Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2007-12-18 09:00:53 programem nic nie zdzialasz.. |
DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-18 11:21:58 Biega mi o Ten Silnik
Czy znacie Gdzieś Firmy zajmujące się Chip - Tuningiem w Okręgu KATOWIC za nie wielką KASĘ Pozdrawiam Robert " DriF " ZAPRASZAM TEŻ DO RADIA |
Gina_Montana Katowice | 2007-12-18 12:26:25 Drif zadna szanujaca sie firma zajmujaca sie chiptuningiem nie podejmie sie remapa w seryjnym zetecu, bo to bez sensu i doda Ci tyle mocy ile niebieskie diody w spryskiwaczach. A jak sie podejma to znaczy,ze sa cwaniakami i szukaja frajera z ktorego bedzie mozna latwo sciagac kase... poza tym po takim zabiegu musialbys jezdzic tylko na pb98 lub jakichs tam v-power a wiec jeszcze wieksze koszty eksploatacji.
W kato specem od tego typu prac jest Krzysio Jamroży tel 32 256-69-87 on jest uczciwy i mowi wprost,ze dla silnikow wolnossacych przyrost mocy po chiptuningu wynosi ok 5%, a wiec malutko. Turbo dla ubogich to chyba jedna z najlepszych koncepcji na ten silnik przy dobrych wiatrach koszty zmieszca sie ponizej 2 kPLN i to sporo, a koszt chiptuningu ECU to na pewno ponad 1000zl. Roznice w osiagach beda nieporownywalne. pozdro [ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2007-12-18 12:37:47 ] |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-12-18 12:55:52 No tak jak mówi Ma... aaa Gina. To samo Ci pisałem na gg. |
DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-18 22:02:22
pomysl logicznie- zawór blow off do turbo kosztuje 350zł , uzywane turbo czeba liczyc 900zł (niemowie o tych za 300 bo na tym to nawet nie odpalisz) - rury z kwasówki powiedzmy ze zdobedziesz za 200z kolankami, Dobry IC kosztuje kolo 250zł - mapsensor pod turbo musisz liczyc ze 200zł bo na seryjnym daleko nie pojedziesz , regulator paliwa cza dac progresywny bo seryjny sie odrazu wysra przy nadcisnieniu- a gdzie wtryski ,a gdzie pompa paliwa? gdzie kolektor pod turbo ? stary w 2000 nie da rady no i oczywisice musisz zrobic remap kompa bo nba samym powietrzu nie pojedziesz - a remapa ci nikt taniej nie zrobi jak 800zł |
Gina_Montana Katowice | 2007-12-18 22:07:48 DriF nie spinaj posladkow wszystko dobrze przeliczylem.. poczytaj watek 'turbo dla ubogich' ... budzet 2kPLN jest calkiem realny .. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-12-18 22:11:03
DriF, a to napewno Twoje słowa? Raz pytasz o czip tuning gdzie co i jak, a za chwilę jedziesz takim wywodem |
Gina_Montana Katowice | 2007-12-18 22:19:53
tylko sporo bledow w tym wywodzie. bo: uzywane turbo z gwarancja kupisz za 500 IC jest zbedny na poczatek przy tak malych doladowaniach rzedu 0,4 - 0,6 bar a gdzie Ty masz map sensor w zetecu ? a wtryski i pompa paliwa nie beda Ci potrzebne kolektor 900 lub za stówe z RST po przerobkach podejdzie elektronika 700 [ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2007-12-18 22:21:10 ] |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-12-18 22:23:35 A ja nie mówiłem czy dobry czy zły, widać kiepski, tylko że jakieś ctrl + c się chiba wkradło |
DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-18 22:39:30 Nitro
DAEWOO TUNING JĘDRASIK ŁÓDŹ AL. 1-GO MAJA 14 TEL./FAX 0 42/ 630 07 70 www.tuning.jedrasik.pl tuning@jedrasik.pl CENNIK ISTALACJI PODTLENKU AZOTU NX – NITROUS EXPRESS *ceny detaliczne brutto, zastrzegamy sobie zmiany oraz możliwość czasowego braku pozycji w ofercie, cennik aktualizowany dn. 01.09.2005 SYSTEMY SUCHE Cena PLN INCOGNITO – butla o pojemności 0,7 kg, przyrost zależny od wydajności fabrycznych wtryskiwaczy 10 – 20% 1330,00 SYSTEMY MOKRE – 1 WTRYSKIWACZ MAIN LINE – butla o pojemności 4,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 50, 75 KM. System w niskiej cenie i ekonomicznym wykończeniu, pasuje niemal do każdego samochodu zasilanego jedno lub wielopunktowym wtryskiem benzyny 2470,00 SPORT COMPACT – butla o pojemności 4,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 35, 50, 75 KM. Jeden z najpopularniejszych systemów NX, pasuje niemal do każdego samochodu zasilanego jedno lub wielopunktowym wtryskiem benzyny. Zwany także STAGE ONE. System ten nie wymaga żadnych