Pasek klinowy i napinacz - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jeszcze raz wielkie dzieki za opis

Odnosnie jeszcze paska klinowego i napinacza, to sruba jaka jest przy rolce napinacza to 15
  
 
Śruba to będzie 8 na klucz 15 bynajmniej taki powinien być, choć w zamiennikach robią to różnie. Ale powinno być na 15stce
  
 
Harison, wytłumacz proszę po co ten bezpiecznik, bo nie kumam.... Jest już taki w skrzynce bezoieczników.
  
 
no tak, oczywiscie klucz 15, a sruba 8 Napisalem, bo wczesniej ktos pisal ze klucz 17.

Bezpiecznik jest zamiast rezystora, w koncu ten takze ma jakas oprnosc, a jak pojdzie za duzy prad, to pojdzie bezpiecznik a nie dmuchawa
  
 
Cytat:
jak pojdzie za duzy prad, to pojdzie bezpiecznik a nie dmuchawa

Tę funkcję spełnia febryczny bezpiecznik w skrzynce. Można ominąć rezystor na silniku przez skrosowanie kabelkiem kostki z wiązki elektrycznej podłączenia dmuchawy(5pinów) z kabeklami silniczka (2piny). Otrzymasz wtedy tylko bieg bezpośredni dmuchawy.
  
 
czyli bede mial tylko najszybszy bieg?
Metoda harisona da raczej lepszy efekt
  
 
Chlopaki wrzuccie ten patent do porad bo sie przyda na bnk
to niestety jest bolaczka Omeg A
  
 
Masz racje w skrzynce już jest bezpiecznik, ale tutaj zastosuj mniejszy a dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Można pewnie dokupić taki rezystorek w sklepie elektronicznym, lecz jaka cena nie wiem. Co do zdjęć i porad to wysłałem zdjęcia do fatboya więc on niech wstawi ja nie mam drygu do takich spraw , wolę silniki i temu podobne
  
 
Dzis wymieniałem pasek, ale w wersji z klima. Krótko mówiąc przejebana robota bez zdejmowania wentylatora, ale udało się, sztywny drucik i poszło
Natomiast martwi mnie inna rzecz, po wymianie jest jeszcze gorzej niz przed i wyglada na to, ze napinacz slabo napina
Czy to normalne, ze ciagnac za pasek, jestem w stanie przesuwac napinaczem? Jesli nie, to jest jakas regulacja czy pozostalo mi szukac napinacz?
  
 
zasadniczo to napinacz da sie ugiac cignac za pasek, kwestia jakiej sily do tego uzywasz, naginajac go standardowej dlugosci plaska pietnastka raczej klucz powinien sie wbijac w reke, ze tak powiem.
Pamietaj ze sa trzy dlugosci paska do wersji z klima. Napisz co sie tam dzieje
  
 
Nie uzywam duzej sily by go odgiac, mam zapasowy napinacz, podmienie i zobacze. Jeszcze zajrze do drugiej trójki i porównam siłę
Przy zakładaniu paska uzywam pół metrowego klucza, wiec lekko szlo odciagniecie napinacza

Kurka faktycznie sa 3 dlugosci od 2230 do 2270mm

Opel numer katalogowy: 18 54 708 21.36 x 2230mm
C30SE do 1.024.729
Opel numer katalogowy: 18 54 713 21.36 x 2270mm
C30SE od 1024730
Opel numer katalogowy: 18 54 714 21.36 x 2260mm
C30SE od 1024730

tylko co to jest za numer 1.024.729 ? silnika? gdzie on jest nabity?

Jak przylozylem stary pasek do nowego, to nowy wydawal sie ciutke krotszy, wiec sadzilem, ze to kwestia wyciagniecia starego. Swoja droga nawet jesli mam zly, za dlugi, to czy napinacz nie powinien zniwelowac roznicy? Mam opakowanie, to jeszcze sprawdze jaka dlugosc mi dali.

co sie dzieje? pasek sie slizga, jak dodam gazu i puszcze to jest pisk wnieboglosy.


[ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2014-03-14 19:35:35 ]
  
 
Rolka napinacza stoi czy podskakuje,
Zeby wykluczyc napinacz mozesz tym polmetrowym kluczem delikatnie pomoc napinaczowi naciagnoc pasek na odpalonym silniku. tylko takie akcje sa dla odwazych szczegolnie jak wiskoze masz przykrecona
  
 
rolka jest w porzadku, napinacz jednak tez wyglada na dobry, porownalem w drugiej Omie i sila jest podobna. Za to pasek kupilem najdluzszy, a pewnie mam ten mniejszy. Zupełnie nie zwrocilem uwagi, ze sa 3 dlugosci, a jak gosciowi podawalem, ze jest klima, to powiedzial, ze pasuje, nic nie mowil o dlugosciach
  
 
no i mam 2260, jak ktos potrzebuje 2270, to mam nowiutki, tylko raz zalozony
Co dziwniejsze, po zalozeniu starego nic nie piszczy