[maniutello] Zwykłe, stare MK3 - Strona 22.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ITB to genialny pomysł

  
 
Cytat:
2011-07-25 16:00:15, tevenet pisze:
Oj szkoda tego żółtego... Tak się zastanawiam czy jak już się bawisz to nie lepiej było coś mocniejszego upychać pod maskę? Bo nawet z gaźnikami Yamahy to szału chyba nie będzie... Życzę powodzenia w projekcie



To nie musi być szybkie, wystarczy że będzie fajne

  
 
No w sumie to ma jakiś sens Będzie wyjątkowo...

A jak wygląda kwestia podłączenia tego? Układ zapłonowy zostaje seryjny? Pompa paliwa jest inna? Co oprócz kolektora ssącego trzeba przerabiać?
  
 
Cytat:
2011-07-25 21:37:45, tevenet pisze:
No w sumie to ma jakiś sens Będzie wyjątkowo... A jak wygląda kwestia podłączenia tego? Układ zapłonowy zostaje seryjny? Pompa paliwa jest inna? Co oprócz kolektora ssącego trzeba przerabiać?



Wszystko zostaje seryjne. Kolektor od 1.6 EFI trzeba przerobić pod gaźniki R1 a potem wszystko wyjdzie w trakcie.

  
 
Samochód w dniu dzisiejszym został zagarażowany i do marca nie ujrzy słońca.
Zdążyłem zrobić małą sesyjkę zdjęciową, ostatnią w tym roku.
Zdjęcia robione telefonem ale tragedii nie ma









  
 
jak zwykle ladnie sie prezentuje
  
 
wydaje mi sie ze do tej calej przerobki to chyba pompe bedzie trzeba zmienic. kolega w toyocie dokonal takiej przerobki. i orginalna pompa nie trybila tak jak powinna. hmmm no i kwestia spalania. kuplowi o 4-5 l wiecej pali
  
 
A jak będziesz chciał wrzucić kolektor od EFI to nie będziesz musiał głowicy zmieniać? Bo chyba miała inne kanały? Ogólnie działasz już coś w tym temacie?

[ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2011-10-08 17:28:56 ]
  
 
Samochód zamknięty do wiosny w garażu.
Wszystko co mogę na razie zrobić to dopasowanie gaźników do kolektora i ustawienie ich pod odpowiednim kątem. Pompa w moim przypadku może okazać się dobra. Mam 1.6 na gaźniku i pompa napędzana jest przez wałek rozrządu. Daje ciśnienie paliwa około 0.22 do 0.35 bara. W motocyklach pompa daje około 0.28 bara lub paliwo spływa grawitacyjnie ze zbiornika do gaźników bez pompy.
Mam całą zimę na zabawę Nie spieszy mi się
  
 
Odświeżę watek, bo ledwo go odnalazłem





  
 
super zdjęcie
Z Lubelskich klasyków
  
 
Piękny Escort!

Ogarnełeś już gaźniki R1? Musze wykrzesać sporo koni z swojego CVH, jednym z planów są właśnie 4 gaźniki motocyklowe. Do tego moduł ESC powinien dać rade.

Napisz co i jak
  
 
Pierwsza fotka zajebista. Pomyśl nad zmianą koloru na ciemniejszy bo do twarzy mu z takim odcieniem
  
 
Kolor jest w sam raz, nie ma co zmieniać
  
 
Tak jest kolorek cacy jak i całe autko!
  
 
Cytat:
2013-06-15 15:57:44, bobson37 pisze:
Piękny Escort! Ogarnełeś już gaźniki R1? Musze wykrzesać sporo koni z swojego CVH, jednym z planów są właśnie 4 gaźniki motocyklowe. Do tego moduł ESC powinien dać rade. Napisz co i jak



Temat gaźników jeszcze powróci. Na razie jakoś wena mnie opuściła i kompletnie brakuje mi czasu