[yezXR3i] Cabrio.. Turboprojekt in progress.. - Strona 34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Miałem coś napisać, ale ugryzłem się w język. Dobrze, że wracasz.
  
 
działaj, trzymam kciuki
  
 
Brawo,brawo,brawo.Dobra decyzja.Fajnie że jesteś znowu,zreszta znasz moje zdanie.
 
 
surec wal jak w dym. twoje konstruktywne i madre opinie bardzo cenie akurat


No a jeśli chodzi o myśl o sprzedaży na pewno będzie gdzieś tam kiełkować dalej, chyba że finansowo mi się poprawi. Potrzebuję czegoś do jazdy na codzień, a tym escort nie będzie nigdy niestety. Ale cóż, jak się bawić to się bawić. Może w tym sezonie jeszcze wyjedzie na drogę.


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2011-10-25 12:26:06 ]
  
 
yez widziałem twojego Essa na ogłoszeniu, dobrze że odwołałeś aukcję i że weźmiesz się za niego
Trzymam kciuki
  
 
Cytat:
2011-10-24 21:51:15, yezXR3i pisze:
Minął rok czasu.



dokładnie wtedy byłem u ciebie po silnik, twoja buda stała nie uzywana a moja nakreciła kolejne 30kkm. ciekawe ile to N7A jeszczy wytrzymie, ja spróbuje dmuchnac dopiero jak padnie
bubla w każdym bądź razie nie pocisłeś
  
 
No powiem Ci everlast że czasem mi szkoda tego silnika No ale.. Prace nad cabrio ruszyly.. W zasadzie mam skompletowane wszystkie części, ale jak zawsze pod górę...

Dziś zamontowałem wiatrak chłodnicy, przesunąłem trochę intercooler i weszło wszystko idealnie, tylko trzeba będzie zderzak jeszcze mocniej poprzerabiać ale to nie problem. Najgorsza zabawa jest teraz z turbiną. Mam T3'ke z fiata 16vt i muszę wymienić gorącą stronę na tą z rst, ale nie mogę zdjąć gorącej strony z nowej turbiny. Nie pomagało stukanie pukanie, potem grzanie palnikiem.. No komedia poprostu, od tygodnia się z tym męczę i już nie wiem co robić. A poniżej fotka poglądowa esa obecnie



Uploaded with ImageShack.us
  
 
Przeglądałem ten wątek jeszcze przed przystąpieniem do fefku.
Fajnie że kontynuujesz prace nad cabrio.
Pozdrawiam, powodzenia i nie poddawania się
  
 
Żeby nie być do tyłu w oczekiwaniu aż turbina będzie gotowa do założenia zająłem się przygotowywaniem samochodu.. A więc.

Wymieniłem klocki na nowe (poprzednie nie pożyły nawet 10 000km!), tarcze pożyją jeszcze trochę spokojnie



Uploaded with ImageShack.us

I wyciachałem miejsce na intercooler, teraz lepiej się mieści no i lepiej wygląda choć to i tak prowizorka..



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

No a tak xenony sobie świecą



Uploaded with ImageShack.us

Tak poza tym to zmieniłem sobie tą ramkę na zegary - na czarną z mk6 i podświetleniem zielonym, nawet fajnie to się komponuje.

Reasumując.. Escort jest gotowy na montaż turbiny..
Ale na tym się nie skończy. Oto co chciałbym zrobić jeszcze:
- montaż wskaźnika temperatury oleju i temp wody (autogauge, czekają)
- poprawienie dolotu bądź zbudowanie go od nowa (oczywiście icek zostaje ten bo jest git)
- montaż głośników w drzwiach + syki i zwrotnice (165mm kickx, już czekają)
- kupno wskaźnika EGT (ale to już większy wydatek będzie)
- drobna zmiana wizerunku na zewnatrz - lustra mk7 i felga w black.
- montaż tablicy rejestracyjnej gdzieś z boku jak w alfie
- oczywiście profi zrobić zderzak przedni..

Kolejność przypadkowa
  
 
wstawiles xenon w zwykle lampy bez chocazby polerowania szkla?

widze ze daleka droga jeszcze przed tym by jezdzil...

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2011-11-06 22:16:40, _Maly_ pisze:
wstawiles xenon w zwykle lampy bez chocazby polerowania szkla?



No właśnie

Jak tak, to wolałbym Cię nie mijać...
  
