[bep] Jak makiem zasiał :) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-03-07 17:13:53, bep pisze:
Chciałbym odswieżyc blacharkę, pozbyć się rudzielca,



idz się połóż i prześpij.


poza tym -> uroki wieku średniego......
  
 
Asior, to ta pogoda tak na mnie działa, pozatym wieczorem idziemy do baru, tam sie uspokoje
  
 
nie przejmuj sie ze caly czas cos... auto nie nowe... stare to dobre wino i skrzypce
na pocieszenie dodam ze sam mam takie problemy techniczne jak wachacze, stabilizator czy hample (olej na wiosne plus oponki letnie)
a wczesniej male bum i malowanie + plus lampa z kierunkiem i zderzakiem a jeszcze podloga do tego wszystkiego...
ale jakie by nie bylo to i tak lubie tego swojego ESCORTA

[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2009-03-07 19:25:44 ]
  
 
Bep, ladna Prima, choc to chyba nie GieTa?

a samochod... no ten teges... patrz sygnaturka
  
 
Cytat:
2009-03-07 17:13:53, bep pisze:
Chyba kupie tego nissana od kolegi ..


Oj, identyczną primkę ma mój kolega, fajniutka jest, ale spalanie...
Rs przy tym to super oszczędne auto
  
 
Nie, nie gt, ale pełna opcja, elektryka, elektryczna szyberdziura, skora klima, automat..

Cytat:
"Bo auto jest po to aby jezdzic"


Nie da się !
A spalanie? Automat dociąga do końca, ale w granicach 13
  
 
jak na SR20DE to pali duuuzo
  
 
Czytajac czasem wszystkie te posty dochodzi do mnie wniosek ze jak ktos nie ma smykałki to niech escorta nie kupuje... Szczerze dla mnie jest szokiem wkladanie w samochod bez widocznych za bardzo zmian 3200 zł a czemu tak bo duzo kasy pochlaniaja mechanicy... luz masz z tyłu dokrec nakretki... wymienac z tyłu okładziny... hmm moj ma przeze mnie i mojego ojca nachulane 140 tys i orginalne sa... z przodu była wymiana tarcz i klockow dwie pary... luzy na drazkach spoko sa po 30 zł łaczniki w podobnej cenie tłumiki normalka a podłuznice jak masz do czego łapac szpachle to łapaj i maluj bitexem i tak ten escort po 3 latach Ci sie znudzi...

[ wiadomość edytowana przez: mirasescort dnia 2009-03-07 23:06:56 ]
  
 
Cytat:
2009-03-07 23:04:16, mirasescort pisze:
hmm moj ma przeze mnie i mojego ojca nachulane 140 tys



Bo Ty wiesz ,ze masz 140 ,a kolega ma auto pol roku i wie ,ze na liczniku ma 40
Po za tym co sie dziwic ,ze po 140 trzeba zmienic drazki,hamulce zrobic,jakis wachacz,tlumik - toc to 10 lat lub wiecej tluczenia ... Inna sprawa,ze poprzednik wiedzial kiedy sprzedac
  
 
Auto ma przejechane 200tys i tez jest wiekoszc w oryginale...wiec cisza tam nakrętke dokręciłem ale to nic nie dało, nie biore sie za to sam, bo mieszkam w blokowisku wiec nie bede robił partyzantki na parkingu. Okładziny zmieniam, BO, przy okazji rozebranego bębna można wymienić obecne, które niestety szorują metalem


[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2009-03-08 11:53:26 ]
  
 
Cytat:
2009-03-07 23:04:16, mirasescort pisze:
Czytajac czasem wszystkie te posty dochodzi do mnie wniosek ze jak ktos nie ma smykałki to niech escorta nie kupuje... Szczerze dla mnie jest szokiem wkladanie w samochod bez widocznych za bardzo zmian 3200 zł a czemu tak bo duzo kasy pochlaniaja mechanicy... luz masz z tyłu dokrec nakretki... wymienac z tyłu okładziny... hmm moj ma przeze mnie i mojego ojca nachulane 140 tys i orginalne sa... z przodu była wymiana tarcz i klockow dwie pary... luzy na drazkach spoko sa po 30 zł łaczniki w podobnej cenie tłumiki normalka a podłuznice jak masz do czego łapac szpachle to łapaj i maluj bitexem i tak ten escort po 3 latach Ci sie znudzi... [ wiadomość edytowana przez: mirasescort dnia 2009-03-07 23:06:56 ]



Kolega dobrze pisze, bo 3 tys to jest spora suma za ktora spokojnie mozna zrobic auto, no chyba ze to padaka ktora nawet nie pali, ale inaczej to jest bardzo duza sumka.
Z tego co kolega pisał o szczekach,tlumikach łacznikach i duperelach to w 1000zl bez problemu sie zmiesci.
Podłuznice 250zl strona
progi po 200 strona,
konserwacja ze 400,
Tylko tak jak wyzej, pseudo mechanicy pochłaniaja z tego spora cześc.
  
 
tyle ze jesli wymiena sie po trochu, to za kazdym razem trzeba płacic za mechanika, za same podłużnice zapłaciłem 1000zł, razem z konserwacją podwozia, nowy bak (stary miał dziure) komplet wahaczy250(?), rozrząd,pompa, termostat(wszytsko motorcraft,pompa SKF) 700, zawieszenie 600(KYB), heble przod 250(brembo+ferodo), swiece/kable 250(motorcraft) To juz jest 3050zł ...?
  
