Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2006-04-11 08:43:50 Liczymy na fotorelację z tego zabiegu. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-11 10:21:14 Właściwie to można założyć silniczek od 132 z turbinką - i tak powinin lepiej dmuchać od serii. Ale chciałbym pójść na całość.
Szczerze mówiac mam cały czas chęć na nagrzewnicę z trucka plusa. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-04-13 04:04:36 A zrobiłbyś jeszcze fotkę od tyłu? |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-13 09:19:28 |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-13 23:13:51 Widzę że posiadasz centralny zamek, el szyby i wiązkę do podgrzewania siedzień! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
profil-usunięty | 2006-04-13 23:20:30
a nie można zamknąć nawiewów na wprost klapkami? wtedy nie będzie wiało na wprost tylko do góry albo do dołu, czy coś pominąłem? |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2006-04-13 23:36:45 no ja mialem ochote ja zaaplikowac do 125p, ale z tego co widze to za cholere nie wejdzie
pod deche wlasnie ten wiatrak |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-14 10:44:37
, a te 5 kolorowych przewodow to od lusterek el.
Dzieki. Chyba. Bo trudno mi wyczuc, czy to moze nie jest przypadkiem ironia A jezeli wam chodzi, o to ze ten "zloty" kabel to od foteli, to niestety nie, bo to kabel audio (tymczasowa pozostalosc poprzedniego wlasciciela )
dol nagrzewnicy jest juz na miejscu (po wyjeciu wyglusznia), gora (z wiatrakiem) oczywiscie jeszcze nie jest na miejscu, bo nie pozbylem sie metalowgo daszka od poprzenije nagrzewnicy, ale mniej wiecej bedzie siedzial tak jak na zdjeciu.
Na wprost dmucha caly czas (jak w starej nagrzewnicy), no chyba ze zamknie sie te kratki w desce Z tego co sobie patrzylem do srodka, to dosyc latwo by bylo dorobic "klapke" ktora by dawala caly nadmuch albo na nogi albo na szybe, czyli odcinajaca "na wprost". tylko trzeba by cos wykombinowac zeby te klapke przesuwal w odpowiednie polozenie, jakis silniczek czy cos. obudowa nagrzewnicy w srodku jest dosyc prostej konstrukcji Ale nie wiem czy bede sie bawil w przerabianie. [ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-14 10:59:30 ] |
profil-usunięty | 2006-04-14 11:12:03
O niczym innym nie myślałem, czynność prosta i nie wymagająca zbytniego zaawansowania konstrukcji.
No niestety jest to ironia, bo raczej o pomstę do nieba a nie o uznanie to woła... Jak już zdjąłeś deskę to pewnie zobaczyłeś, że Polonez ma taką piękną rzecz jak belkę do której przykręcona jest właśnie deska rozdzielcza. Tam jest odpowiednie miejsce by takie rzeczy puszczać w poprzek samochodu, a po podłodze, którą ciągle ugniatają nóżki kierowcy oraz pasażera. Gorzej już tylko można byłoby tego typu pracę wykonać puszczając te wszystkie kable na dywanikach przykrywając je wycieraczkami. Nie jest to jednak całkiem niespotykane, bo i takie rozwiązania okablowania tylnej półki w Polonezie widziałem. Rozwiązania, trzeba nadmienić, popełnione przez osoby określające się mianem fachowców od montażu sprzętu car-audio. |
profil-usunięty | 2006-04-14 11:20:50
prosta metoda na sprawdzenie -
Odpowiednio oznaczając miejsca pomiaru i zachowując kierunek patyczka pod jakim umiejscowiony był podczas pomiaru masz odpowiedż ile deska daje miejsca pod sobą. |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-14 12:14:56
No niestety, jak prowadzilem okablowanie niektorych rzeczy to deski jeszcz nie nigdy sciagalem (bo sie "balem" ) i nie bardzo wiedzialem jak to jest zbudowane tam pod nia, dlatego miedzy innymi wplatalem sie cos takiego jak "nagrzewnica z trucka plusa" hehe . Poza tym kable nie byly puszczone po podlodze, ale po sciance grodziowej pod wykladzina (tymczasowo oczywiscie). Teraz tak leza sobie wolne, bo wszystko jest tymczasowo rozwalone. Docelowo mialem zamiar to puscic w peszelku, ale jeszcze go nie zakupilem. Ale don't worry dojde z tym wszsytkim do ladu przy okazji wygluszania i poprowadze tak zeby bylo gites.
