Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2013-02-11 16:04:59 odgrzał kotleta bo nie chciał zakładać nowego tematu.
W tego typu konstrukcjach, których jest mało, zawsze lepiej remontować niż szukać używki. Chyba że kupujesz silnik który jeszcze siedzi w aucie. |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-02-11 16:13:50 tak poczytałem z ciekawości czystej i widzę że ktoś kiedyś napisał że szklanki za 50zł/szt ciężko znaleźć
a ja wiedzę że od ręki mam za trochę mniej nawet co nie zmienia faktu że 16 ich potrzeba |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2013-02-11 16:25:23
5 lat temu ceny byly inne. moze nie z wlasnego doswiadczenia ( bo ja w swoim robie pozadny przeglad, a w sumie z serduchem wszystko bylo/jest ok ), ale jezeli chcesz go miec na dlugie lata to lepiej zrobic swoj, niz pozbawiac kolejnego RS'a zycia i za jakis czas byc moze znowu odgrzewac temat. [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2013-02-11 16:48:12 ] |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-02-11 16:37:33 Włacha
zgadzam się w pełni z Przemkiem zrobisz kapitalkę swojego to będziesz wiedział na czym stoisz nie wiadomo czy silnik który kupisz pojeździ Ci sprawnie 10 lat czy zacznie się sypać po pół roku |
sisiek11 Sympatyk FEFK Ford Escort Jelenia Góra | 2013-02-11 17:19:15 Moim zdabiem lepiej remont zrobic ja juz mam nauczke bo probasie mojego ojca pierwszy silnik pojezdzil pol roku po kupnie auta wymiana silnika i pojezdzil tylko rok w sie wkurzyl i zrobil remont i jest pewny na czym jezdzi i wie co bylo robione a jak sie kupi drugi piec nie wiadomo w jakim stanie jest |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2013-02-11 19:05:47 tego ci nikt nie powie. zalezy jaki stan czesci i co bedziesz musial wymienic/regenerowac.
wiele czesci do RS'a jest juz nie do kupienia, a wiele kosztuje kosmiczne pieniadze. wiele tez mozesz bez obaw zregenerowac. |
Chromy Sympatyk FEFK Cab MK5 RS2000,MK7 R ... Wrocław | 2013-02-11 19:27:11
Tłoków w zasadzie się nie wymienia. Jeśli blok jest OK (gładzie cylindrów) to tylko licz: pierścienie (150-200zł) panewki (też jakoś 200zł) zrób całą głowicę (uszczelniacze, sprawdzenie/wymiana zaworów, prowadnice i ogólnie szczelność) - koszt roboty głowicy w pełni to około 1000zł czasem mniej czasem więcej (jak ktoś Ci robi głowicę za 150 czy 200zł to w zasadzie nie wiele tam zrobi) warto wymienić kompletny rozrząd (łacznie z prowadnicami łańcucha (z 400-500zł) i hydraulkicznym napinaczem (ok150zł) oraz WSZYSTKIE uszczelnienia na nowe (max 200zł- 250zł) Jesli Ci klepią zawory to musisz wymienić poppychacze hydrauliczne które też kosztują z jakieś 500-700zł za komplet 16 sztuk. Wałki się raczej nie zużywają ale kto wie jak mogą wyglądać. Co do cen mogę się trochę mylić ale mniej więcej podgląd jest. Mnie z robotą mechanika (znajomego) taki remont kosztował około 3000zł bez wymiany popychaczy. ale masz pełną szczelność silnika na kolejnych kilkanaście lat. w 20-letnim silniku wątpię żeby nie było wycieków i przedmuchów a co za tym idzie, żeby trzymał się blisko serii. Drogo ale tu jest pewniak. Ewentualnie jak znajdziesz silnik na aucie to jest szansa sprawdzić że jeszcze nie ma przedmuchów a najwyżej drobne wycieki. Ja w swoim życiu miałem łącznie w rekach 3 RSy i tylko jeden (mk7) nie miał żadnych przedmuchów i do dnia dzisiejszego nie potrzebny mu żaden remont. |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2013-02-11 19:49:02 ja za sam remont glowicy dalem 3tys. wszystko nowe. reszta cen, ktore podal Chromy mniej wiecej sie zgadza (zalezy od sklepu). warto tez sprawdzic lozyska na rolkach. pompe wody, wspomy ( ona z regoly nie pada, ale po wymianie napinacza lubi ja scisnac tak, ze moze swoje dostac ). |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2013-02-12 06:16:41 3 tysie za robienie glowicy? faaaaaak.
szczelnosc, docieranie gniazd i zaworow, wymiana uszczelniaczy + uszczelniacze no i planowanie - 100pln. pewne i dobrze zrobione. ...oczywiscie po znajomosci |