 
3200?? brzmi nieźle, ja włożyłem w ciągu roku 2600 i też z zewnatrz byś się nie zorientował że cokolwiek było ruszane. Przez pierwsze pół roku nic sie nie działo ale przez ostatnie pół roku co misiąc jestem u mechanika, elektryka albo blacharza którego musze odwiedzić jeszcze raz (progi) i parę stówek do tyłu. Ess 3 lata młodszy i przebeg 2 albo 3 razy mniejszy (90 tys km w jednej rodzinie od nowości!!!) ale liczę że to się już powoli kończy i (odpukać) teraz nic mnie nie zaskoczy. Ty też napewno doczekasz tej chwili że nie bedzie nic do zrobienia przynajmneij przez jakiś czas.. Czego Ci życzę.
  
 
ja z kolei wlozylem u siebie 3k bo korozja lubi je podobnie jak Escorty... i jeszcze zarowno blacharz jak i lakiernik skaszanili robote...
  
 
z działu tuning: dzis, piatek, 13go, wylądowałem na wyspie i uszkodziłem całe przednie zawieszenie, trzeba wymienic, nadaje sie do tego działu ?
(aby uniknąc spotkania ASS to FACE uciekłem na drugi pas .. szkoda tylko ze AKURAT tam była wysepka .. )
  
 
del

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2010-07-09 22:14:18 ]
  
 
Cytat:
... tylko niewiem czy 195/60 R15 to nie przesada do esa, moze 185/70 R14? Jak myślicie? Proszę o komentarze



przy feldze 15' - szerokość 195 - profil 50
- szerokość 185 - profil 55

A z wyborem świerzych tego rocznych zimówek to życzę powodzenia.
Opony dostaniesz, ale jakieś pozostałości magazynowe

Co do Autka to przód ładnie wyszedł po naprawach, ale lampka i zegarek mi nie podchodzą w zegarku czegoś brakuje - choćby małego logo forda no i podświetlenie
 
 
Dobra napisze tak.

Nierozumie co to znaczy progi z ocynku ? Znaczy że z ocynkowanej blachy Ci wstawili ? Problem w tym że jak nawet masz ocynowane blachy to ktos to spawać musiał, wiec w miejscach spawu szlag tafił ten ocynk i lepiej zeby to było dobrze zabezpieczone
Zegarek masz mega kozacki i bardzo mocno mnie zainspirowałeś Super to wyglada jak dla mnie, choć wywaliłem wszystkie białe tarcze na rzecz czarnych. Ale ogólna koncepcja jest zajefajna, przydały by sie chociaż kropeczki na 12-3-6-9 zeby troche sie orientowac w czasie. Ale "Dizajnersko" jest to banalnie prosty, ale tez genialny pomysł Podobuje mi sie i to bardzo.

Naprawe po stłuczce wyglada że ładnie Ci zrobiono, z błotnikiem nie było juz nic do roboty wiec poszedł won i bardzo dobrze.

Lampke masz fajną, dobry kat swiecenia ma, ale widać że nie chciało CI sie kombinować z tymi diodami za bardzo
  
 
Cytat:
2009-08-14 00:38:54, cashy pisze:
Problem w tym że jak nawet masz ocynowane blachy to ktos to spawać musiał, wiec w miejscach spawu szlag tafił ten ocynk i lepiej zeby to było dobrze zabezpieczone



A może i racja. Rzeczywiście, mam nadzieje, że to zostało zabezpieczone

Cytat:
Lampke masz fajną, dobry kat swiecenia ma, ale widać że nie chciało CI sie kombinować z tymi diodami za bardzo



Problem polega a tym, że to są fluxy z "odzysku" więc nie miałem wpływu na ich długość. Pasek jest dłuższy od lampki o kilka milimetrów a w momencie zakrycia, nawet jakaś przeźroczystą plexi, kąt świecenia i moc światła szlag trafiał



Cytat:
A z wyborem świerzych tego rocznych zimówek to życzę powodzenia.
Opony dostaniesz, ale jakieś pozostałości magazynowe

Co do Autka to przód ładnie wyszedł po naprawach, ale lampka i zegarek mi nie podchodzą w zegarku czegoś brakuje - choćby małego logo forda no i podświetlenie



Niech sobie są leżaki zeszłoroczne ... nie przeszkadza mi o w niczym A co do podświetlenia, co zrobić ... podoba mi się "fordowski gloniasty" i tego nie zmienię

A wiecie jak zrobić taką tarcze?! Toż to przeca tarcza ze zwykłego zegarka odklejona i przykjeona na odwrót mówiłem że będzie banalnie prosto i nie ma problemów z krojeniem wymiarów
  
 
Cytat:
2009-08-13 22:49:31, bep pisze:
Trochę mi się wątek zaniedbał Ale po kolei Jak niektrzórzy wiedzą esi dostał strzał w przód Ale nie ma tego złego juz jest wszytsko zrobione. Mam nowy zderzaczek, błotnik, lakier : progi z ocynku i kilka dupereli z serii "mała rzecz a cieszy" Strzał: Po Progi Teraz duperele Lampka z diód typu flux, bardzo ładnie świeci Zegarek.. nie wiedziałem co z nim zrobić, wszystkie szablony które sobie montowałem wyglądały kiczowato i tandetnie. Czekam aż ktoś wymyśli baaardzo prosty sposób na taki zegarek jak ja zrobilem Do jednostki audio dołączył pilocik Muszę powiedzieć że nareszcie jestem z esem na zero tzn nareszcie nie muszę robić nic poza bieżącymi wymianami(olej, klocki etc.) Oby tak pozostało jak najdłużej. BTW>>tak jestem przyzwyczajony do ponoszenia comiesięcznych kosztów, że właśnie jestem na kupnie opon zimowych ... tylko niewiem czy 195/60 R15 to nie przesada do esa, moze 185/70 R14? Jak myślicie? Proszę o komentarze




a to białe w srodku to co masz pokretła od klimy i w ogóle sam malowałes ?? bo ja chce tez tak zajefajnie wygląda