Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
seb_j Sympatyk FEFK escort Bytom | 2008-01-04 21:22:00 Witam wszystkich zaraz ktoś napisze, że problem opisywane setki razy ale ja przejrzałem archiwum i nic, ale od początku. Jak wszyscy wiedzą problem zaczyna się gdy jest zima. Odpalam autka obroty wskakują na 1300-1400 i niby wszystko jest ok ale mija kilkanaście sekund i obroty spadną na 1100-1000 obrotów niby nie tragedia ale po jakieś 1 min autko zgaśnie ( no chyba że jakę to na pierwszym skrzyżowaniu coś nie zawsze niewiedzy przejadę 2 lub trzy) Wymieniłem już czujnik temp do komputera, czujnik zasysanego powietrza i nic dalej to samo. Teraz padło na czujnik odpowietrzenia skrzynki korbowej wyciągnąłem zatkałem i to samo (jak spróbowałem jechać to obroty obroty falowały a i tak zgasł) Chciałem go jednak wymienić bo jak go wyciągnąłem to w środku coś lata i powietrze zasysa w obie strony ale po rozmowach ze Sławkiem okazało się że nowy też tak działa. Problem mnie zaczyna irytował bo jak autko zgaśnie to trzeba chwile (20-40 sek ) poczekać zanim znowu odpali bo nie chce załapać. Silniczek to 1.6 16v świece i kable (motocraft) mają rok i 15 tys przejechane autko posiada gaz II generacji i jak jadę zimny to brakuje mu moc tak jakby nie było ssania włączonego lub dostała za dużo paliwa i nie umiał go wypalić. Jak ma ktoś jakiś jeszcze pomysł to pisać, potem zostanie mi podłączyć go do komputera ale wtedy będę musiał zostawić go na noc a to mi nie jest na rękę. |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-01-04 21:39:54 lepiej kompresje zmierz, bo cos mi sie wydaje, ze masz problem z cisnieniem oleju w silniku..... |
seb_j Sympatyk FEFK escort Bytom | 2008-01-05 12:23:39 Byłem dzisiaj u jednego mechanika od fordów powiedział, że małe prawdopodobieństwo żeby to była zła kompresja dodał że zrobi to kwota zaczyna sie od 350 zł ale nie chce powiedzieć co będzie robił bo sam to sobie zrobię wspomniał tylko coś o elektronice i że nawet kompa nie będzie podpinał bo wie gdzie szukać. Poza tym nikt mi nie chciał sprawdzić na miejscu kompresji jeszcze w tygodniu podjadę do innego kolesia co się zajmuje Fordami ten jest bardziej wylewny i sprawia wrażenie bardziej kompetentnego bo tamten jest przemądrzały i jak ostatnio ciekło mi z włącznika cofania to mi tak go uszczelnił jakimś klejem, że cały czas wsteczny działał |
seb_j Sympatyk FEFK escort Bytom | 2008-01-08 21:04:00 Byłem dzisiaj u mechanika podłączył kompa i wyskoczył błąd "system pulsacji powietrza". Jeszcze muszę go zostawić na noc bo pokazywał odczyt z czujnika zasysania powietrza +18 mimo ze autko stygło 6 godzin a na dworze było ledwie 5 stopni, ale gościu nie był do końca pewien czy przypadkiem nie ostygnął do końca kolektor dolotowy (mam aluminiowy) trochę to dziwne go czujnik jest nowy. Czy ktoś wie gdzie szukać rozwiązania tego problemu bo koleś wspominał coś o lewem powietrzu i rozszczelnieniu. Gdzie i co mogę sobie sam sprawdził. Bo mechanik powiedział, że to proces czasochłonny i na pewno mnie skazuje mnie jak za zboże. |
DamianosL Escort mkVII 1.6 Ghia Legnica | 2008-01-08 23:34:36 a moze przyjrzyj sie zaworkowi odpowietrzania skrzyni korbowej.. |
porter Sympatyk FEFK Escort 1.6 16v MK VI ... Opole | 2008-01-11 22:40:41 i temat umarł? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-01-11 22:51:39
jakispalant ze ci nie powiedział |