Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-03-31 14:35:33 Chciałem założyć taką podczas robienia elektryki u siebei w evo V. Ale po 5 tygodniach grzebania w elektr. miałem dość i zaniechałem tego kroku.
BTW w truckach był montowany dodatkowy włacznik wewnętrznego obiegu. O ile w caro (umówmy sie na takie rozróżnainie nagrzewnic) był to guziczek pod pokrętłem dmuchawy to w trucku był to kwadracik obok zegarka ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-03 17:36:20
A taki element tam masz? |
profil-usunięty | 2006-04-03 20:41:22
w Caro Plusie jest niby pozycja dodatkowa - do przodu - ale sądzę, że gdybyś użył jeszcze przewodów od deski plusowej, sądzę, że miałbyś o wiele lepsze rezultaty nawet przy tym rozwiązaniu. (plastykowe przewody są szczelniejsze niż papierowe rury, mają niezmienne przekroje w funkcji czasu i przez to więcej wiatru idzie do kabiny niż pod deskę rozdzielczą. |
chudson Polonez Gorzów Wlkp | 2006-04-03 23:51:40 Przynajmniej możesz na samą szybę dać powera.do tego masz obieg wewnętrzny z lepszym grzejnikiem co pewnie usprawni ogrzewanie zimą.
Aby zmniejszyć koszty możesz takich rur poszukać na szrotach - napewno mercedesy 123 miały rury plastikowe i o takiej samej średnicy. |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-04 08:38:24 Dobra. Dzis jak dobrze pojdzie to sciagam deske i bede podpasowywal ta cala obudowe (tylko zawsze jak chce cos robic, to deszcz zaczyna padac ). Jak wejdzie to bede dzialal dalej (zakup opornika, rur itp). Oby weszlaaaaaa.
Aleeee sie wczoraj ucieszylem, bo myslalem, ze w tym panelu sterowania cyferki i te wszystkie symbole sa nie podswietlane, ale jednak sa, z czego sie bardzo ciesze, bo lubie jak cos swieci (jak niewiele mi potrzeba do szczescia... ) |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-05 17:08:51 No i niestety. Koniec zabawy chyba. Napotkalem powanby problem. W starych nagrzewnicach jak wiedza niektorzy (i teraz rowniez ja to wiem) chwytak-daszek powietrza do obudowy nagrzewnicy jest metalowy (zdjecie ponizej). No i wlasnie w tym jest problem, poniewaz nagrzewnica z trucka ma chwytak plastikowy (z wbudowanym od razu wiatrakiem). Najgorsze jest to, iz ten chwytak metalowy jest zgrzewany do nadwozia Wiec lippaaaaaa. Nie da sie raczej nic z tym zrobic, chyba zeby wziac w lape diaxa.
Aaaa, ale pod stara belke wlazlo by to wszystko spokojnie. Zobaczymy jak to dalej sie potoczy. Dla porowniania tak to wyglada w c+: LINK A tak u mnie: EDIT1:prezentacjak krzyzyka na 2 zdjeciu nie byla zamierzona EDIT2: kilka zmian w tekscie [ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-05 21:15:25 ] |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-05 21:40:52 "wymyslilem" , ze skoro to jest zgrzewne punktowo, to nawierce blache tam gdzie jest zgrzewana i moze bedzie sie dzieki temu usunac bez uzywania diaksu. co o ty myslicie? |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 10:26:16 Dokładnie tak sie usuwa zgrzewane elementy nadwozia bez ich niszczenia.
Wiertło fi 6mm i Naprzód! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-06 12:19:58 No i taka odpowiedz na temat zgrzewow mialem nadzieje uslyszec/przeczytac Dzieki.
Na razie prace odkladam na "za kilka dni", bo musze sama deske zalozyc spowrotem. EDIT: Teoria (prawie) ostateczna. Jezeli wyjecie tego grubego czarnego wygluszenia (zdjecie 1 i 2) nie da na tyle miejsca, aby obudowa nagrzewnicy schowala sie dosyc gleboko, to panel srodkowy nie bedzie sie dalo zalozyc, dodatkowo ta obudowa musi sie schowac na tyle, aby radio wlazlo. Niestety, ale obudowa jest duuza. Na tyle duza, ze nie da sie jej w ogole wlozyc w panel srodkowy, mozna sobie porownac na zdjeciu nr 3. Czyzby w plusie panel srodkowy jest az taki szeroki? [ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-06 15:44:44 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 20:26:38 Plusowska jest ciut szersza, Poza ma cienkie ścianki. Najwyżej trzeba będzie ciąć! Tak jak u prędkiego w coupe.
----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-06 20:46:17 A od czego Predki ma nagrzewnice?
W sumie to wyciecie i wystajaca nagrzewnica niezbyt ladnie wyglada wg mnie Ale, az tyle wystawac raczej nie powinna z trucka plusa (przynajmniej na boki). Stay tuned. W poniedzalek prawdopodobnie dalsze prace dopasowujaca-testujaco-teoretyzujace |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-06 23:30:36 On ma klimę z początku lat 80tych. Czy raczej resztki ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-07 02:37:28
Ten wiatrak daje bardzo mocny powiew. Kiepski nawiew jest spowodowany w Polnezie i 125p MR'ze wyłącznie alogiczną konstrukcją całej nagrzewnicy. Ktoś to najwyraźniej zrobił "na odczepnego". Wiatrak jest idiotycznie za grzejnikiem, a za wiatrakiem jest płytka komora, w której powietrze ma zawrócić o 180 stopni i powędrować znowu na górę. Cały ten huk nawiewu to odgłos powietrza na siłę przetłaczanego w tę i spowrotem. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-07 06:37:23 Można zamontować wiatraczek ze 132. Nie ma śmigiełka tylko turbinę. Wraz z dolną częścia obudowy oczywiscie. Do tego można założyć silniczek plusowski. Przy 4 biegowej dmuchawie w caro daje jakby 5 bieg przy maxie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2006-04-07 09:14:15
Można nieco jaśniej. Mam wiatrak z nissana gabarytami i wyglądem jak ten z pluszaka. Może jakieś konkretne szczeguły rozwiązania?? No chyba że ty mówisz o przekładce całości co nie bardzo mi się chce robić (nie lubię wnętrza pluszaków "a fujjjj" ). |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-07 11:57:31 Mnie to cały czas ciagnie by jednak przeniesć wentylator nad grzejnik. Trzeba by w tym celu tylko nieco zmodyfikować ten metalowy kawałek na samej górze. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-07 12:10:09 Mam obecnie silniczek z plusa i śmigiełko z norlamlego. (wycięta troche klapka bo silniczek jest dłuższy.
Chce wziąć cały went z plusa (silniczek z mocowaniem i turbiną) i włożyć w dolną obudowe od 132. Załozyć do niej potrójne wyloty i zamontować do seryjnej góry. Pasuje. Dół od 132 ma inną klapkę na nogi, wgłębienie na dupkę silniczka, i przesłonę mniejszej średnicy - dostosowaną do "turbinki" ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |