[bep] Jak makiem zasiał :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Moja przygoda zaczeła sie od poszukiwania wmiare niedrogiego auta ... padło oczywiście na esika
Można chyba powiedzieć ze auto kupywałem w ciemno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
, jednak coś mi mówiło ze to jest to.. niecałe 100km od mojego miejsca zamieszkania ... i to było to
1995 rok, 1.8 zetec, pięknie równiutko chodzi. Auto zostało sprowadzone z Niemiec, w bardzo dobrym stanie, minimalnie podbiera przy lewym nadkolu ... ale przynajmniej będe miał co robić W środku czysty, zadbany, siedzenia nie wsiedziane, nie wytarte, bez przebarwień LPG założone 3 miesiące temu więc silnik nie "katowany długo na gazie."Do roboty:
*zawieszenie tył ... trochę wysłużone ...
*zabezpieczenie przed rudą
*oczywiście nie otwiera zamek od kierowcy (co z tym zrobić ?! )
*I co tylko będzie można, bez przesady oczywiscie

Do autka komplet opon zimowych+alu, radio pioneer cd, oczywiście cała dokumentacja po niemiecku ma ktoś po Polsku ?

Teraz prezentuję się tak: (stare blachy więc nie usowam
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




W zasadzie to mało sptkałem ZETECow z mocą 105 koni ... pewnie te pierwsze egzemplarze


[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-03-01 21:46:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-03-01 21:52:38 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-03-03 10:44:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-05-10 17:15:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-08-18 12:09:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2009-03-07 17:14:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2009-08-13 22:50:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2009-11-03 19:27:11 ]
  
 
Witam i zapraszam od razu na spot do Pszczyny 22.03

Oby sie auto dobrze spisywało!
  
 

Z tego co widać na fotkach to bardzo zadbane.

[ wiadomość edytowana przez: maniutello dnia 2008-03-01 22:01:31 ]
  
 
OMG - pierwsza generacja LPG bez żadnych klap anty-wybuchowych.
  
 
Cytat:
OMG - pierwsza generacja LPG bez żadnych klap anty-wybuchowych.



widzę ,że jest klapa z boku filtra powietrza ,ja w swoim nie mam żadnej klapy ,mam go 4 sezon jeszcze nigdy mi nie strzelił
  
 
A ja - tak dla odmiany - chciałbym nowego Klubowicza POCHWALIĆ za umiejętne wstawienie fotografii. Nie wiem co było powodem edycji pierwszego posta, ale zdjęcia wrzucone wzorowo. Podejrzewam, że koelga bep przeczytał wątek o wstawianiu zdjęć, więc zapewne z wyszukiwarki będzie również w przyszłości korzytał. Gratuluję zakupu ładnie utrzymanego egzemplarza oby służył jak najdłużej.

Witam na furm.
  
 

zadbany ess
beda jakies mody czy zostaje tak jak jest?
  
 
Cytat:
OMG - pierwsza generacja LPG bez żadnych klap anty-wybuchowych.



Tak jak pisał kamil76 jest klapa z boku filtru powietrza, instalacja ma 3 miesiące

Cytat:
A ja - tak dla odmiany - chciałbym nowego Klubowicza POCHWALIĆ(...)

dzięki DarasBB, rzeczywiście czytałem to i owo, ale głównie wiem takie rzeczy z innego klubowego forum (Kadeta)
Cytat:
zadbany ess
beda jakies mody czy zostaje tak jak jest?


Jak zabezpieczę progi to na pewno coś do nich doczepie, ale pierw wezme się za samo auto, nie ma sensu tuning jak auto będzie zdychało . Jak już mówiłem, zabezpieczenie, tył plastykowe nadkola, bo nie ma, i sie będzie brudzić, rozrząd, ale to za jakiś czas, zawieszenie - będzie niżej
  
 
witam fajny ess a co do instalki to jest 2ga generacja widać silnik krokowy i komp
  
 
mam pytanie odnośnie tego gazu: po co jest jeszcze śruba przy silniku krokowym gazu????
  