Ale czy da taki sam efekt jak zablokowanie powietrza przy samym "centrum" rozdzialu powietrza - nie sadze PS. dziwne, ale nie moglem zacytowac automatycznie tej czesci Twojej wypowiedzi co podalem w cytacie, tylko chcial cytowac od "No niestety jest to ironia" pomijajac tamto pierwsze Twoje zdanie... Czyzby blad Matrixa? [ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-14 12:41:14 ] |
profil-usunięty | 2006-04-14 12:52:43
jeśli połączenia zrobisz szczelne - oczywiście. Bierz przykład z Matki Natury i stosuj rozwiązania możliwie najprostsze jakie tylko spelniają Twoje założenia
Nie, nie jest to błąd matrixa, tylko umyślna poprawka forum, która cytuje tekst od ostatniej wstawki HTMLowej do końca postu. A co do kabelków to słuszną koncepcję ma nasza władza, choć sam po sobie wiem, że takie rewolucje można dokonać w zasadzie dopiero po rozebraniu całej deski rozdzielczej. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-14 13:20:06
Wypraszam sobie! Odetnij wreszcie ten daszek i zamontuj całą. Sądze że wiatraczek sie zmieści. Najwyżej podniesiesz troche deskę. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-14 13:26:20
Czemu? (to byl zart oczywscie jak Ktos sie nie kapnal )
Ok, tylko wiertarka na akumulator ciezko idzie kurde ale jednego zgrzewa mi sie udalo rozwalic juz, jeszcze z 20 zostalo hehe (wyslalem ojca do sklepu po jakies lepsze wiertlo i dzis podzialam moze cos jeszcze z tymi zgrzewami ) EDIT: dobra, mam wiertlo, doladuje jeszcze aku i ide wiercic EDIT2: rozwalilem 3 zgrzewy (niestety przy dwoch zrobilem dziure na wylot ) , czyli jedna podporka na dole puscila, teraz druga podporka (4 zgrzewy) i gora (duuuuzo zgrzewow). ciezko idzie. EDIT3: zostaly dokladnie 22 zgrzewy, a ja juz na 5 zgrzewach zjechalem 3 wiertla [ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-14 17:08:24 ] |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-18 16:35:37 OK. Udalo mi sie w koncu rozpierdzielic te wszystkie cholerne zgrzewy. Ale teraz cisnia mi sie na ustwa slowa: Ku... mac! Poniewaz cos jeszcze trzyma ten daszek (spodziwlem sie tego, ale mialem nadzieje, ze rozwalenie samych zgrzewow wystarczy ). Po kiego grzyba FSO tak mocno mocowalo ten daszek?? Akurat kurna do tego musieli sie przylozyc
Wiec. Tak oto wyglada krajobraz po bitwie (o dziwo zrobilem tylko 3 dziury na wylot i to tylko w tych zgrzewach ktore trzymaly "nozki", pozniej najwidoczniej bardziej doswiadczony bylem hehe ): i teraz to co trzyma jeszcze ten daszek: Jak widac, na zdjeciach zaznaczylem na czerowno to co mnie blokuje jeszcze przed wlozeniem nagrzewnicy z trucka plusa Teraz nie wiem, czy to wychodzi na zewnatrz (widac, ze to "wlozone" jest miedzy dwa elementy przegrody czolowej) i jeszcze na zewnatrz jest zgrzewane (pod daszkiem zewnetrznym) czy jakos inaczej. Niestety wyjac sie tego nie da, bo sie bardzo mocno trzyma. Ma ktos moze teraz przypadkiem zdjeta ta plastikowo "miske" pod podszybiem?? (wiem jaki to jest syf wyciagac to, dlatego wolalbym tego nie robic znowu ). Albo moze ktos pamieta jak to jest zrobione? Jak nie to bede musial babrac sie w podszybiu... A mialo byc tak pieknie... |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-19 10:25:24
To też był żart ale nie każdy go zrozumie Utnij to w piździec! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-04-19 13:17:15
No wlasnie tylko to pozostalo, ale Ja sie troche boje to ciac szlifierka, bo jest tak ujowe dojscie tam, ze strach mi to ciac, bo ze szlifierka to ja do czynienia mialem tyle co z mercedesami czyli nic , a 11000obr + tarcza potrafi zrobic wiele niedobrego dla ciala hehe Najwczesniej zajme sie tym w dlugi weekend, bo niestety szlifierki na akumulator nie posiadam Chyba, ze ktos mi to utnie. We will see... |