[Wnętrze] - nagrzewnica z Plusa do Caro - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To może młotek i ostry przecinak wystarczą??
  
 
hmm nie wiem, ale sadze, ze sie chyba nie da. Tam gdzie mam przeciac, blacha ma okolo 1mm. Chcialem ponawiercac dziurki i poprzecinac to potem pilka do metalu, ale tam jest tak do dupy, ze pilka do metalu bym mogl wykonywac tylko milimetrowe ruchy w gore i w dol. Tak sadze, po tym jak tam sobie probowalem roznych metod.
  
 
To może samym brzeszczotem a nie całą piłką. Z rugiej strony to jak ponawiercasz dość gęsto otworków to i przecinak wystarczy. potem tylko pilnik do nadania ostatecznego kształtu.
  
 
znaczy piszac pilke mialem na mysli sam maly brzeszczot . Na razie nie mam sily do tego i zostawiam to na dlugi weekend (juz za tydzien , a wtedy bede mial prad i w ogole, a wiertarka na aku to do dupy jest ) i bede mogl sie bawic



[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-20 10:47:46 ]
  
 
Cytat:
2006-04-20 10:45:56, -Marcin- pisze:
... a wiertarka na aku to do dupy jest ...



Marudzisz. Idelanie nadaje się do rozbierania i składania silnika rovera . Wiem bo to testowałem .
  
 
daszek usuniety, obudowa z nagrzewnica siedzi na swoim miejscu, pod deska caro, zmiescila sie
na dniach prawdopodobnie bede oddawal samochod do blacharza i bede demontowal nagrzewnica, wiec jak blacharz odda mi samochod to zrobie fotorelacje z ponownego wkladania tejze nagrzewnicy.
jeszcze nie podlaczylem ja pod uklad chlodzenia anie pod nawiewy wiec nie wiem jak to grzeje, ale tak to dmucha ladnie dosyc

PS. wie ktos czy da sie naprawic PLYNNY przycisk dmuchawy??? bo niechcacy go spalilem i jest tylko jeden bieg
  
 
oto foty wlozonej nagrzewnicy:






jak widac na ponizszej fotce, dorobilem mocowanie deski. wykonana jest ze znitowanych dwoch warst blachy ocynkowanej, bo taka akurat mialem . nie jest za ladnie, bo robilem to jako testowe rozwiazanie, ale sprawdzilo sie, bo nic nie trzeszczy ku mojemu zadowoleniu i zaskoczeniu zarazem ze to spelnia swoja funkcje.




a teraz zdjecie bez metalowego daszka. blacha dolnej czesci daszka troche niezbyt ladnie ucieta, ale nie bede sie juz z tym raczej bawil, bo i tak to jest za nagrzewnica itp.



tu widac zalepiona jedna dziure po rurce ze starej nagrzewnicy. druga dziure trzeba bylo powiekszyc bardziej w prawo, a lewa czesc dziury zalepic bo za duza by byla.




I jak sie podoba??


EDIT: (temat chyba nie wzbudza wielkiego zaintersowania patrzac na licznik odwiedzin, wiec nie bede sie chyba klopotal tutaj z tworzeniem artyklu )


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-05-16 17:12:12 ]
  
 
Piszpisz. Jak trafię trucka plusza to moze sobie też zaplikuję takie rozwiązanie. A czy radio wejdzie na swoje miejsce czy nie da rady??:>.
  
 
radio wejdzie spokojnie i jeszcze troche miejsca zostanie z tylu.

Nagrzewnica konczy sie tam, gdzie zaczynaja sie boki konsoli srodkowej. Na ktoryms tam zdjeciu w poscie wyzej chyba gdzies to tam widac.

A i takie nagrzewnice montowali w truckach plusach po 98 roku (moja jest akurat z 2000) , we wczesniejszych truckach+ montowali te z caro plusa.





[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-05-08 10:38:26 ]
  
 
kupilem przycisk od obiegu wewnetrznego . teraz bede musial rozkimnic jak to sie podlacza pod silniczek od obiegu wew. (chyba ze ktos ma schemat polda z nagrzewnica calsonic, patrzylem w trzeciaku i nie ma). myslalem ze bedzie prosto , bo silniczek ma 4 "bolce", a jak widac przycisk ma z jednej stronie tez 4, wiec myslalem, ze podlacze te cztery pod te drugie cztery i bedzie dzialac . ale wczesniej postanowilem zobaczyc jak dziala podswietlenie i podlaczylem pod baterie i z tych czterech ida dwa zasilajace (pewnie te zasilaja tez silniczek przy okazji, czyli dwa mam rozkminione chyba ) diode (E i L).




a tak na razie wyglada (robiony od zera) panel srodkowy (tasmex potrzebny po to, bo robilem pogrubiane panela, i tasma robila za, hmm, scianki, korytko); jest skonczony gdzies w 60%.





[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-05-24 19:24:37 ]
  
 
Monologu ciag dalszy
Tak wyglada rezystor dmuchawy, jest juz u mnie w domu :


Zaplacilem 39 zl ( w tym 9 zl przesylka za pobraniem)
Pozostalo (jedna z wielu rzeczy ) tylko zrobic instalacje, podlaczyc i cieszyc sie dmuchawa





[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-05-29 14:49:02 ]
  
 
Przerwę twój monolog .

