Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-03-19 14:56:14 Jak działa to super, w końcu tylko o to chodzi |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-03-19 15:10:25 Ja u siebie skróciłem górną część lewarka o dobre 5-6cm, iest zaje******, nie jest ani za daleko ani za krótko, biegi wchodzą elegancko i nie trzeba uzywać do tego siły. Proponuję taki zabieg, lewarek uciąłem najzwykleiszym brzeszczotem i zajęło mi to ok.10minut (z montażem gałki)
POZDRO |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-03-20 04:27:01 to mial byc temat o short shifcie a nie o reanimacji lewatka
ja tam zrobie short shifta ze shift rzeczywiscie bedzie short |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2008-04-11 22:33:01
Niestety kupiłem tego shorta, ale w żaden sposób nie podchodzi on do mojego essiego, w ogóle inaczej jest u mnie skonstruowany mechanizm zmiany biegów. Nie wiem, może w ostatnich modelach jest taki, który do tego pasuje. Identyczny jest do zx2 Jak ktoś coś więcej w tym temacie to proszę o pomoc, w razie jak by pasował do MKVII ot będzie na sprzedaż w dobrej cenie |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-04-11 22:40:34 ten short shift jest do escorta, ale niestety do amerykańskiego.
Sprzedający często nie maja pojęcia co sprzedają |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2008-04-11 22:46:39 No właśnie, są dwa identyczne a do różnych modeli Esocrt eu i escort zx2 us
[ wiadomość edytowana przez: YaReQ dnia 2008-04-11 22:47:11 ] |
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2008-04-12 01:34:19
No fotki sa takie same w obu przypadkach, ktos to sprawdzal czy faktycznie ten eu pasuje? ----------------- passionford.pl [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2008-04-12 01:35:26 ] |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-10-01 10:22:24 UPUPUPUPUPUP |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2008-10-28 00:00:25 i jak tam panowie boje? ktos cos kombinuje? ja znalalem takie cos, tylko ja germanskiego nie trybie, ale z fotek wszystko widac |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-28 11:07:42
i super że odkopałeś temat, tak czy inaczej auto mam unieruchomione jeszcze przez jakiś tydzień wiec wezmę się za shorta link który podesłałeś potwierdza moja teorie na pewno dam opis z fotami trzymajcie w kciuki |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-28 17:16:48 w niemczech pracowałem nie długo i choć miałem ten język w szkole nie czaje go prawie kompletnie, mam do niego wstręt
w linku który podesłałeś jest dobry patent bo nie trzeba obcinać i wydłużać lewarka wystarczy rozciąć i przesunąć "jabłko" mam wszystko rozebrane ale nie mogę znaleźć pomysłu jakiego materiału użyć jako adapteru |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-28 17:51:06 |
daras84 Sympatyk FEFK Sauber mk7 Gliwice | 2008-10-28 22:42:56 wydaje mi sie ze jest to bakielit |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-29 17:18:48 no i udało się!
kilkanaście godzin pracy i chyba pierwszy w PL "home made" short shift zagościł w moim essim skok lewarka zmniejszył się około 50% za kilka chwil foty i opis |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-10-29 18:21:03 no to czekamy na relacje
Wszystko ladnie pieknie, ale czy taki short shifter to przypadkiem nie zarzynanie synchronizatorów Nadarza za jeszcze szybsza zmiana biegów ? Jesli teraz wam mało, to pewnie i tak ostro wbijacie kolejne biegi, bez "luzu" choc setnej sekundy Ja po skróceniu lewarka mialem o niebo krótsza droge prowadzenia lewarka... Wyobrazam sobie co sie dzieje przy short shife'rze |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-29 19:09:13 oto mały opis i kilka zdjęć (robionych telefonem) jak zrobić short shifta w escorcie.
nie będę tłumaczył jak wymontować lewarek bo większość sobie z tym poradzi a więc gdy mamy już sam lewarek w ręku, przecinamy plastik w połowie pomiędzy górnym przegubem a dolnym mocowaniem wodzika musimy przesunąć górny przegub o odległość jaka nam odpowiada (u mnie to 30mm, użyłem do tego klucza nasadowego i młotka) nie musimy tego niczym zabezpieczać, jest to tak ciasno zamontowane że nie wróci z powrotem potrzebujemy adapteru(tej samej grubości o ile przesuwamy przegub) który montujemy pomiędzy jedna a druga częścią obudowy, ja wykonałem go z bardzo twardej gumy. potrzebujemy kilku śrub do skręcenia obudowy dłuższych od oryginalnych o grubość dystansu (u mnie 30mm) skręcamy wszystko do kupy i gotowe u mnie przesunięcie o 30mm zmniejszyło skok lewarka o około 50% wbrew ogólnym opiniom biegi wcale nie wchodzą ciężko, oczywiście można zrobić 40 czy 50mm ale wydaje mi się ze 30 wystarcza. Polecam bo w essim skok lewarka jest naprawdę za długi a takie przełożenie daje dużo frajdy |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-29 23:22:29
powiem Ci że różnica jest naprawdę ogromna, skok jest króciutki i czuć że bieg twardo wskakuje przedtem skok był ogromny i w ogóle nie było czuć że bieg jest "zapięty" |