Ślizga się sprzęgło

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie: ile kosztuje regulacja sprzęgła, ponieważ zaczęło się ślizgać koledze w essim.
  
 
Jedyna regulacje jaka mozesz przeprowadzic mozesz poluzowac srube przy sprzegle wykrecajac ja (przy pedale)
  
 
i to pomoże... ? Bo teraz silnik osiąga wysokie obroty a ssybkośc jazdy jest duża słabsza.
  
 
TO jedyna regulacja. Zacznie brać niżej. Trzeba zobaczyć czy pomoże, jeśli nie - wymiana.
  
 
wymiana to trochę roboty i kasy kolega będzie kosztowało niestety.
  
 
Cytat:
2008-04-22 20:13:51, hepos pisze:
Jedyna regulacje jaka mozesz przeprowadzic mozesz poluzowac srube przy sprzegle wykrecajac ja (przy pedale)



W mk7.
  
 
No to jeśli śruby ne ma, to jest samoregulator, który naregulował już co mógł, reszta trzeba sprzęgło wymienić. Nowe sprzęgło ok 400-500 zł / komlet wymiana 200-350 zł.
  
 
on ma chyba Mk5
  
 
No to jak 1.6 8v lub mniejszy to na allegro 240 zł mozna kupic sprzeglo
  
 
Witam ja mam problem tej natury mój pedał sprzęgła bierze bardzo wysoko pytanie jest takie czy jestem w stanie to jakoś obniżyć czy wyregulować słyszałem ze w Mk7 występuje samo regulator a może jest to objaw zużytego sprzęgła chodź większość postów na temat sprzęgła mówi o tym ze jak jest przy podłodze to oznacza jego koniec . jeździ się nie wygodnie nie mówiąc o ruszaniu pod górę i szybkim starcie wtedy wysprzęgla jak automat . Krótko mówiąc wymiana czy regulacja
  
 
HIJA KLIKEN
  
 
"kcprski" jak zawsze pomocny A już miałem se nowe sprzęgło nabyć Jak zadziała to napisze
  
 
Cytat:
2008-04-23 09:32:23, gregoorio pisze:
Witam ja mam problem tej natury mój pedał [...] bierze bardzo wysoko pytanie jest takie czy jestem w stanie to jakoś obniżyć czy wyregulować



moje pytanie jest takie, całkiem poważne!
oprócz ślizgania się na początku, słychać metaliczny dźwięk przy 2k-3k obrotach, jak wcisnę do oporu, to nadal przyspieszają, czy czas wymienić sprzęgło, czy skrzynię?
  
 
może łożysko oporowe sprzęgła do wymiany..? trzeba ściągnąć skrzynie i obadać co i jak proste
  
 
Cytat:
może łożysko oporowe sprzęgła do wymiany..


Oporowe pierwsze słysze.... jak juz to łozysko wyciskowe a co do rególacji to nawet sie nie masz co bawic w kazym warsztacie ci powiedza ze wymiana nie stosuje sie regulacji sprzęgło jest samodociskowe...


[ wiadomość edytowana przez: Spinki dnia 2008-04-24 01:36:18 ]
  
 
Cytat:
2008-04-23 21:38:48, Spinki pisze:
Oporowe pierwsze słysze.... jak juz to łozysko wyciskowe a co do rególacji to nawet sie nie masz co bawic w kazym warsztacie ci powiedza ze wymiana nie stosuje sie rególacji sprzęgło jest samodociskowe...


hehe jak pierwsze słyszysz to wpisz w google łożysko oporowe sprzęgła i zobacz kolego

no, ale nieważne o tym samym piszemy

btw. regulacji, a nie "rególacji"

pozdrawiam
  
 
Skoro tak sie czepiasz szczegółw to mów nazwami specjalistycznymi a nie potocznymi...
  
 
Cytat:
2008-04-23 16:24:27, kcprski pisze:
HIJA KLIKEN

metoda skuteczna 100% sprzegło obnizone pytanie takie. Jezeli teraz jest nizej to czy tarcza szybciej nie padnie Po mojemu chodzi normalnie
  
 
Cytat:
2008-04-24 18:41:38, gregoorio pisze:
metoda skuteczna 100% sprzegło obnizone pytanie takie. Jezeli teraz jest nizej to czy tarcza szybciej nie padnie Po mojemu chodzi normalnie



No, nie może być ZA nisko, wtedy jest ryzyko, że nie będzie do końca wysprzęglać np. przy zmianie biegu. Dlatego pisałem o 1/3 skoku od podłogi. To jest bezpieczne ustawienie.
Jak skrzynia nie zgrzyta, a auto nie chce ruszyć to przodu na jedynce i wciśniętym sprzęgle, to jest jak najbardziej git

Tarcza wytrzyma dłużej, bo nie doszedłeś do momentu, w którym zaczęła się ślizgać i jej nie przypiekłeś