Już nie mogę doczekać się finału. Jak będzie lepiej to zacznę szukać skasowanego trucka .
  
 
po co? jedż na żerań - kiedyś chcieli 50 za całość

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
ostatnio jak bylem na zeraniu to widzialem same nagrzewnice (te aluminiowe) z t+. pokretel, obudow, i innych rzeczy nie widzialem, tylko same koreanskie byly, no ale moze zle szukalem (co prawda rezystora szukalem )

wiem juz jak przycisk i rezystor podlaczyc, musze tylko teraz kupic kabelki.

a czy bedzie lepiej? Powinno byc lepiej, bo jak nie to po co ja tyle sie narobilem (miedzy innymi, doslownie, ze 20 razy deske sciagalem)?
a i dzis mijaja 2 miesiace odkad zaczalem temat z ta nagrzewnica dlugo troche


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-05-30 10:17:07 ]
  
 
jest jedna nagrzewnica na allegro, ale bez sterowania chyba (nie pytalem) i innych (rezystora itp)
LINK
hmm, wzglednie drogo
panel trzeba by kupic tu: LINK
do tego rezystor 40zl i guzik od obiegu wew. 15zl. i powinien byc komplet do zamontowania

mnie ta zabawa kosztowala na razie razem 160zl (nie malo, ale co zrobic )


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-05-31 16:52:10 ]
  
 
Najpierw poczekam na efekty. Potem pomyślę bo na żerań odemnie to trzeba z 50zl na dojazd doliczyć ...
  
 
A ja mam takie pytanie czemu koniecznie nagrzewnice Calsonic z trucka+ ? Koraenskiej nieda rady założyć? Bo mam możliwość zakupienia dosyć tanio koreańca i sie waham czy to wejdzie (oczywiscie po jakis niewielkich przerobkach w desce carówkowej).
Jak podłączyć kulę od podcisnienia z koreanskiej nagrzewnicy?
  
 
calsonic poniewaz pasuje pod stara belke i stara deske i jeszcze nie trzeba robic podcisnieniowego sterowania. pasuje prawie idealnie do caro ze zwykla decha, a tej koreanskiej raczej sie nie zalozy pod deche caro...
czyli (z tego co wiem) trzeba by belke zmieniac i deche na plusowa, zeby wloazyc koreana (aczkolwiek moge sie mylic )


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-06-02 15:32:03 ]
  
 
Koreańec mieści się pod starą deskę po przerobieniu nawet pod starą belkę ale lepiej ją wymienić mniej roboty
Tak jak w polskiej trzeba usunąć daszek
Podciśnienie to jest najmniejszy problem większy to przerobienie nawiewów na szybę aby równo została oczyszczana
Jedna wada to zmniejszenie schowka na schowek na rękawiczki ale otrzymujemy możliwość montażu klimy i leprze rozprowadzenie powietrza w analogu mam ponad półtora roku i jest bez porównania lepiej
A jeśli bawić się w taką przeróbkę to według mnie lepiej założyć koreańską
  
 
No i podlaczylem ta dmuchawe w koncu pod prad i pod nawiewy. Niezle dmucha . Na 2 biegu dmucha tak jak ta stara na pelnym gazie (tak mi sie wydaje, bo juz nie pamietam jak tamta stara dmuchala , ale zdecydowanie lepiej niz ta stara). Czyli oplacalo sie wg mnie montowac ja.
Nie podlaczylem jeszcze nagrzewnicy pod uklad chlodzenia, no bo po co na razie zasyfiac nagrzewnice, skoro nie bedzie raczej potrzebna, przynajmniej do polowy wrzesnia.
I nie podlaczylem jeszcze silniczka od otwierania/zamykania obiegu wew., bo w silniczku sa male "szpileczki" (z 1 milimetr szerokosci) na ultra male wsuwki (namniejsze jakie dostalem to okolo 2,5mm), ktorych na razie nie moge dostac. Na razie musi zostac na "caly czas otwarte".
"W sumie jest.....git"

Aaaa jak ktos ma cierpliwosc, zaciecie i czas to niech montuje w takim razie ta koreanska skoro pasuje. Ja nie wiem czy chcialbym drugi raz montowac ta moja calsonic (w zasadzie malo roboty, ale i tak trzeba troche czasu nad nia spedzic ), a co dopiero ta koreanska, gdzie wiecej jest do roboty
Calsonic ma conajmniej jedna przewage nad koreanska - praktycznie tam nie ma co sie zepsuc (ze wzgledu na bardzo prosta budowe). Wada jest to, ze nie ma tego, zeby dmuchalo tylko na wprost, lub tylko na szybe itp . Ale da sie bez tego zyc (jak sie zamknie kratki nawiewowe). Czy tylko ze wzgledu na ta wade jest sens sie bardziej babrac w montazu, to juz ocencie sami
(klimy nie licze, bo to i tak kosmos )


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-06-04 19:29:15 ]