Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-03-14 03:08:10
kazdy chwali i dmucha to co ma mi na podtlenku korbowodow nie pourywało SieMA_rs_4x4 - powodzenia w modach, pisz co dzialsz na biezaco [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-03-14 03:14:53 ] |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2008-03-14 13:04:11 SieMA_rs_4x4 a mógłbyś porobić fotki napędów bo nigdy nie miałem okazji oglądać escorta 4x4 od spodu |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-14 13:34:24 tutaj masz "schematyczny" rysunek techniczny zawieszenia i napędu
a zdjęcia może porobię jak wrócę do domu i wskoczę na kanał u siebie w warsztacie... mam pytanie: nie orientuje się może ktoś "przypadkiem" jaka może być różnica w masie pojedyńczej felgi stalowej 15" i aluminiowej średniej klasy w tym samym rozmiarze? [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-14 13:44:08 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-03-14 17:49:04
Troche felg mi sie przewinelo i Ci powiem,ze nie spotkalem lzejszej alu niz RS mk V i VI te seryjne,a zarazem sa bardzo mocne nie tak jak te wloskie ladnie wygladajace fele. |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-15 21:52:14 tak przeglądałem dziś allegro i natknąłem się na super magnetyzery
napisałem im maila: witam... czy jak zamontuję sobie 10 magnetyzerów to moc mojego auta wzrośnie o 100%? jesli tak to po co wstawiać turbo, prawda? a i spalanie spanie o 110%, więc auto przy dystrybutorze będzie mi zwracało 10% za zalane paliwo? czekam na odpowiedź Mateusz hmm.. faktycznie.. po co wstawiać turbo? |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2008-03-15 23:56:46
koniecznie wklej odpowiedz.. o ile bedzie |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2008-03-16 00:20:52
no rzeczywiście tylko 40 koni więcej.... Widze że koledzy mają jakąś manię na temat turbin i uważają chyba że autko z silnikiem do dwóch litrów pojemności na turbinie wypluje najlepiej do 300 koni... Bądźmy realistami. Ja wiem że pewne silniki już z założenia nadają się bardziej lub mniej do uturbiania ale bierzcie pod uwage koszty, zaawansowanie konstrukcji i dodatkowe komplikacje związane z założeniem zestawu doładowania. Tak że wzrost w RSie o prawie 1/3 mocy początkowej to naprawdę dobry wynik.I należy pamiętać także że to auto ma jeszcze troche pojeździć. No chyba że ktoś chce wykręcić go tak żeby wypluło z siebie ponad 200 koni na hamowni a do domu wracało na lawecie. |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-03-16 00:28:28 Remarq nie mówię że 40PS to mały przyrost mocy, a nieadekwatny do włożonej pracy, wysiłku i trwałości tego silnika. Bo zetec zrobiony takimi kosztami będize tak samo trwały o ile nie lepiej a da ponad 200PS.. A moc 190PS w RS 2000 turbo jest prawie osiągalna w N/A. |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-16 01:00:59 to prawda co do silników i ich podatności np. na doładowanie...
dla przykładu silnik mazdy 2.2 w N/A ma jakoś 115ps, po założeniu seryjnego turbo na 0.4bar ma już 148ps, dmuchnąłem na seryjnej turbinie 1.2bar i zmieniłem ECU, hamownia pokazała prawie 200ps... koledzy z forum robili z nim 250ps bez jakiś strasznych problemów.. ale fakt.. stopień sprężania to 8.5:1 i auto miało 12 zaworów (2 duże ssące i 1 wydechowy)... to nie to samo co jednostki 16 zaworowe.. |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2008-03-16 09:19:30 wracajac do konkretow to montujac taka mala turbine do rs2000 narazasz go na jeszcze wieksze przeciazenia.
1. Mala turbina bedzie sie szybciej wkrecac,doladowanie pojawi sie wczesniej (podejrzewam ze kolo 2tys)i bedzie to katorga do i tak slabych tlokow i korbowodow. 2. Bedzie musiala sie szybciej zwijac zeby osiagnac dane doladowanie wiec temperatura gazow sprezanych bedzie sporo wyzsza niz w T3 i znowu to wplynie na szybcie splyniecie podzespolow 3. Takie male dziadostwo nie wydoli do konca skali obrotowej i pewnie sie skonczy przy 4,5-5tys Idealem jest tu t3 a minimum t25 z np 200sx'a. |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-16 23:37:15 hmm co do turbo to tylko kwestia map turbiny.. nie raz rozmiar nie koniecznie ma znaczenie
a dzis zasłyszałem na małym spocie z sierrafun ze dobrze odprężają tłoki i korbowody od 2,3 ? prawda? p.s czy chce ktoś się zamienić znaczkami ?? zamienię swój RS 2000 na 1.6 16V [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-17 00:13:47 ] |
profil-usunięty | 2008-03-17 00:22:48 nie wiem czy to cos wnoiesie do watku ale moi znajomi maja focusa 1,6 benzynka on w serii ma cos 100 ps, dali go do uturbienia kolo warszawy, zaplacili za uturbienie kolo 7 tys zl a moc wzrosla na 150 pare kucy, jesli by ktos cchial to napiszcie co was interesuje to zapoytam sie ich i napisze |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-03-17 00:57:58 to za 7 koła to można kupić zeteca 2,0 albo 1,8 RQB i dmuchnąć na 250 PS |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-17 01:23:14
dokładnie.. po co kupować 1.6 z notabene duuuużo słabszym zawieszeniem, hamulcami i wygłupiać się pchając dmuchawkę? samo zwiększenie mocy to pół biedy... drugie (gorsze pół) to coś wyhamować i utrzymać w miarę sensownie na drodze.. ehh chyba po to żeby było zabawnie [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-17 01:26:13 ] |
gRuHa Warszawa | 2008-04-03 23:55:48 panowie silnik silnikiem, bo tu mozńa wrzucić Zeteca 2.0 i heja!
ale ta skrzynia jest kichowa... Coby nie być zbytnio gołosłownym... Pzdr! [ wiadomość edytowana przez: gRuHa dnia 2008-04-04 00:04:07 ] |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2008-04-04 00:25:26
Zapewne Grabowski robił, bo koledze toyke 1.6 też uturbiał i wyszło 160km. Grabowski gwarantuje 100 koni z litra. |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2008-04-04 16:12:07 moze bys napisal cos nowego... np. ze sprzedasz escorta |