[MK6 1.6 16V DOHC] Jakieś strzelanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, coś strzela na jałowym, świece wymienione na MC
podczas jazdy normalnie, ma przyspieszenie, filtr powietrza wymieniony, silniczek krokowy sprawny, sondy nie mam możliwości teraz sprawdzić.. czy może być przepływomierz walnięty?
  
 
Ale strzela tzn. co dokładnie się dzieje Moze masz przebicie na kablach zapłonowych.
  
 
kable nie, były wczoraj wieczorem sprawdzane
  
 
a może strzały na gazie... napisz coś więcej to chętnie coś podpowiem
  
 
co więcej, nie posiadam instalacji LPG, chyba że chodzi Ci o dodanie gazu? przy dodawaniu gazu chodzi normalnie, podczas jazdy zachowuje się normalnie... strzela zaraz po odpaleniu gdy nic nie jest robione.. nie był wymieniany filtr paliwa z tego co wiem..
  
 
a przewody i dlaczego nie orginalne świece odłącz przepływke zrób reset i zobacz co będzie się działo... a chodziło mi o lpg
  
 
przewody W/N są sprawne, wcześniej działo się to na świecach NGK v-line PTR5-13, aktualnie są wrzucone motorcrafty.. i jest lepiej.
Jak zrobić reset komputera?
  
 
odłącz przepływke jak pisałem... następnie odłącz aku na jakies pół godziny moze być więcej... następnie podłącz i w droge... na początku może nie równo chodzić bo samoadaptacja a puźniej jak będzie ok to przepływka.... chociaz jak tylko na postoju a w czasie jazdy nie to nie koniecznie... moze ten krokowy sprawdź jeszcze... wyczyść lub podmień
  
 
silniczek krokowy był też czyszczony dzisiaj, przepływomierz był odłączany, złączki na nim czyszczone, i taki sam efekt..
chyba pozostaje wiechać na komputer... tylko dlaczego to takie drogie;/
  
 
dlaczego drogie... za 50 zł podłączą i sprawdzą i wykasują błędy...
poczekaj jeszcze... magik jest lepszy w te klocki i może ci pomoże... proponuję jeszcze do wyszukiwarki zajrzeć
  
 
no to u nas chcą od 80zł w górę, dlatego się przeraziłem no właśnie przerabiamy z kumplem podobne tematy z wyszukiwarki już od 1.5h, wiesz jakby tak poskładać objawy ze wszystkich przeczytanych postów, to może byśmy znaleźli odpowiedź.. hehe

Jeśli chodzi o reset kompa, to był odłączany od aku ale ok 5min, to może być za mało.. inna sprawa, niedawno skończył mi się aku,
odłączyłem na noc całkowicie i ładowałem.. mogłem zresetować kompa w ten sposób, tylko jakoś nie chce mu się wrócić do poprzednich ustawień a troche km już zrobiłem..



[ wiadomość edytowana przez: qdares23 dnia 2009-05-04 15:41:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: qdares23 dnia 2009-05-04 15:47:31 ]
  
 
jak miałes odłączony na tyle aku to się zresetował i do samo adaotacji dochodzi po ok 10 km... a jak włączysz na zapłon to pompa paliwa przestaje pompować??
  
 
Przewody sprawdzałeś czy nie mają przebicia, czy sprawdzałeś ich oporność. Niby nie powinny się przepalić, ale nigdy nie wiadomo. Wg książki powinno być 30tyś Ohm. Jeśli np jeden ma inną oporność to może mieć wpływ.
  
 
więc tak, sorki za moją długą nieobecność, zaraz po poście essi1616v podjechałem do znajomego mechanika mojego ojca, sprawdził jeszcze raz te przewody urządzeniem, rezultat był taki że jedna lampka się faktycznie nie paliła, pozostałe ładnie mrugały
to pozwoliło stwierdzić iż wadliwy był 3 przewód od lewej., albo wadliwa cewka. wybraliśmy pierwszą opcję;p i zaraz pojechaliśmy po jakieś zamienniki udało się dostać wszystkie przewody komplecik z mk7 ale podeszły
Teraz już pali na wszystkie świece, zupełnie inna praca silnika,
pozostaje jeszcze wyregulowanie zapłonu.. i esik pochodzi jeszcze mam nadzieje długo