Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-10-25 06:50:16 Miałem coś napisać, ale ugryzłem się w język. Dobrze, że wracasz. |
spinacz25 Sympatyk FEFK Ford Escort MK6 Kombi Żywiec / Kraków | 2011-10-25 11:12:28 działaj, trzymam kciuki |
profil-usunięty | 2011-10-25 11:21:06 Brawo,brawo,brawo.Dobra decyzja.Fajnie że jesteś znowu,zreszta znasz moje zdanie. |
Kaliber Sympatyk FEFK 2xEscort MkVII kombi ... Mikołajowice | 2011-10-26 17:42:53 yez widziałem twojego Essa na ogłoszeniu, dobrze że odwołałeś aukcję i że weźmiesz się za niego
Trzymam kciuki |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2011-10-31 10:16:14
dokładnie wtedy byłem u ciebie po silnik, twoja buda stała nie uzywana a moja nakreciła kolejne 30kkm. ciekawe ile to N7A jeszczy wytrzymie, ja spróbuje dmuchnac dopiero jak padnie bubla w każdym bądź razie nie pocisłeś |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2011-11-05 18:45:39 No powiem Ci everlast że czasem mi szkoda tego silnika No ale.. Prace nad cabrio ruszyly.. W zasadzie mam skompletowane wszystkie części, ale jak zawsze pod górę...
Dziś zamontowałem wiatrak chłodnicy, przesunąłem trochę intercooler i weszło wszystko idealnie, tylko trzeba będzie zderzak jeszcze mocniej poprzerabiać ale to nie problem. Najgorsza zabawa jest teraz z turbiną. Mam T3'ke z fiata 16vt i muszę wymienić gorącą stronę na tą z rst, ale nie mogę zdjąć gorącej strony z nowej turbiny. Nie pomagało stukanie pukanie, potem grzanie palnikiem.. No komedia poprostu, od tygodnia się z tym męczę i już nie wiem co robić. A poniżej fotka poglądowa esa obecnie Uploaded with ImageShack.us |
marek2485 Sympatyk FEFK Ford Escort mk6 Saphir Warszawa | 2011-11-05 21:01:05 Przeglądałem ten wątek jeszcze przed przystąpieniem do fefku.
Fajnie że kontynuujesz prace nad cabrio. Pozdrawiam, powodzenia i nie poddawania się |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2011-11-06 20:10:44 Żeby nie być do tyłu w oczekiwaniu aż turbina będzie gotowa do założenia zająłem się przygotowywaniem samochodu.. A więc.
Wymieniłem klocki na nowe (poprzednie nie pożyły nawet 10 000km!), tarcze pożyją jeszcze trochę spokojnie Uploaded with ImageShack.us I wyciachałem miejsce na intercooler, teraz lepiej się mieści no i lepiej wygląda choć to i tak prowizorka.. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us No a tak xenony sobie świecą Uploaded with ImageShack.us Tak poza tym to zmieniłem sobie tą ramkę na zegary - na czarną z mk6 i podświetleniem zielonym, nawet fajnie to się komponuje. Reasumując.. Escort jest gotowy na montaż turbiny.. Ale na tym się nie skończy. Oto co chciałbym zrobić jeszcze: - montaż wskaźnika temperatury oleju i temp wody (autogauge, czekają) - poprawienie dolotu bądź zbudowanie go od nowa (oczywiście icek zostaje ten bo jest git) - montaż głośników w drzwiach + syki i zwrotnice (165mm kickx, już czekają) - kupno wskaźnika EGT (ale to już większy wydatek będzie) - drobna zmiana wizerunku na zewnatrz - lustra mk7 i felga w black. - montaż tablicy rejestracyjnej gdzieś z boku jak w alfie - oczywiście profi zrobić zderzak przedni.. Kolejność przypadkowa |
Hex Sympatyk FEFK Escort RS Cosworth Gdańsk | 2011-11-06 22:41:10 A ten wentylator chłodnicy to z dobrej strony zamontowany jest? Bo chyba czegoś nie rozumiem, on będzie odbierał ciepło od chłodnicy pod wiatr nagrzewając intercooler? Czy będzie się starał przepchnąć zimne przez chłodnicę? |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2011-11-06 23:00:03 z dobrej strony hex, z dobrej. Będzie dmuchał w chłodnicę. z tyłu chłodnicy w zetec'u turbo nie umieścisz wentylatora.
