Andrew01 - Łada 1600 hillclimb edyszyn ;) VFTS-look - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fiatowskiego dohca z założenia nie chciałem wstawiać. Szukałem czegoś o dobrym stosunku masy, pojemności, możliwości tuningu do mocy. I jeszcze żeby dało się upchnąć do łady .
  
 
ja dumalem nad roverem 1.4 ale balem sie jego awaryjnosci. czasem glupieja a koszty nie sa niskie napraw :/
  
 
mały update

Łupy z ostatniej wyprawy na węgry:

  
 
o no widzisz od wolfa czy gdzies indziej? duzo wegrzy krzycza teraz?
  
 
Z wolfem w ogole sie nie szło dogadać. Te są używane od chłopa ktory kiedys u nich tam starotował. W zwiazku z tym że używane, to cena nie była z kosmosu. A ile chcą za nowe to nie udało mi się dowiedzieć...
  
 
no to git, farta miales ze sie udalo, bo z nowymi sajgon ewentualnie sobocin ktory teraz ponoc liczy 1000-1200 pln za komplet
  
 
No faktycznie fart, ale już z pół roku regularnie co jakiś czas szukałem tej garnitury . A odnośnie tych co mam to może źle się wyraziłem - nawet chyba nie są używane, tylko z jakichś jego starych zapasów - chociaż sam do końca nie wiem bo gość jedyne co po angielsku potrafił powiedzieć to Hi i Thank You jak mu dawałem $$, a ja z kolei po węgiersku też niewiele umiem poza "vfts garnitura"
  
 
da rade jezdzic z tą fantom-szperą "po miescie" czy raczej tylko latanie?
  
 
Można latać po mieście . A na serio, to ta szpera nie ma nic wspolnego z zaspawanym dyfrem, działać będzie (mam nadzieje) na zasadzie normalnej szpery płytkowej*. Maksymalny moment jaki będzie mogl być przeniesiony na drugie koło podczas gdy jedno zupełnie buksuje, to wg moich skrzętnych obliczeń popartych wielogodzinnymi testami około 40 Nm**. Czyli po bułki do sklepu mozna normalnie jezdzic, nie ma mowy zeby przy parkowaniu koła przeskakiwały itp.


*- nie do konca normalnej szpery płytkowej, bo będzie słabsza, i podejzewam ze duzo szybciej się coś zrypie

** - oczywiścnie nic nie testowałem jeszcze, te 40 Nm to jedynie teoretyczne wstępne kalkulacje

[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2008-12-27 02:43:17 ]
  
 
lada to lada cos musi sie sypac
jezeli ktos na tym latal to chetnie wyslucham opini
wegrzy czy slowency nie kombinowali juz na tym?
enyway z niecierpliwoscią czekam na badania drogowe Kraków- NordCap- Togliatti
Pozdr!

  
 
Generalnie ludzie jezdzą na takich wynalazkach i podobno jakos daje rade. Swoja droga za gotowe "kity" słono sobie liczą, jak na 2 blaszki i 4 sprezynki... --> phantomgrip.com

Kolega Tical jest bliski odpalenia swojej ładnej, a u niego jest prawie identyczny phantomgrip jak u mnie, więc może już niebawem będzie można przetestować
  
 
koncz kolego koncz bo jestem ciekaw jak to bedzie sie nosilo chcetnie ogladna bym ładna
  
 
Żeby nie było że nic się nie dzieje... kilka fotek z przed paru tygodni.

Przymiarka felg


Pierwsze przymiarki klatki . Półpałąk przedni umiejscowiony tak, żeby na dole wchodził jak najdalej do przodu.


Pałąk główny...




I na koniec trochę rzeźby . Trzeba to będzie jakoś solidnie i estetycznie ogarnąć
  
 
jak swoja wywalalem na zlom to sie zastanawialem czy wyciac obudowe skrzyni biegow pod skrzynie od fiata 132. widze teraz ze by sie przydalo tobie
  
 
A tam... kątowka, migomacik, 3 wiaderka szpachli i bedzie lepiej niz fabryka zrobiła



Jak podłączę... to i jeszcze pare rzeczy... , to będę mógl juz pojezdzic po ogródku



A to z kolei będzie siedziało jeszcze w... obudowie, bezpiecznej
  
 
rob kolego bo ja ciekaw efektow jestem i moze pod Pk sie spotkamy zanim Marcinski mnie wywali z 60 osobami z uczelni
  
 
No ja widze Twoja (chyba ?) łade często, ale jakoś nigdy nie trafiłem na Ciebie .

Odnośnie kończenia - chętnie, gdyby nie niekończąca się sesja
  
 
eh znam to :p Matma mnie trzyma, a lada na 1000% moja jedna jest tylko z calymi czerwonymi lampami z tylu i tylko ja takim wozem jezdze jak zauwazylem na wydzial
  
 
szpilki 80 mm:


na klatkę


jednak z takich silikonowych węży zrobię chłodzenie...


[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2009-04-29 23:04:16 ]
  
 
trzeba było nieco przerobić ścianę grodziową żeby zmieścił się aparat zapłonowy i kable...


pierwsza przymiarka


mocowania amortyzatorów


i przymiarka


w komorze silnika trzeba obspawać to i owo...