 
A ten wentylator chłodnicy to z dobrej strony zamontowany jest? Bo chyba czegoś nie rozumiem, on będzie odbierał ciepło od chłodnicy pod wiatr nagrzewając intercooler? Czy będzie się starał przepchnąć zimne przez chłodnicę? 
  
 
z dobrej strony hex, z dobrej. Będzie dmuchał w chłodnicę. z tyłu chłodnicy w zetec'u turbo nie umieścisz wentylatora.

jeśli chodzi o xenon, to panowie nie panikujcie i tak każda instalacja xenonów na fefku jest nielegalna, tak samo jak i ta. stestuje jak będzie się to sprawować na drodze wobec innych użytkowników i poczynię dalsze kroki. Na pewno nie będę polerować szkła bo wtedy to będzie ślepić jeszcze bardziej.

A co do drogi gdy będzie jeździł to.. w tym momencie góra 30 minut pracy jak turbina zechce współpracować bo jak narazie mam problem z rozebraniem starej. Więc wystarczy zakręcić 4 śruby flanszy do kolektora, dwie śruby DP, zakręcić doprowadzenie oleju i spływ i można kręcić kluczykiem
  
 
yeż weź sie za motor! zamiast sie bawić z jakimiś xenonami..nic nie daje,a zwracasz uwage na siebie tylko... w tym władzy

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
  
 
weź sie za motor, weź sie za motor. A co ja mam się za niego brać jak jest w pełni sprawny muszę tylko wymienić gorącą stronę turbiny i ją założyć - NIC więcej. Ale to nie takie hop, franca zejść nie chce, a jak ją rozwalę to znów pół roku przestoju w projekcie będzie

a xenon kosztował mnie 40zł więc bawić się nie szkodzi a uwagę władzy to dużo innych rzeczy będzie przykuwać więc mi nie zależy.
  
 
No i coś niecoś udało się pchnąć temat do przodu Turbo tb367 z fiata coupe zostało spasowane z gorącą stroną t'3ki z escorta rst. Chciałem też przełożyć zimną stronę - i tu zdziwienie, okazuje się że nie pasuje! Wirnik zimnej jest w fiacie coupe większy! Zatem zimna z escorta nie podchodzi - trochę szkoda bo generalnie lepiej mi pasowała pod paroma względami ale cóż. Poskładałem doprowadzenia wody i oleju, wymieniłem szpilki do kolanka z wg na nowe, no i generalnie można by zakładać do auta - ALE. Zawsze jakieś ale - szpilki do downpipe'a są tak zjechane że trzeba je wymienić na nowe - no ale nie szło ich odkręcić, zatem jeszcze z tym muszę się pobawić - skończy się spawaniem zapewne.. A tu fotka



Uploaded with ImageShack.us
  
 
yezu nie kwas sie z tymi xenonami, kazdy wie, ze bez soczewy to swieci wszedzie a nie na droge. napier***a po oczach az milo, nawet jak ustawisz je za nisko.
i nie chodzi tu o legalnosc, a o innych kierowcow.
i nie mow ze nikt cie nigdy nie mijal na xenonach w h4 i nie widziales efektu...

pozatym skladaj i nagrywaj filmiki, chce zobaczyc jak to smiga
  
 
no już mogłoby wszystko jeździc gdyby nie zakichana szpilka do downpipe'a.. Jedna wyszła po spawaniu, druga się ukręciła. Próbowałem rozwiercać - spaliłem 5 wierteł. Wbijałem torxa, ukręciłem dwie końcówki, lepsze torxy się obróciły w niej w końcu. Dospawana wzmacniana śruba się ukręciła.. Zostawiłem to kumplowi coby na stołowej wiertarce odwiercić i nagwintować potem.. Więc może dziś się uda to zrobić a na dniach poskładać. W międzyczasie zamówiłem podkładkę pod filtr aby podłączyć czujnik temperatury oleju no i czekam na paczuszkę Będzie wszystko jak należy Do pełni szczęścia brak mi egt, ale to potem
  
 
Może jestem sceptykiem albo sie nie znam ,ale jakoś nie widze tego jak ta turbina będzie pracować
  
 
Oby udało Ci się wszystko zrobić jak należy .
Kurde jak tak czytam projekty, to uturbinianie silnika to masakra. Oby tylko samochód po ukończeniu latał jak należy.

Co do xenonów w zwykłej lampie, to jak jest przesłona dobrze skonstruowana, to aż tak nie rażą znowu. Ja w BMW 3 tygodnie latałem z xenonem na próbę w zwykłej lampie i mrugnęły mi 2 samochody - jak przyśpieszałem na pełnym ogniu i samochód walił światłami gdzie się da.