Regulator cisnienia paliwa-objawy zepsucia?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jesli regulator cisnienia paliwa jest zwalony, to paliwo nie wraca do baku tak? i samochod wiecej pali ale gdzie to paliwo sie podziewa, wszsytko idzie na wtryski?
Jak sprawdzic czy jest zly?


[ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2007-03-10 00:48:14 ]
  
 
Niekoniecznie.
  
 
kolezka mechanik powiedzial ze jesli reg. jest padniety to pompapaliwa pracuje na max cisnieniu i niedlugo moze umrzec podobnie jak wtryski ktore mogą zaczac "lać" paliwo...chyba zglosze sie JankaRS aha jeszcze jedna rzecz jak sprawdzic cisnienie na wtryskach
  
 

Podłączasz tester sondy lambda i widac. Dobrze jest na luzie jak i podczas jazdy sprawdzac czy oscyluje sygnał. Poza tym ECU zacznie raportowac błędy zbyt bogatej mieszanki. Gdy regulator jest zwalony i zasuwa za duze cisnienie na wtryski to ECU prubuje redukowac czas otwarcia wtrysku. Dochodzi w koncu do momentu ze mimo najkrótszego czasu wtrysku nadal mieszanka jest za bogata - za duzo wachy leci ze względu na ciśnienie. Sygnał z sondy przestaje oscylować i staje na za bogato a ECU wywali błędy mieszanki .
Gdy regulator jest walniety tak ze ma za małe ciśnienie to auto ma muła, szarpie. ECU probuje zwiększac czas wtrysku i pomimo to jest za ubogo. ECU wywala błedy ze za ubogo sonda nie oscyluje i jest na stanie ubogim.I tyle

No chyba ze masz manometr do płynów to kolo szyny wtryskowej masz wentylek jak od koła i tam mierz sie ciśnienie wachy.



[ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2007-03-10 10:11:53 ]
  
 
Cytat:
2007-03-10 10:07:29, Pawol pisze:
Podłączasz tester sondy lambda i widac. Dobrze jest na luzie jak i podczas jazdy sprawdzac czy oscyluje sygnał. Poza tym ECU zacznie raportowac błędy zbyt bogatej mieszanki. Gdy regulator jest zwalony i zasuwa za duze cisnienie na wtryski to ECU prubuje redukowac czas otwarcia wtrysku. Dochodzi w koncu do momentu ze mimo najkrótszego czasu wtrysku nadal mieszanka jest za bogata - za duzo wachy leci ze względu na ciśnienie. Sygnał z sondy przestaje oscylować i staje na za bogato a ECU wywali błędy mieszanki . Gdy regulator jest walniety tak ze ma za małe ciśnienie to auto ma muła, szarpie. ECU probuje zwiększac czas wtrysku i pomimo to jest za ubogo. ECU wywala błedy ze za ubogo sonda nie oscyluje i jest na stanie ubogim.I tyle No chyba ze masz manometr do płynów to kolo szyny wtryskowej masz wentylek jak od koła i tam mierz sie ciśnienie wachy. [ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2007-03-10 10:11:53 ]


Pawol to jak sprawdzic czy ten regulator jest zepsuty Czy jak zatkam ten wezyk od niego wychodzacy i samochod bedzie jezdzil dobrze to znaczy ze regulator bedzie zly czy jakos inaczj to sprawdzic Bo mi na kompie wyszlo ze sonda jest zla a po wymianie jest to samo i znowu wskazuje na nia ( mierzylem i jest dobra ) Samochod na cieplym silniku przygasa tak jak by go zalewalo. pozdro
  
 
Mam problem tez wlasnie ze zdjagnozowaniem tego regulatora. Wezyk ktory do niego dochodzi moim zdaniem powinien byc podlaczony do jakiegos zrodla podcisnienia, jakiez bylo moje zdziwienie kiedy idac po nitce do klebka stwierdzilem ze wezyk jest odlaczony i puszczony luzem pod autko do tego jak autko pracuje na benzynie to tym wezykiem cieknie paliwo. czy to objaw zepsutego regulatora??? prosze pomozcie bo autko dzisiaj kupione i nie chcialbym zeby sie cos stalo mojemu essiemu (juz sie przywiazalem do dziada )
Pzdrawiam!!!
  
 
No panowiue nikt nie zna odpowiedzi na to pytanko? Prosze pomozcie bo chcialbym aby wszystko bylo cacy i w pozadku
Pozdrawiam!!!
  
 
z regulatora nie ma prawa nic ciec
  
 
A wiec musze poszukac regulatora To jest osobno czy cala listwa przytrzymujaca wtryskiwacze jest do wymiany?
Pozdrawiam!!!