Swap 1.4 mk7 na 1.8 16V lub 2.0 Rs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko do znawców tematu i jakby co to szukalem tego na forum ale wiekszosc to swapy z 1.6 na cos wiekszego, wiec sprawa wygląda nastepująco co bardziej sie opłaci zmienic silnik 1.4 8v na 1.8 16v czy na 2.0 rs czy w tym i w tym przypadku koszta podobne?wiem ze napewno silnik skrzynia wiązka komp, pewnie półosie i zwrotnice,a jak z maglem? bo u siebie mam ze wspomaganiem, a i jak ktos ma to niech podeśle schematy elektryki z góry dzieki za pomoc

  
 
Zależy co masz, gdzie masz, po ile to masz i czego oczekujesz po swapie.....
  
 
patrzylem na allegro bo narazie jestem tu nowy silniki itp to do rsa koszt takimi minimum to 4500 zł a nie wiem jak z tym 1.8,chodzi mi tylko o tą elektryke czy to bardzo zawiła sztuka ją rozgryźć i dlatego potrzebuje schematy jakies,a no i co lepiej dopasowac znaczy ktory silnik
  
 
Cytat:
2008-03-09 12:01:48, robcio-88 pisze:
patrzylem na allegro bo narazie jestem tu nowy silniki itp to do rsa koszt takimi minimum to 4500 zł a nie wiem jak z tym 1.8,chodzi mi tylko o tą elektryke czy to bardzo zawiła sztuka ją rozgryźć i dlatego potrzebuje schematy jakies,a no i co lepiej dopasowac znaczy ktory silnik


ja we wrocławiu załatwiam swapa na 2,0 rs za około 2500zł koszt całkowity

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 
Ale sam robisz czy oddajesz gdzies? bo ja chce sam zrobic tylko potrzebuje jakis bliższych informacji
  
 
zapytaj adus20 on ma komplet swap-a na 2,0 za 2000 PLN ...

  
 
klik allegro
  
 
Dzieki juz to ogladalem na allegro ale podobno ktos ma juz komplet na swapa a tam jest sam silnik ale dzieki
  
 
zastanów się dobrze nad tym swapem. Z moich informacji wynika, że silnik 1,4 CVH ma inne mocowania niż zetec. Dowiedz sie najpierw jak je przerobić.
  
 
Cytat:
2008-03-09 15:51:43 siekier82 pisze,
zastanów się dobrze nad tym swapem. Z moich informacji wynika, że silnik 1,4 CVH ma inne mocowania niż zetec. Dowiedz sie najpierw jak je przerobić.






Silniki cvh i silniki zetec nie różnią się w wielkim stopniu mocowaniami, sam zastanawiam się nad swapem ale na 1.8 16v,, myslałem nad rs2000 i oglądałem nawet mocowania rs i mojego 1.4cvh i są one takie same, jedyne co słyszałem i nie porównywalem to trza bedzie wymienić wózek


[ wiadomość edytowana przez: ArekCLX dnia 2008-03-09 18:25:47 ]
  
 
dokładnie tak wózek, ma dodatkowe mocowanie poza tym piasty tez są inne
  
 
ale da sie przelozyc wszytsko? bo szwagier przeklada z 1.3 na 1.6 16 16v
  
 
Cytat:
2008-03-09 13:25:02, robcio-88 pisze:
Ale sam robisz czy oddajesz gdzies? bo ja chce sam zrobic tylko potrzebuje jakis bliższych informacji


oddaje do fachmana

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 
phiiiiiiii do fachmanów tez mi swap
samemu trzeba
  
 
Cytat:
2008-03-09 21:59:12, RemikGT pisze:
phiiiiiiii do fachmanów tez mi swap samemu trzeba


jak mi udostępnisz garaż i opłacisz przejazd w obie strony to nie ma sprawy

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 
bardziej mi koledzy chodzi o to jak to jest z tą elektryką bo mechanicznie to mozna wszystko zdzielać chodzi tylko o to czy jak powiedzmy dorwalbym silnik od rsa ktory byl w mk7 to czy nie trzeba bardzo grzebac w elektryce
  
 
Wiazka silnika jest inna
  
 
wiązka inna ECU inny , skrzynka bezpieczników inna i poduszka silnika przynajmniej jedna też inna do tego skrzynia biegów, wybierak, piasty przeguby też inne i jeszcze wydech amortyzatory sprężyny HAMULCE

moim zdaniem to lepiej sprzedać 1,4 trochę dołożyć i nie kombinować prościej i taniej
  
 
wiązka inna ECU inny , skrzynka bezpieczników inna i poduszka silnika przynajmniej jedna też inna do tego skrzynia biegów, wybierak, piasty przeguby też inne i jeszcze wydech amortyzatory sprężyny HAMULCE

moim zdaniem to lepiej sprzedać 1,4 trochę dołożyć i nie kombinować prościej i taniej
  
 
Tylko ze tu chyba bardziej chodzi o piasty niż o amortyzatory bo reszta powinna posowac no chyba ze sie myle