Jakie silniki pasują do escorta mk4 1.3c 5d

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ten co mam to się niedługo rozleci pomocy jestem nowy i potrzebuje rady

[ wiadomość edytowana przez: kaskader1991 dnia 2008-02-14 23:30:46 1989

[ wiadomość edytowana przez: kaskader1991 dnia 2008-02-14 23:31:46 ]
  
 
Napisz dokładnie oco chodzi co si sie rozleci itd. ;-p
  
 
  
 
ma 60 tyś zaczął brać olej zawory klekoczą jest na gaźniku 1.3 c wrzucę jakieś foty trudnymi powiedzieć

[ wiadomość edytowana przez: kaskader1991 dnia 2008-02-14 23:53:06 ]
  
 
był jeżdżony przez starszą osobę był zamulony jak nie wiem co teraz go przegoniłem nawet się zbiera tylko ciągle trzeba dolewać olej

[ wiadomość edytowana przez: kaskader1991 dnia 2008-02-14 23:58:10 ]
  
 
Zawory to trzeba ustawic jak klekocza, a olej to juz raczej remoncik. A taka przekladka to nie wiem czy Ci sie oplaca. Nie lepiej kupic cos nowszego za ta kwote co bys wlozyl w przekladke silnika?
  
 
do samochodu mam sentyment blacha w idealnym stanie zawieszenie do poprawy chamulce rzyleta a silnik to troche złom
a może zamienić na escorta mk4 xr3i cabrio a były cabrio mk4 cosworth?
  
 
Cytat:
2008-02-15 00:10:15, kaskader1991 pisze:
do samochodu mam sentyment blacha w idealnym stanie zawieszenie do poprawy chamulce rzyleta a silnik to troche złom a może zamienić na escorta mk4 xr3i cabrio a były cabrio mk4 cosworth?

Nie cabrio MkIV cabrio nie bylo, cosworthy byly tylko w jedynym slusznym nadowziu(MKV) i nie byly cabrio, a zmiana to zalezy wszystko ile chcesz na to kasy przeznaczyc
  
 
no max to około 2 tyś więcej nie chce żeby był wmiare szybki i zadużo nie palił
  
 
za niewiele mniej to zmienia ci silnik z wiazka i zostanie ci na filtry oleje, ale niekoniecznie juz na uszczelki
z takimi funduszami to sobie odpusc, bo utopisz i auta wogole nie bedziesz mial...
sprobuj pare groszy zainwestowac w tego --> zmien popychacze (bo to one klepia, koszt do 250zl) zmien olej filtr powietrza i paliwa przewody swiece...
gorzej byc nie moze, a powinno byc lepiej
za reszte kasy szukaj jakiegos rozbitka xr3 w jakiejkolwiek budzie (silnik i cala reszta taka sama) kup takiego postaw na podworku i rozkrecaj powoli na boku odkladajac kase na jego remont
dopiero wtedy znajdz zaklad i niech ci silnik zmieniaja
oczywiscie jak do tego momentu sie nie zniechecisz...
  
 
dzięki postaram się trochę kasy więcej skombinować ale czy a warto xr3i mk4 cabrio czy nie , a jaki silnik najlepszy do mk4 ? szkoda że musze jeszcze poczekać bo ten co mam jest fajny tylko z tuningu nici

[ wiadomość edytowana przez: kaskader1991 dnia 2008-02-15 00:37:34 ]
  
 
ale napisz jakie masz dokladnie auto czy kabrio czy nie bo juz sam nie wiem...
jak cos to w ciagu miesiaca bede mial full rarytas kabrio do sprzedania, ale musialbys pozyczyc troche $
zalezy co chcesz osiagnac
zdrowe xr3 tez sie swobodnie odpycha i okolice 10s do setki nie sa takie zle jak na stare auto
mozesz wsadzis do siebie nawet 1.9TDI z VAGa, ale czy to ma sens...
rozsadnym rozwiazaniem bedzie wlasnie 1.6 xr3 (a jakbys dorwal efi to byloby jeszcze lepiej), wszystko pasuje nic nie dorabiasz tylko przeciagasz cala elektryke i odpalasz
do tego jak sobie jakiegos "nadgryzionego" zebem czasu kupisz to mnostwo czesci i do twojego i na handel wiec cos sie tam zawsze zwroci
mozesz go tez roche odswiezyc i opchnac, a za ok 2700 kupujesz od kolegi MARU z forum czerwone mkIV kabrio z xr3 pod maska w super stanie (na pewno wizualnym bo widzialem na allegro)
zdecydowanie przy obecnej zasobnosci portfela radzilbym poprzestac na 1.3, a tylko delikatnie go zreanimowac, a noz mu pomoze
  
