Kolektor dolotowy z 1.4 efi8V do silnika 1.6 efi8V???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy będzie pasował kolektor dolotowy od silnika 1.4 efi 8V do silnika 1.6 efi 8V i na odwrót?Czy jest taka możliwość zamiany?

Pozdr

MM

[ wiadomość edytowana przez: malymis81 dnia 2008-01-28 20:27:59 ]
  
 
Witam
Powinien pasować jeżeli chodzi o mocowanie do głowicy a jeśli chodzi o mocowanie dwurórki to już nie mam takiej 100%-wej pewności choć wszystko wskazuje na to że powinno byc to samo-XR3i miało trochę inaczej połączone wyloty z kolejnych cylindrów ale wymiary mocowań raczej bedą te same.
Pozdrawiam
  
 
przejrzyj sobie taki temacik http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4064
  
 
No ok ,ale ja mam przypadek dwóch efi 8V na wtrysku,a tam jest opisany przypadek mono kontra wielo-wtrysk ,a mam taki problem czy jest możliwość zastosowania kolektora z 1.4efi 8V pełny wtrysk ten nowszy silnik do silnika 1.6 efi 8V z jedym wałkiem .Bo chyba tak mam ale musze mieć pewność a nie mam jak sprawdzić(nie wiem jak??) jaka jest pojemność silnika a w rejstracji jest 1.6l a po wygladzie jest 1.4i efi patrząc na kolektor i przepustnice,tak samo wyglada cała chłodnica też jest od 1.6 l....

Pozdr
  
 
1,4 i 1,6 CVH wygladaja tak samo zewnetrznie...
  
 
Cytat:
2008-01-29 10:55:08, malymis81 pisze:
No ok ,ale ja mam przypadek dwóch efi 8V na wtrysku,a tam jest opisany przypadek mono kontra wielo-wtrysk ,a mam taki problem czy jest możliwość zastosowania kolektora z 1.4efi 8V pełny wtrysk ten nowszy silnik do silnika 1.6 efi 8V z jedym wałkiem .Bo chyba tak mam ale musze mieć pewność a nie mam jak sprawdzić(nie wiem jak??) jaka jest pojemność silnika a w rejstracji jest 1.6l a po wygladzie jest 1.4i efi patrząc na kolektor i przepustnice,tak samo wyglada cała chłodnica też jest od 1.6 l.... Pozdr


spróbuj zapytać Slawasa1, może ma możliwość sprawdzenia po numerach, czy to te same części. Wg mego oka, to CVH miały ten sam kolektor, ale pewien nie jestem.
  
 
Tak wygląda 1.6 efi 8V i jego kolektor dolotowy:

http://www.allegro.pl/item300355417_silnik_ford_escort_1_6_8v_najtaniej_super_stan.html

a tak wygląda 1.4 efi 8V:

http://www.allegro.pl/item302653536__ford_escort_fiesta_1_4_efi_.html

różnią się teoretycznie tylko tym kolektorem bo budowa jest taka sama.

Co wy na to?

  
 
up
  
 
To jest to samo z tym że na tym twoim zapodanym 1.4 masz osłone termiczną kolektora i dlatego widzisz różnicę bo pod spodem bedzie to na bank to samo.
Pozdrawiam
  
 
Chodzi o kolektor dolotowy!!!! a nie wylotowy....