Swap 1.4 mk7 na 1.8 16V lub 2.0 Rs - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dokładnie tak wózek, ma dodatkowe mocowanie poza tym piasty tez są inne
  
 
ale da sie przelozyc wszytsko? bo szwagier przeklada z 1.3 na 1.6 16 16v
  
 
Cytat:
2008-03-09 13:25:02, robcio-88 pisze:
Ale sam robisz czy oddajesz gdzies? bo ja chce sam zrobic tylko potrzebuje jakis bliższych informacji


oddaje do fachmana
  
 
phiiiiiiii do fachmanów tez mi swap
samemu trzeba
  
 
Cytat:
2008-03-09 21:59:12, RemikGT pisze:
phiiiiiiii do fachmanów tez mi swap samemu trzeba


jak mi udostępnisz garaż i opłacisz przejazd w obie strony to nie ma sprawy
  
 
bardziej mi koledzy chodzi o to jak to jest z tą elektryką bo mechanicznie to mozna wszystko zdzielać chodzi tylko o to czy jak powiedzmy dorwalbym silnik od rsa ktory byl w mk7 to czy nie trzeba bardzo grzebac w elektryce
  
 
Wiazka silnika jest inna
  
 
wiązka inna ECU inny , skrzynka bezpieczników inna i poduszka silnika przynajmniej jedna też inna do tego skrzynia biegów, wybierak, piasty przeguby też inne i jeszcze wydech amortyzatory sprężyny HAMULCE

moim zdaniem to lepiej sprzedać 1,4 trochę dołożyć i nie kombinować prościej i taniej
  
 
wiązka inna ECU inny , skrzynka bezpieczników inna i poduszka silnika przynajmniej jedna też inna do tego skrzynia biegów, wybierak, piasty przeguby też inne i jeszcze wydech amortyzatory sprężyny HAMULCE

moim zdaniem to lepiej sprzedać 1,4 trochę dołożyć i nie kombinować prościej i taniej
  
 
Tylko ze tu chyba bardziej chodzi o piasty niż o amortyzatory bo reszta powinna posowac no chyba ze sie myle
  
 
Robiłem swapa z 1,4 na 1,6 (k-jetronik) i później na 1,8. Zmieniałem wiązkę elektryczną, ECU. Skrzynia pasuje bez żadnych problemów. Teraz to robie wydech z nierdzewki . Ogólnie sprawa banalnie prosta niechwaląc sie wszystko robiłem sam