Krótkie pytanka dot. czyszczenia krokowca - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
  
 
regulatorem biegu jałowego nazywamy cała cześć (elektronike i obodowe i to co dozuje powietrze) a silnik krokowy jest to nazwa silnika elektrycznego, który precyzyjnie potrafi sie przesuwac (nie wiem czy jasno napisałem)

a tak pozatym to co sie klucic ;> jedni mowia tak drudzy tak.... kolega pytał o czyszczenie a nie o schematy ;>
  
 
Cytat:
2008-04-29 02:51:49, fizz2 pisze:
regulatorem biegu jałowego nazywamy cała cześć (elektronike i obodowe i to co dozuje powietrze) a silnik krokowy jest to nazwa silnika elektrycznego, który precyzyjnie potrafi sie przesuwac (nie wiem czy jasno napisałem) a tak pozatym to co sie klucic ;> jedni mowia tak drudzy tak.... kolega pytał o czyszczenie a nie o schematy ;>

Kto tu się kłóci ? Ktos zapytał czy ma silnik krokowy czy zawór, to napisałem co wiedziałem i jaka jest różnica, a jest. mysle ze temat jest wyczerpany. Paradoksem jest to, ze silnik krokowy jest o wiele bardziej skomplikowany a zarazem o wiele tańszy od zaworu forda
  
 
Hej ,to ja bym się podpią
Mam problem z bardzo wolnym spadaniem obrotów i tak jak tutaj kolega pisał po odpięciu wtyczki od krokowca nie ma żadnej reakcji? Jest sprawa natomiast która mnie irytuje,a chodzi o to że do tej wtyczki krokowca idą tylko dwa przewody :/? a już poniżej przy izolacji widać że jest jeszcze jeden,krótki przedów,który ledwo wystaje z pod izolacji i jest jakby oberwany!W historii tego problemu jeden użytkownik napisał że idą 3 przewody ?! Czy jest ktoś może w stanie podać info skąd te przewody idą? Gdzie go podpiąć,to jakby masa - kolor czarny.Proszę o informację,pozdrawiam
PS Silnik 1,6 16V MKVI

[ wiadomość edytowana przez: SpoczkoMK dnia 2008-05-07 07:39:56 ]
  
 
Cytat:
2008-05-07 07:38:59, SpoczkoMK pisze:
Hej ,to ja bym się podpią Mam problem z bardzo wolnym spadaniem obrotów i tak jak tutaj kolega pisał po odpięciu wtyczki od krokowca nie ma żadnej reakcji? Jest sprawa natomiast która mnie irytuje,a chodzi o to że do tej wtyczki krokowca idą tylko dwa przewody :/? a już poniżej przy izolacji widać że jest jeszcze jeden,krótki przedów,który ledwo wystaje z pod izolacji i jest jakby oberwany!W historii tego problemu jeden użytkownik napisał że idą 3 przewody ?! Czy jest ktoś może w stanie podać info skąd te przewody idą? Gdzie go podpiąć,to jakby masa - kolor czarny.Proszę o informację,pozdrawiam PS Silnik 1,6 16V MKVI [ wiadomość edytowana przez: SpoczkoMK dnia 2008-05-07 07:39:56 ]



Do krokowca np ESCORT 1997 ida tylko dwa przewody!, Gdy odlaczysz krokowca to nie bedzie widac zmiany jesli silnik jest nagrzany. Najczestrza przyczyna zlego dzialania krokowcow i przez to wolnych obrotow na zimnym silniku sa olejiste zanieczyszczenia z odpowietrzenia skrzyni korbowej. Nalezy Krokowca dokladnie wymyc w BENZYNIE ekstrakcyjnej! Nie lubia WD 40, nafty....
  
 
odepniesz krokowca to powinien zgasnac, jak nie ma zadnej różnicy tzn ze jest do wymiany
  
 
Dodam, że krokowiec ma grzybek z miedzi-mosiądzu i często po długim przebiegu już nie trzyma szczelności…
  
 
co do nazwenictwa to w pelni musze sie zgodzic z xplosivem, w fordzie siedzi tylko zaworek, a nie silnik krokowy, a ze obydwa moga spelniac taka sama funkcje (regulacja biegu jalowego) to juz inna sprawa. potocznie urzadzenie sluzace do tego celu (czy to zaworek, czy silnik krokowy) jest nazywane poprostu krokowcem i tyle. tak sie przyjelo i nie ma tu co gadac, na uklad pulsacji powietrza tez kazdy mowi egr i jakos sie nie klucice:p