CO to za Escort

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam jestem nowym posiadaczem eskorcika
chciałbym dowiedzieć się coś więcej o nim ale nie wiem skąd brać informacje
jest to
ESCORT 1.4 prod 1997r tyle co o nim wiem
interesuje mnie jaki ma wtrysk (sekwencja,jedno czy wielopunktowy) i jak to rozpoznac
poza tym skad wziąć jakąś instrukcje lub opis
z góry DZIĘKI
  
 
< wrzuc monete >

< wrzuc monete >



a tak bardziej powaznie to musisz poznac blizej forumowa Pania Wy-szu-ki-war-ke


[ wiadomość edytowana przez: kainek dnia 2008-03-04 23:36:53 ]
  
 
witaj, zapewne twoj essio to 1.4 na wielopunktowym wtrysku, daj zdjecie silnika to napewno dowiesz się więcej

Cytat:
2008-03-04 23:35:55 kainek pisze,


a tak bardziej powaznie to musisz poznac blizej forumowa Pania Wy-szu-ki-war-ke



Trzeba to nowemu koledze wybaczyć, miał prawo nie wiedzieć
  
 
przepraszam bardzo ale nie wiem pod czym szukac w wy-szu-ki-war-ce takiego opisu samochodu
  
 
ok postaram sie dać zdjęcie
  
 
z teo co wiem to jest 8 zaworowy
  
 
to po roczniku to tak dla Ciebie pare szczegółów...
model MK7 (w GB MK6) ostatnia wersja produkcyjna (lata produkcji 1995-2000), silnik z wtryskiem wielopunktowym, moc (55KW) 75KM, rzedowy 4 cylindry...

złośliwi powiadają,ze pali jak 1.6 a jedzie jak 1.3 (żarcik)
  
 
jak tu wkleić zdjęcie???
  
 
TU MASZ WSZYSTKO NAPISANE
  
 
Hehe! Nie zgadzam się z kolegą trance - miałem kiedyś 1,4i - palił jak 1,6 ale jechał godnie, wiedzą to ci którzy startowali obok mnie ze świateł
  
 
]Tytuł strony[/URL]
]Tytuł strony[/URL]
]Tytuł strony[/URL]
  
 
a tak wygląda ten silniczek
  
 

  
 
oczywista wielopunkt
P.S. przesadziłeś z rozmiarem tych zdjęć
instrukcje ktoś kiedyś wrzucał na stronkę-trza poszukac



[ wiadomość edytowana przez: RGS dnia 2008-03-05 11:27:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: RGS dnia 2008-03-05 11:28:02 ]
  
 
no dosłownie przerysowany moj silniczek.
katalogowo 52KW
wielopunktowy wtrysk
wtryskiwacze rodem z XR2i
kolektor dolotowy EFi
Pali (przynajmniej mi) grubo powyżej 10 litrów /100km

Filtr powietrza jak bedziesz kupował to z 1,6 bo jak powiesz że chcesz z 1,4 to dostaniesz okrągły.
  
 
sorki za wielkość ale robiłem to pierwszy raz
  
 
witam nowego kolege silnik 1,4 faktycznie nie jest najlepszym wyborem, niektorzy twierdza ze gorszego w escorcie nie bylo i faktycznie spalanie ma smocze w miescie na krotkich odcinkach zejscie ponizej 10l graniczy z cudem za to w trasie jest juz calkiem przyzwoicie mnie sie udalo 6,4l/100km, spokojnie mozesz zalozyc instalacje 2generacji i jest jeszcze taniej za 100km, co do przyspieszenia rakieta to nie jest ale chyba brales to pod uwage kupujac 1,4, to tyle na wstepie, zycze bezawaryjnej jazdy a jak by co (odpukac) zawsze pomozemy. aha z filtrem kolega siekier82 ma calkowita racje, mnie na dodatek sprzedawca powiedzial ze mam jakis kombinowany silnik bo w katalogu bzdur nie pisza i napewno jest okragly...
  
 
wielkie dzieki za rady
nie spodziewam sie wielkich osiągow ale to samochodzik dla zony a ona nie jest jeszcze wprawionym kierowcą
  
 
Siekier ten 1.4 ma 55kW czyli 75KM - wielopunkt (mk6/mk7)

jest jeszcze 1.4 co ma 52kW czyli 71KM - jednopunkt (mk5)

wiec jak już dokładnosc to badżmy dokładni, kolega ma ten pierwszy

Tak jak ktos już wspomniał ze 1.4 to rozwiazanie w escorcie chyba najmniej korzystne,ale to raczej dotyczy sie tych nowszych silników, bo te 71KM sprawuja sie nieźle...
  
 
Cytat:
2008-03-05 21:53:38, trance pisze:
ale to raczej dotyczy sie tych nowszych silników, bo te 71KM sprawuja sie nieźle...


Że tak zapytam co autor miał na myśli pod pojęciem nieźle?
Domyślam sie że autor miał doczynienia z 1,4 z patelnią w MKV.
Pomijając jeden przypadek (ukłon dla kolegi RGT mam nadzieje że nikt nie skojazy tego skrótu ) Pozostałe znane mi którymi miałem możliwość kilka krotnie pojeździć były bardzo dalekie od pojęcia nieźle w kwesti przyspieszenia i elastyczności i to bardzo było naprawdę bardzo duże. W mojej opini 1.4 EFI ( miałem okazje pojezdzić tylko dwoma) zbierały się znacznie lepiej.