, cos niecos skubniesz i bedzie 160-170, a to w polaczeniu z lekka buda juz dobrze brzmi. I w dodatku bedzie taniej. takze moim zdaniem modzenie w 1.6 jest nieoplacalne. pozdro



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-29 11:39:30 ]
  
 
no musze Ci MACKU przyznac racje moja wiedza jest znikoma bo tylko uzyskana w 2 szkołach i połowicznie w 3(jestem w trakcie),poza tym czym sa praktyki przez 6 lat nauki w szkole i czym jest praca zawodowa od poczatku czyli 1999 roku związana z motoryzacja,oczywiście zle się zabieram,bo powinienem kupic sobie dedykowany lub usiąść wziasc kalkulator i liczyc a potem wykonać, noi wtedy było by reweacyjnie ,nie powiem ze bym tak nie chciał ,ale az takim maniakiem nie jestem, i tez finansowo nie stac mnie na to aby wpakowac w dolot,wydech i głowice ok 3-4 koła , Ty twierdzisz ze to nic nie da, my robimy amatorke i pokazujemy to co robimy ,Ty jestes dobry w pisaniu tego i owego lecz do tej pory nic nam nie pokazałes ,w tym momencie przypomina mi się powiedzenie o krowie ktora duzo muczy a mało mleka daje,coz zobaczymy kto mial racje jak skoncze wszystko i pojade na hamownię.
  
 
Cytat:
2007-11-28 18:27:50, florek102 pisze:
wywalić kat wywalić środek a zamiast tego rura a nie żadna pseudo strumienica


Witam mam pytanie... (w ostatnim czasie zajmowałem sie badaniami technicznymi) Jakim cudem diagnosta podbije Ci przegląd w takim samochodzie który nie ma katalizatora ani "pseudo strumiennicy" hmm a ta że niby strumiennica u mnie coś dała i przy okazji zarobiłem na wymianie kilka złotówek..
  
 
dajesz 50 zl i przechodzi ten numer
  
 
Cytat:
2007-12-07 16:25:50, krysti612 pisze:
Witam mam pytanie... (w ostatnim czasie zajmowałem sie badaniami technicznymi) Jakim cudem diagnosta podbije Ci przegląd w takim samochodzie który nie ma katalizatora ani "pseudo strumiennicy" hmm a ta że niby strumiennica u mnie coś dała i przy okazji zarobiłem na wymianie kilka złotówek..



stary.. w jakim kraju Ty zyjesz?
  
 
ostatnio byłem nie swoim autem na przeglądzie w pięknie wyposażonej stacji obsługi.

Opony z tyłu były łyse, końcówka drążka do wymiany, tłumik z dziurką, i mokra skrzynią, nawet schodziłem zobaczyć sobie te auto do kanału i finał rozmowy:
"jakby co to pan inne miał opony na przeglądzie" - w sumie znajomemu na rękę - fakt

ale jak tak bedziemy robić to nigdy z takiej "wsiowni" nei wyjdziemy

pomijam fakt "jeżdżenia" na przegląd bez auta danego tylko z dowodem


  
 
juz dwa razy bylem na przegladzie bez kata i nie uslyszalem nawet slowa, ze cos nie tak
  
 
Cytat:
2007-12-07 16:25:50, krysti612 pisze:
Witam mam pytanie... (w ostatnim czasie zajmowałem sie badaniami technicznymi) Jakim cudem diagnosta podbije Ci przegląd w takim samochodzie który nie ma katalizatora ani "pseudo strumiennicy" hmm a ta że niby strumiennica u mnie coś dała i przy okazji zarobiłem na wymianie kilka złotówek..


Takim że jak nie pisze w dowodzie że auto ma katalizator to może skoczyć na plecy
  
 
Cytat:
2007-12-07 16:25:50, krysti612 pisze:
Witam mam pytanie... (w ostatnim czasie zajmowałem sie badaniami technicznymi) Jakim cudem diagnosta podbije Ci przegląd w takim samochodzie który nie ma katalizatora ani "pseudo strumiennicy" hmm a ta że niby strumiennica u mnie coś dała i przy okazji zarobiłem na wymianie kilka złotówek..



kolega florek jest do wszystkiego zdolny więc lepiej nawet nie pytaj bo bedziesz sie bał jeździć po rudzie śląskiej
  
 
Cytat:
2007-12-07 20:32:41, maciek701 pisze:
stary.. w jakim kraju Ty zyjesz?



nic innego nie wymysle tylko dolacze sie do pytania
  
 
jesli chodzi o kat, to on zamula samo wywalenie kata daje cos, a wstawienie strumienicy pewnie i wiecej ;p
  
 
Cytat:
2007-12-13 08:15:49, Assmen pisze:
jesli chodzi o kat, to on zamula samo wywalenie kata daje cos, a wstawienie strumienicy pewnie i wiecej ;p



haaha uśmiałem sie przy śniadaniu
  
 
Niestety chodzby niewiem co ale 1.6 Zetec to chyba minimum jakie powinno byc w standardzie do Essa. Silnik dobry na przejazdzke z mama do kosciola ewentualnie rodzicow na dzialke podwiesc. Niema co w nim nic przerabiac. Ja mam 1.6 Zetec i przechodzi mi powoli inwestowanie w poprawe jego osiagow. Tu trza poprostu kupic porzadna bryke A robilem przeglad ostanio i przez stozek mialem przekroczenie CO2 jak go zdjelem to spadlo ponizej normy. Czas na zainwestowanie w K&N chyba. Kolo mi podbil przeglad ale tylko dlatego ze wczesniej robilem w tej stacji rozrzad. Gdyby skonczylo sie w naszym kraju to cale szmaciarstwo jakie jest i zalatwianie na lewo to byloby pieknie. Masz sprawny jedziesz niemasz sorry Winetu!!!
  
 
czyli Ty juz bys sobie nie pojezdzil..
  
 
Cytat:
2007-12-14 17:14:40, LobsterMan pisze:
Niestety chodzby niewiem co ale 1.6 Zetec to chyba minimum jakie powinno byc w standardzie do Essa. Silnik dobry na przejazdzke z mama do kosciola ewentualnie rodzicow na dzialke podwiesc. Niema co w nim nic przerabiac. Ja mam 1.6 Zetec i przechodzi mi powoli inwestowanie w poprawe jego osiagow. Tu trza poprostu kupic porzadna bryke A robilem przeglad ostanio i przez stozek mialem przekroczenie CO2 jak go zdjelem to spadlo ponizej normy. Czas na zainwestowanie w K&N chyba. Kolo mi podbil przeglad ale tylko dlatego ze wczesniej robilem w tej stacji rozrzad. Gdyby skonczylo sie w naszym kraju to cale szmaciarstwo jakie jest i zalatwianie na lewo to byloby pieknie. Masz sprawny jedziesz niemasz sorry Winetu!!!



Co racja, to racja! Dlatego Essi to już wspomnienie...a miał mieć turbo..ehhhh
  
 
troszkę zmieniłem temat ...

i proszę o powrót do tematu a nie przechwalanie się na temat który ile dal za przegląd poza ustawową kwotą ...