ingerencji w silnik 3490,00 HITMAN EFI – butla o pojemności 2,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 35, 50 KM 2899,00 SYSTEMY DIRECT PORT – WIELOWTRYSKIWACZOWE *** DIRECT PORT 4cyl. – butla o pojemności 4,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 3690,00 DIRECT PORT 5cyl. – butla o pojemności 4,5 kg, 3990,00 DIRECT PORT 6cyl. – butla o pojemności 4,5 kg, 3990,00 NXL DIRECT PORT 6590,00 INNE SYSTEMY N-TER COOLER – system natrysku podtlenku na intercooler 1999,00 HITMAN *** system dla aut gaźnikowych 2670,00 AKCESORIA KOCYK GRZEWCZY do systemów z butlą 4,5 lub 2,5 kg 1099,00 CIŚNIENIOMIERZ N2O 245,00 CIŚNIENIOMIERZ PALIWA 190,00 ZDALNY ELEKTROMAGNETYCZNY ZAWÓR BUTLI 1185,00 POMPA NX DO PRZETANKOWANIA PODTLENKU 1598,00 EUR +22% VAT PRZEWÓD DO TANKOWANIA (wydajność zależna od różnicy temperatur obu butli nie przekracza 50 % pojemnosci butli docelowej) 90,00 USŁUGI I MONTAŻE MONTAŻ SYSTEMU MOKREGO 1 WTRYSKIWACZ 400,00 MONTAŻ SYSTEMU INCOGNITO 100,00 POMIAR MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO NA HAMOWNI PODWOZIOWEJ V-TECH 150,00 MONTAŻ DODATKOWEGO ZABEZPIECZENIA W AUTACH ZASILANYCH LPG 50,00 INNE POWER BOOSTER dodatek podwyższający oktanowość paliwa 69,00 N2O podtlenek azotu 55,00 / kg Jednorazowe zatankowanie butli 07 incognito 55,00 Jednorazowe przetankowanie (butle do 7 kg) podtlenku dostarczonego przez klienta w zbiornikach LINDE ciśnienie do 70 bar 30,00 • Więcej informacji o systemzch na stronach www.tuning.jedrasik.pl oraz www.nitrousexpress.com • podane ceny są cenami brutto, zawierają 22% podatek VAT • *** pozycje oznaczone tym symbolem dostępne tylko na zamówienie |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-12-18 22:42:02 Jak Ci coś takie pasuje, to git, dla mnie nie jest to fajne rozwiązanie do normalnej lecz "szybkiej" eksploatacji. Fajne, jak chcesz wkopać jakiemuś japońcowi (co i tak będzie ciężkie) żeby dodatkowo go pchnąć. Ale tylko wtedy.... wychodząc z zakrętu nie będziesz sobie zapodawał nitro, żeby się japa ucieszyła.... Nie będziesz włączał przy każdej okazji, kiedy będziesz chciał depnąć...
Możesz zapytać np. Pompy, ma, chce się pozbyć.... |
DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-18 22:51:54 No niby tak ale Frajda jest jakaś zawsze i za nie dużą Kasę zawsze można to przełożyć do in ej Bryki a na SPOTY Starczy na Bank
|
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2007-12-18 22:57:24
Wojo - Pompa mial i sprzedal na allegro!! nawet rzucil ogloszenie na forum ale jakos nie bylo zwolennikow podtlenku!! a ogolnie to moze i podnosi moc ale zajezdza silnik w momencie!! |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-12-18 22:59:25 Mnie by na coś takiego szkoda było tej kasy, wolałbym zainwestować wygląd, albo jakiś kubeł fotel i porządne szelki żeby większa radocha była na zakrętach, hamulce przełożyć... Montowanie po to żeby było na spoty.... no jak tam chcesz Indywidualna sprawa
A Pompa już sprzedał? Nawet nie wiedziałem.... Jak nie będzie to jakaś hardcorowa instalka, to nie zajedzie silnka, chwilowy przyrost mocy do 20% nie będzie aż tak destrukcyjny jak piszesz |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2007-12-19 01:19:51 To może ja się też wypowiem co do turbiny...
Nie wiem kto sobie "umyślił" brak IC przy turbieniu - to mija się z celem. Poza tym chcąc nie chcąc TRZEBA odprężyć silnik - jak tego nie zrobisz to szlag go trafi zanim zdążysz na hamownię dojechać. Wtryski? Seryjna pojemność 170ccm to nic. W serii przy 130PS działają już niedaleko granicy. Do turbo potrzeba min 260ccm żeby to jakoś grało. Remap to nie taka prosta sprawa jak mamy przepływomierz - koszty min 1000zł. Kolektor z RST? Proszę, możecie wiercić w głowicach - ja swoją szanuję i takowy wyspawam. Więc podsumowując tak na szybko: Kolektor 1000zł Turbo T3 800zł Ecu Master 500zł Strojenie 500zł IC 300zł Wtryski 200sx 300zł BOV 200zł Rurki ? kilkaset Płyta odprężająca + 2 uszczelki 300zł a więc w sumie: ponad 4000zł ! A robocizna? Też coś trzeba liczyć. Tak więc jak chcesz wiecej koni w zetecu to kup inne auto. Chyba że kochasz swojego esa tak jak ja - to turbienie. Ale z głową panowie, z GŁOWĄ! |