Czy uszkodzenie przepływki jest sygnalizowane na desce ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czołem,
Dziś wymieniałem kolektor ssący i przy okazji sprawdziłem filtr powietrza i nne bzdety. Po skończonej robocie przejechałem się po osiedlu - auto szło jak muł pancerny. Wpadłem w panikę że coś spaprałem przy kolektorze i że znów muszę go wyjąć a to kupa roboty, i wtedy dostrzegłem wiszącą luzem złączkę od przepływki.
Kiedy tak jeździłem bez niej nic na blacie się nie zapaliło - pytanie - czy powinno ?
Oprócz tego wymieniłem kiedyś klocki przednie i nie założyłem czujników. Pozostawiłem kabelek podwiązany gdzieś tam - też zero alarmu. Czy to oznacza że mam zwalony komp ? Oczywiście tech-a podpinałem i nic złego nie pokazał.
Pozdrawiam
Piotr
  
 
Cytat:
Kiedy tak jeździłem bez niej nic na blacie się nie zapaliło - pytanie - czy powinno ?

tak, powinno . Zapala się po włączeniu zapłonu?
Cytat:
Oprócz tego wymieniłem kiedyś klocki przednie i nie założyłem czujników. Pozostawiłem kabelek podwiązany gdzieś tam - też zero alarmu. Czy to oznacza że mam zwalony komp ? Oczywiście tech-a podpinałem i nic złego nie pokazał.

Cosik masz nie tak, powinien być komunikat w mid/lampka w tid
  
 
Cytat:
2008-02-13 17:28:31, omegolotC30NE pisze:
Cosik masz nie tak, powinien być komunikat w mid/lampka w tid



Gaz ?

albo żarówka/podświetlnie chceka padło.
  
 
Zarówka checka na mid może teoretycznie paść, ale co z komunikatem bremslage????
  
 
a jakie to auto bo jakoś nie widać...
przepływka jest sygnalizowana zapaleniem się "check engine" a hamulce to komunikat na komputerze i lampka "check"...

tak jest oczywiście w B...

wyjmij żarówkę z tyłu np. od świateł mijania i zobacz czy komp zasygnalizuje awarię. Jeśli nie to .... dziiiiiwne....
  
 
Moje auto to 2.5 TDI z 2002 ( z Gniezna ) -
Słowem coś jest nie-halo - padłe żarówki sygnalizuje, po włączeniu stacyjki lamka z siniczkiem jest i po chwili gaśnie, komp pokazuje ostrzeżenia o lodzie, krytycznej ilości paliwa itp.
Jak podpinali mi techa w ASO to rzekli że chyba mam jakiś czip
Pozdrawiam
Piotr
  
 
Cytat:
2008-02-13 17:59:38, p123 pisze:
Moje auto to 2.5 TDI z 2002 ( z Gniezna ) - Słowem coś jest nie-halo - padłe żarówki sygnalizuje, po włączeniu stacyjki lamka z siniczkiem jest i po chwili gaśnie, komp pokazuje ostrzeżenia o lodzie, krytycznej ilości paliwa itp. Jak podpinali mi techa w ASO to rzekli że chyba mam jakiś czip Pozdrawiam Piotr



Może kluczowe jest to "z Gniezna" ? :]
Skąd taki daleko idący wniosek apropos chipa? Nie mogli się dogadać z kompem ?
  
 
sterownik silnika odpowiada za włączenie lampki check, a za "lampkę" zużycia klocków h-ca moduł Check Control
  
 
Cytat:
2008-02-13 18:01:51, jorgi pisze:
Może kluczowe jest to "z Gniezna" ? :] Skąd taki daleko idący wniosek apropos chipa? Nie mogli się dogadać z kompem ?



Po tym jak stwierdziłem, że nie działa sterowanie radia z kierownicy, że nie sygnalizuje braku klocków oraz po sugestii mechanika od wtrysków który miał kłopoty z odczytem korekcji pojechałem do ASO załadować defaultowy soft. Niestety nie udało się bo tech zrywał łączność przy ściąganiu bieżącej konfiguracji.
Kupiłem w Gnieźnie bo wtedy nie wiedziałem jeszcze że to takie fajne miejsce - a tylko tam w tamtym czasie stała Oma 2.5 TDI z automatem z roczników 2003 lub 2002 - nie mogłem dłużej czekać i ją kupiłem.
  
 
Cytat:
2008-02-13 18:01:51, jorgi pisze:
Może kluczowe jest to "z Gniezna" ? :] Skąd taki daleko idący wniosek apropos chipa? Nie mogli się dogadać z kompem ?



Po tym jak stwierdziłem, że nie działa sterowanie radia z kierownicy, że nie sygnalizuje braku klocków oraz po sugestii mechanika od wtrysków który miał kłopoty z odczytem korekcji pojechałem do ASO załadować defaultowy soft. Niestety nie udało się bo tech zrywał łączność przy ściąganiu bieżącej konfiguracji.
Kupiłem w Gnieźnie bo wtedy nie wiedziałem jeszcze że to takie fajne miejsce - a tylko tam w tamtym czasie stała Oma 2.5 TDI z automatem z roczników 2003 lub 2002 - nie mogłem dłużej czekać i ją kupiłem.
  
 
Moja limuzyna też z Gniezna
  
 
Moze kup nowszy sterownik?
  
 
A jaka jest procedura wymiany - zapewne trzeba go jakoś pozgrywać z tym co jest w samochodzie. Zastanawiam się też nad kosztami ale to pytanie zadam zaraz Mariuszowi B.
Pozdrawiam
Piotr
  
 
Piotr kupujesz nowy wkładasz na miejsce starego...
Hm no chyba, że w td jest inaczej...
Moze być problem jak kupisz od manual i wsadzisz do automata
odwrotnie nie. Przynajmniej tak jest w A.
  
 
Piotr, a immo ? Zapomniałeś?
  
 
Cytat:
2008-02-14 11:08:17, omegolotC30NE pisze:
Piotr, a immo ? Zapomniałeś?

Oświadczam że nie mam nic wspólnego z Omegą A
 
 
Cytat:
2008-02-14 11:08:17, omegolotC30NE pisze:
Piotr, a immo ? Zapomniałeś?



Ano, programować trzeba albo kluczyk .
  
 
Cytat:
2008-02-14 21:26:55, PiotrS pisze:
Ano, programować trzeba albo kluczyk .



albo kupić kompa razem z cewką i magnesikami z kluczyków. po wymianie kompletu zazwyczaj trybi bez problemu.

Cytat:
p123 pisze:
Oprócz tego wymieniłem kiedyś klocki przednie i nie założyłem czujników. Pozostawiłem kabelek podwiązany gdzieś tam - też zero alarmu.



jeśli zostawiłeś wtyczkę wpiętą to nie dziwne, że nic nie pokazało. sygnalizuje dopiero jak nastąpi przerwa w czujniku (nie ma przejścia) lub jak wypniesz wtyczkę całkiem co na jedno wychodzi.