jeśli chodzi o xenon, to panowie nie panikujcie i tak każda instalacja xenonów na fefku jest nielegalna, tak samo jak i ta. stestuje jak będzie się to sprawować na drodze wobec innych użytkowników i poczynię dalsze kroki. Na pewno nie będę polerować szkła bo wtedy to będzie ślepić jeszcze bardziej. A co do drogi gdy będzie jeździł to.. w tym momencie góra 30 minut pracy jak turbina zechce współpracować bo jak narazie mam problem z rozebraniem starej. Więc wystarczy zakręcić 4 śruby flanszy do kolektora, dwie śruby DP, zakręcić doprowadzenie oleju i spływ i można kręcić kluczykiem |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2011-11-07 06:59:41 yeż weź sie za motor! zamiast sie bawić z jakimiś xenonami..nic nie daje,a zwracasz uwage na siebie tylko... w tym władzy ----------------- RS2000 light była GSI 16V rally Focus 1.8 tddi kombi MK7 1.6 16V sprzedany zbieram na EVO9 :) |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2011-11-07 12:00:01 weź sie za motor, weź sie za motor. A co ja mam się za niego brać jak jest w pełni sprawny muszę tylko wymienić gorącą stronę turbiny i ją założyć - NIC więcej. Ale to nie takie hop, franca zejść nie chce, a jak ją rozwalę to znów pół roku przestoju w projekcie będzie
a xenon kosztował mnie 40zł więc bawić się nie szkodzi a uwagę władzy to dużo innych rzeczy będzie przykuwać więc mi nie zależy. |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2011-11-11 20:57:37 No i coś niecoś udało się pchnąć temat do przodu Turbo tb367 z fiata coupe zostało spasowane z gorącą stroną t'3ki z escorta rst. Chciałem też przełożyć zimną stronę - i tu zdziwienie, okazuje się że nie pasuje! Wirnik zimnej jest w fiacie coupe większy! Zatem zimna z escorta nie podchodzi - trochę szkoda bo generalnie lepiej mi pasowała pod paroma względami ale cóż. Poskładałem doprowadzenia wody i oleju, wymieniłem szpilki do kolanka z wg na nowe, no i generalnie można by zakładać do auta - ALE. Zawsze jakieś ale - szpilki do downpipe'a są tak zjechane że trzeba je wymienić na nowe - no ale nie szło ich odkręcić, zatem jeszcze z tym muszę się pobawić - skończy się spawaniem zapewne.. A tu fotka
Uploaded with ImageShack.us |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2011-11-13 11:17:41 yezu nie kwas sie z tymi xenonami, kazdy wie, ze bez soczewy to swieci wszedzie a nie na droge. napier***a po oczach az milo, nawet jak ustawisz je za nisko.
i nie chodzi tu o legalnosc, a o innych kierowcow. i nie mow ze nikt cie nigdy nie mijal na xenonach w h4 i nie widziales efektu... pozatym skladaj i nagrywaj filmiki, chce zobaczyc jak to smiga |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2011-11-14 10:19:33 no już mogłoby wszystko jeździc gdyby nie zakichana szpilka do downpipe'a.. Jedna wyszła po spawaniu, druga się ukręciła. Próbowałem rozwiercać - spaliłem 5 wierteł. Wbijałem torxa, ukręciłem dwie końcówki, lepsze torxy się obróciły w niej w końcu. Dospawana wzmacniana śruba się ukręciła.. Zostawiłem to kumplowi coby na stołowej wiertarce odwiercić i nagwintować potem.. Więc może dziś się uda to zrobić a na dniach poskładać. W międzyczasie zamówiłem podkładkę pod filtr aby podłączyć czujnik temperatury oleju no i czekam na paczuszkę Będzie wszystko jak należy Do pełni szczęścia brak mi egt, ale to potem |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2011-11-14 18:10:54 Może jestem sceptykiem albo sie nie znam ,ale jakoś nie widze tego jak ta turbina będzie pracować |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2011-11-14 18:46:17 Oby udało Ci się wszystko zrobić jak należy .
Kurde jak tak czytam projekty, to uturbinianie silnika to masakra. Oby tylko samochód po ukończeniu latał jak należy. Co do xenonów w zwykłej lampie, to jak jest przesłona dobrze skonstruowana, to aż tak nie rażą znowu. Ja w BMW 3 tygodnie latałem z xenonem na próbę w zwykłej lampie i mrugnęły mi 2 samochody - jak przyśpieszałem na pełnym ogniu i samochód walił światłami gdzie się da. |