[czyczu] Morette i nowy właściciel.... Happy End ? - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
JBL GTO 755.6





Co do tylnych głośników to jeszcze nie jestem ich pewien na 100%, jedni mówią że będą pasować inni nie. Z samą jednostką sterującą (radiem) też mam dylemat bo nie wiem co wybrać
Ale póki co tym się zbytnio nie przejmuję bo i tak na to nie mam kasy W pierwszej kolejności zawitają napewno głośniki w przednich drzwiach oraz skrzynia no i oczywiście wygłuszenie drzwi matami - resztą będę się martwił potem

[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2008-02-27 00:37:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2008-02-27 00:40:50 ]
  
 
Mój felunek



Do tego buciki:
Przód - BARUM 185/60 R14
Tył - MICHELIN 185/60 R14

Narazie brudne, ale jak je umyję i zapodam na auto to dodam nowe foty

W przyszłym roku (wiosną) będę ja na 100% sprzedawał (choć nie kryję że zrobiłbym to już teraz, niestety brak kasy) i kupię jakieś ładne 16" - nowe bądź używane - zobaczymy co będzie ciekawego
  
 
Z okazji że zbliżają się moje urodziny postanowiłem sprawić sobie parę prezentów, wypad do Rzeszowa i radyjko zakupione

A wczoraj po pracy w okazyjnej cenie wypatrzyłem zawias Weitec'a KLIK

Jeszcze tylko okablowanie, 2 głośniczki, skrzynka, kondensator i będzie prawdziwe CAR AUDIO
  
 
Radyjko wielce ciekawe Ale alufelgi już nie zabardzo:/ Gdyby miały chociaz jeden cal więcej - a i wzór tych felg też nie powala:/
Ale działaj działaj... Powodzenia
  
 
Springi dzisiaj dojechały



Mam nadzieję że za tydzień będą już na aucie
  
 
Tak przebiegały prace nad zawieszeniem (narazie tylko tył)





Wielkie podziękowania dla Remika za pomoc telefoniczną
Choć na zdjęciu widać że sprężyny są jednakowej długości Weitec jest bardziej miękki co sprawiło że autko poszło z jakieś 30-35mm na glebe - żeby wyciągnąć podnośnik musiałem podnosić auto za nadkole

Niestety zawsze coś mnie musi zmartwić - w tym przypadku podłużnice



Przodem zajmę się pewnie dopiero po świętach - z braku czasu a nie że mi się nie chce
  
 
jak wczoraj napisales tak zrobiles. powoli a do przodu
  
 
to sa fotki po obnizeniu to co ty masz za lewarek ze nie mogles go wyciagnac z pod tego...:] chyba od ciagnika
a niestety wg mnie dalej stoi wysoko... ale albo komfort albo prezencja:] widac ze stawiasz na to pierwsze
  
 
Cytat:
2008-03-18 17:23:36, s_damian pisze:
powoli a do przodu


Powienieneś napisać "powoli i stanowczo do przodu"
Trzeba coś robić bo sezon letni się zbliża, a wtedy nie będzie czasu na grzebanie w aucie tylko kombinowanie jak tu pójść na jakąś bibke czy pojechać nad zalew soliński itp.

Co do gleby:
Te springi obniżają -60/-40 przy autkach >1,6
Przy moim 1.3 ma być -35/-35 i tak poszło z tego co zauważyłem
Jak zmienię koła to efekt powinien być bardziej widoczny bo teraz to stoi na "13
Co do lewarka:
Podnośnik hydrauliczny 2T

[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2008-03-18 17:35:01 ]
  
 
Z tego co mi wiadomo to ten model obniża -40/-40.
I o ile dokonałeś pomiaru przed i po (a proponuje zmierzyć od błotnika do ziemi oraz dla pewności od środka koła do błotnika) i wyszło ci -35/-35 w stosunku do zawieszenia które było wcześniej to naprawdę dobry wynik. Jest nikła szansa że zwłaszcza przód jeszcze troszkę usiądzie jak zrobisz kilka kilometrów. Tyle że escorta optycznie przy tak niewielkim obniżeniu ciężko zglebić. To wina głęboko wciętych błotników oraz mocno podciętych zderzaków względem linii progu.