 
Najlepiej uzupełnić profil a nie za każdym razem pisać co i jak
  
 
ja mam mk4 1.3c 5d a chce zamienić lub podrasować to a co mowiecie na te bryki http://moto.allegro.pl/item313031858_wiosna_za_pasem_super_escort_cabrio_z_nowym_dachem.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4369158

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4431577

http://moto.allegro.pl/item310204563_ford_escort_cabrio_1_4.html
który leprzy ?
  
 
troche szrotow wyciagnales na forum publiczne ale ok...
pierwszego bym kijem nie ruszyl i tobie nie radze
choc dobrze zaczynasz, bo w kabrio najdrozszy dach i ten powinien byc w super stanie inaczej wydatek podwajajacy koszt zakupu...
blacha ogolnie w kabrio wydaje mi sie byc lepsza jak w hatchbackach, bo tak wynika z moich obserwacji
ale wiem, ze Polak potrafi i na pewno sa przerdzewiale "rodzynki"
musisz cierpliwie szukac na allegro i dzwonic od razu jak cos ciekawego bedzie, bo okazje sie zdarzaja, ale szybko tez znikaja...
k l i k
ten sie sprzedaje baaaaaaaardzo dlugo, ale nie wiem czemu
moze cos z silnikiem nie halo choc blacharsko wydaje sie byc wzorowy
k l i k
ten mi sie podoba (poza srodkiem) i widac ze zadbany, a jakby sprzedal bez felg i cos spuscil to mysle ze warto
ogolnie powodzenia w szukaniu
  
 
dzięki postaram się szukać i zbierać kase bo ta chyba najważniejsza apotem jak kupie to ukaże go w klubie
to jusz wiem co szukać i naco zwrócić uwage z gury dzięki
  
 
a staruszkie troche wolniej może zostawie na części
a silnik dopuki się nie rozleci będe mykał
  
 
Lepiej się wstrzymać i kupić coś co będzie droższe o 1,5 tysiąca, a zaoszczędzisz wydatków na kilka nawet tysięcy później. Bandziorno wstawił ciekawe linki (temu drugiemu ktoś straszne ziazi zrobił z deską, no ale trudno).

Czasem może być warto kupić auto z padniętym silnikiem, ale z blachą w dobrym stanie, bo taniej wyjdzie robota. Ale blacha w tych autach jest jaka jest i znaleźć zdrową ciężko...

Ale nie napalaj się na auta za 1,5 tysiąca. Żaden właściciel który wie że sprzedaje auto w niezłym stanie nie wystawi takiej ceny, chyba że ma faktycznie patową sytuację życiową, ale to następna rzadkość.

Zakup auta to cierpliwość i cierpliwość.

A jeśli chodzi o tuning i swapy w autach w tym wieku - swap owszem, jak masz auto od dłuższego czasu, wsadziłeś serce w przeróbki i kasę w naprawy, jesteś go pewien.

Tuning, jak wyżej tylko jak powyższe wsadziłeś też w silnik i masz chociaż zbliżony do serii.

Jeszcze krótka lekcja historii:
Cosworth to tylko buda zamknięta mkV. Starsze to Sierry. I nie radzę się w to pakować, jak już się zapytałeś, bo to jest mega skarbonka pieniędzy nawet dla w miarę zamożnych ludzi. O ile w ogóle miałoby dojść do zakupu, za bagatela, jakieś 15 tys. € za auto we w miarę dobrym stanie