Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bartektry Niepołomice | 2008-01-15 11:52:20 mam to samo i wiem od mechanika że to wina właśnie jakichś regulatorów jedynie do nabycia w serwisie |
arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2008-01-15 12:05:36
moga miec wytarte rowki na "półksięzycu" i wtedy nie bedzie działac chyba normalnie. Po coś w koncu sa i jak sie skończa to jest chyba gorzej co nie? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-01-15 12:10:07 Samoregulatory, ale można je najpierw wymoczyć w ropce np. wypucować i jak nowe. Bardziej obstawiałbym zapowietrzony układ. Przepompuj przez niego ze dwie pojemności płynu hamulcowego. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-15 12:11:53
ok, ale jak stwiedzić, że się skończyły? U mnie są skorodowane niesamowicie, ale rowki są w miarę w porządku (trudno mi porównać, bo nie mam nówek)... A może ktoś wie, na jakiej zasadzie działają samoregulatory i do czego dokładnie służą? Oglądałem je ostatnio, ale trochę się śpieszyłęm, by złożyć bęben... |
Neon190 Escort WaRsZaWkA | 2008-01-15 14:20:44 Dobra spróbuje to pomoczyć w terpentynie czy tam w czyms takim zobaczymy co z tego bedzie a mieliścuie taki przypadek z recznym ze jest tam taka srubka jakby do regulacji i ona mi sie ani nie wykreca ani nie wkreca co z tym moze byc |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-15 14:28:06 Mam sprawne (hamulce mialem ok) za ok 50zl |
mmmmat combi slaskie | 2008-01-15 14:29:38 z tego co wiem to samoregulatory tycza sie do recznego tylko
wiec jak nie masz recznego to one ale jak nie masz noznego to raczej co innego samoregulator jest po to by zmniejszala sie przerwa pomiedzy okladzina a bebnem a miare scierania ogładzin by zawsze mialy rowną przerwe ze sa zardzewiale to nic nie szkodzi musi chodzic ta zapadka i musza byc w miare glebokie rowki zeby reczny po zaciagnieciu nie cofal ich to wszystko |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-15 14:36:59 Samoregulator jest wazny przy zasadniczym hamulcu nie tylko recznym |
mmmmat combi slaskie | 2008-01-15 14:42:59 czyli tyczy sie tez cyliderka ogolnie odpowiedzialny za przerwe tak jak pisalem |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-15 15:00:08 a skąd samoregulator "wie", jaka jest szczelina? |
Neon190 Escort WaRsZaWkA | 2008-01-15 15:22:51 Tak tylko wymieniałem BĘBEN SZCZEKI I CYLINDERKI i co dalej w takim razie |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-15 15:50:05 zostały Ci jeszcze samoregulatory, zestaw mocujący i obudowa bębna oraz ręczny...
a tak serio, to też mam podobne dylematy... |
mmmmat combi slaskie | 2008-01-15 15:55:20 system komputerowy mu pomaga obliczyc algorytmy hehe
zasada jest taka jak jest nacisk na samoregulator on idzie do czasu poki nie ma oporu okladzina nie dotknie bebna i wtedy przeskakuja zabki a jak odpuscisz hamulec to pozostaje na ostatnim zabku i tak sie reguluje wlasnie ta szczelina [ wiadomość edytowana przez: mmmmat dnia 2008-01-15 15:59:00 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-15 16:02:30
ok. dzięki |
jaroz Ford Scorpio Executive Poznań | 2008-01-15 16:18:06
Dokładnie tak i samoregulatory są istotne i dla hamulca zasadniczego i ręcznego (awaryjnego). Pozdro |