 
A jeśli chodzi o zamek od strony kierowcy, to też miałem ten problem z Essem. Pomogło tylko radykalne rozwiązanie - wymiana bębenka z zapadkami - jakie 30-40 zł. Bo dorobienie klucza pomogło tylko na tydzień
  
 
Cytat:
A jeśli chodzi o zamek od strony kierowcy, to też miałem ten problem z Essem. Pomogło tylko radykalne rozwiązanie - wymiana bębenka z zapadkami - jakie 30-40 zł. Bo dorobienie klucza pomogło tylko na tydzień


lepiej kup sobie alarm i będziesz miał lepsze zabezpieczenie niż za jakiś czas znowu wymieniać bębenek ja u siebie wywaliłem wkładki i zaspawałem miejsca po nich bo to jedyna rzecz do du** w escortach
  
 
Witam klubowicza . Fajny essik, rzuc okiem na podluznice, ja mialem tak zgnite ze dziwie sie jak sie jeszcze auto trzymalo na kolach. Chyba MK7 byly jakos mniej odporne na rdze albo mi sie zdaje. Fajne autko oby sluzylo jak najdluzej.
  
 
tytuł z lekka mylący czytając go odnosi sie wrazenie ze jakis mega mocny zetec w planach,witam i patrząc na zdjęcie komory silnika czym predzej pozbywaj się miksera
  
 
Witamy nastepnego klubowicza Fajne autko zadbane,napisz co ma na wyposazeniu oraz jezel to nie tajemnica ile teraz takie mk7 w niemczech stoja? (moze byc priv) jak nie chcesz podawac ceny spoko zrozumiem.
POZDRAWIAM W IMIENIU BYDGOSZCZY
  
 
RemikGT dlaczego mikser out?!
  
 
Cytat:
2008-03-03 22:32:54, bep pisze:
RemikGT dlaczego mikser out?!


bo teraz wiem ile on zabiera mocy,blos only blos az sam się dziwe ze go dopiero teraz załozyłem
  
 
jesli zrobisz niezbedne rzeczy to dobrym krokiem bedzie wsadzenie elektrycznych lusterek, szyb..

btw. seria jakich malo
  
 
No nieźle, na popularnym serwisie aukcyjnym kosztuje 308 zl ... to ja po prostu przełączę się na benzynę Nie samym gazem auto żyje aczkolwiek może kiedys ...
marcinos_rs seria jak seria, zrobie sterownik do zamka, rozrząd, zawieszenie ... jak juz sie skonczy powód dla którego trzeba wydać pieniądze do założę elektrykę
  
 
Cytat:
2008-03-03 22:55:47, bep pisze:
No nieźle, na popularnym serwisie aukcyjnym kosztuje 308 zl ... to ja po prostu przełączę się na benzynę Nie samym gazem auto żyje aczkolwiek może kiedys ... marcinos_rs seria jak seria, zrobie sterownik do zamka, rozrząd, zawieszenie ... jak juz sie skonczy powód dla którego trzeba wydać pieniądze do założę elektrykę


najpierw dowiedz sie dlaczego na gazie nie jedzie, a potem pomysl co Ci da przelaczenie sie na benzyne, a odpowiedz dlaczego zaklada sie blosa powinna nasunac sie automatycznie
powiem Ci jedno - albo sekwencja, albo blos, a jak nie to pozostaje jezdzenie do 4 tys obr.

Cytat:
2008-03-01 22:59:50, toradek pisze:
OMG - pierwsza generacja LPG bez żadnych klap anty-wybuchowych.


nie widze w tym nic strasznego, przy dobrze dobranym mikserze i pozadnej regulacji nie powinien strzelac... mi nie strzelil nigdy, nawet jak parownik zaczal padac i podawal gazu wg wlasnego widzimisie...

Cytat:
2008-03-02 14:29:00, Kamil_K pisze:
mam pytanie odnośnie tego gazu: po co jest jeszcze śruba przy silniku krokowym gazu????


jaki "komputer" - taka regulacja, pewnie siedzi cos w rodzaju staga-2L, wiec i sruba potrzebna zeby to ustawic, bo ktokowiec i elektronika to raczej dla picu przed przepisami UE, niz dla sterowania mieszanka...

a wracajac do tematu -
ladnego masz esa, sprawdzaj tylko co jakis czas czy masz jeszcze podluznice, zebys pozniej nie chcial go sprzedawac zbyt szybko ;]


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2008-03-04 00:58:32 ]