[125p] Czerwony bliźniak. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój wygląda identycznie, ale do puki są mrozy to krzywdy mu to nie robi
  
 
Odkurzę temat bo troszkę zarósł .
Po sezonie 2010 w którym fiacior zaliczył 4 eliminacje CA CUP, przyszedł czas na mały przegląd auta.
Jak niektórzy wiedzą fiat do mocarzy nie należał więc na pierwszy ogień poszło sprawdzenie kompresji silnika, która to po pomiarze wyszła niezbyt ciekawie - 11-7-9-12,7.
Po oględzinach okazało się że pierścionki na 3 cylindrach powiedziały pa pa:



Przy okazji chciałem wymienić rozrząd i wyszła kolejna "mała wada "
:


Nigdy nie mogłem dojść z zapłonem do ładu i motor jeździł na stukowym, pewnie dlatego pierścienie szlag trafił.

Dorzucę jeszcze pomiary programem race chrono z zeszłego sezonu i po wymianie pierścionków i ustawieniu rozrządu:







  
 
no i zajebiście
  
 
git
oby jechało szybciej niż w zeszłym sezonie i nie trzeba było tyle pchać
  
 
Jeździ sporo lepiej teraz, w porównaniu z zeszłym sezonem to przepaść.
  
 
  
 
Kylo wrzucił swój wynik z hamowni to i ja dorzucę wykres i film z hamowania mojego potwora
  
 
2.0 tyle wypluł ?
  
 
1.6, wydaj mi się że i tak nieźle zważywszy na jego stan

[ wiadomość edytowana przez: BartM dnia 2012-09-09 23:01:43 ]
  
 
Więcej niż u mnie a zawsze było narzekanie jak to twój nie jedzie.
A dwa zero z forda tez wypluło 90 koni, ale za to niutona więcej.
  
 
Tylko mój ciut cięższy, z cięższym motorem, dużą skrzynią i wspomaganiem kiery , ale na pewno te 2 konie to wszystko nadrabiają
  
 
A nie?
Ze już o niutonach nie wspomnę
  
 
Ty za to cały czas narzekasz na fuldy asurro, ja ostatnie 2 lata na takich jeździłem i były OK


[ wiadomość edytowana przez: BartM dnia 2012-09-10 11:11:52 ]
  
 
Cytat:
Ty za to cały czas narzekasz na fuldy asurro, ja ostatnie 2 lata na takich jeździłem i były OK



Wypłać mu liścia
  
 
10.8 s do setki przy 90KM to zadziwiająco dobry czas
  
 
Rok katowania zrobił swoje
  
 
Cytat:
10.8 s do setki przy 90KM to zadziwiająco dobry czas



Jako jeden z niewielu, nie ma wykładziny pod pedałem.
  
 
Ale obaj maja wygłuszenie pod maska od strony pasażera Dlatego nie jedzie albo się nie prowadzi. Wybierają jedną z tych opcji na zawodach Dzielą się hehehe
  
 
Odsunę pajęczyny i z okazji startu w CA wrzucę foty wydechu którego ulepiłem przed startem:











Niestety na imprezie wydmuchało uszczelkę spod kolektora, którego nie miałem okazji przetestować (w piątek przed imprezą kończyłem wydech) i fura trochę zapewne straciła mocy, ale i tak bawiłem się na imprezie super
Filmik z przejazdów w Ułęży:
Filmik


[ wiadomość edytowana przez: BartM dnia 2013-06-12 10:48:34 ]
  
 
Mniej tłucze przez ten tłumik drgań?