Swoją droga powiem ci że na seryjnym zawiasie rs-a tez miałbyś mniej więcej takie obniżenie jak na tych spręzynach a auto do tego było by znacznie twardsze. No może tylko przód nie usiadłby tak bardzo za sprawą lżejszego silnika.

Na przyszłość proponuje gwint
  
 
Dzisiaj przyszła pora na przednie springi - niestety nie skończone ale kilka fotosów jest



Bynajmniej widać że springi krótsze - jutro zobaczymy jaki będzie tego efekt
  
 
Przednie springi zmienione.
No i efekt mizerny Mam nadzieję że jeszcze troszkę pójdzie na glebę po paru kilometrach, jak się wszystko ułoży

Przed:

Po:



Z tego co mi miarka pokazała usiadł 1.5-2cm z przodu. Do tego wszystkiego nie obaszło się bez problemów Wymieniłem śrubę sworznia wahacza (przez moją głupotę/niewiedzę uszkodziłem gwint) oraz łącznik stabilizatora (skorodowany gwint poprostu się zerwał). Co teraz w planach? Sam już nie wiem, a raczej kasy brak Chyba powoli będę kończył Car audio i odkładał na lakiernika
  
 
Myślę, że przy cięższym silniku siadłoby to równo... Na Twoim miejscu szukałbym mocniejszej gleby na przód, albo dał oryginalne springi na tył i ttedy będzie to jakoś wyglądało.
  
 
ja u siebie wkrotce tez wrzucam weitec tylko z tego co napisane -40/40 do 1,8 to porownamy jak bedzie u mnie
  
 
Cytat:
2008-03-27 18:46:30, Jacekm_ pisze:
albo dał oryginalne springi na tył i wtedy będzie to jakoś wyglądało.


I będę miał klina ? Nie dzięki, wystarczy że wszystkie BMW w mieście tak śmigają Zobaczymy jak to będzie wyglądać po zmianie kół, bo ostatnio widziałem w miarę ładne Borbety "16 i z tego co rozmiawiałem z gościem jest możliwość wymiany za moje "14 plus dopłata - tylko jeszcze nie wiem ile bo moich nie widział - jak do 200zł to się będę zastanawiał. Jak się pytałem ile za nie chce to mówił że 800zł - na moje oko trochę dużo bo za 900zł mam idealne a jego są troszkę podrapane.
  
 
No na razie to masz odwrotnego klina. Zresztą mógłbyś zrobić normalne zdjęcie na płaskiej nawierzchni.
  
 
kurde faktycznie jest wysoko a jakie miałeś sprężynki
  
 
Cytat:
2008-03-27 19:06:59, bobo_ssj pisze:
kurde faktycznie jest wysoko a jakie miałeś sprężynki


-40/-40 przy moim silniku Może amory trzymają ?
  
 
Cytat:
2008-03-27 19:11:29, czyczu pisze:
-40/-40 przy moim silniku Może amory trzymają ?


po pierwsze to 35/35 przy silniku 1.3. przy 1.6 i 1.8 16v są jako 40/35
po drugie takie obinżenie to praktycznie nic i tego po prostu nie widać. a ze auto nie było na nowych sprezynach i amortyzatorach i wszystkim innym tak jak wyjechało z fabryki wczesniej to teraz usiadło od poprzedniego połozenia raptem 2 cm.. dlatego zawsze powtzarzam ze glebowanie escorta zaczyna sie od -60 bo to zaczyna być jakoś widać.
  
 
Cytat:
2008-03-27 19:20:57, VinCe pisze:
.. dlatego zawsze powtzarzam ze glebowanie escorta zaczyna sie od -60 bo to zaczyna być jakoś widać.




-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'